Saai topic
woensdag 15 juli 2009 om 20:08
Snjook, ik geef toe dat ik je erom gevraagd had me te mishandelen. Maar dat is nog geen reden om me te gaan mishandelen!
Ik heb wel wat gewerkt daarna, het heeft een beetje geholpen. Maar daarna moest ik met een forummer naar een Heeel Geweldig Gaaf Saaai Concert. Weeris in Paradiso. En toen bleef die forummer logeren en het gekke is: als ze bij je logeren, die forummers, dan forum je veel minder. Saai he.
Ik heb wel wat gewerkt daarna, het heeft een beetje geholpen. Maar daarna moest ik met een forummer naar een Heeel Geweldig Gaaf Saaai Concert. Weeris in Paradiso. En toen bleef die forummer logeren en het gekke is: als ze bij je logeren, die forummers, dan forum je veel minder. Saai he.
woensdag 15 juli 2009 om 20:10
woensdag 15 juli 2009 om 21:53
quote:MissMara schreef op 15 juli 2009 @ 20:08:
En toen bleef die forummer logeren en het gekke is: als ze bij je logeren, die forummers, dan forum je veel minder. Saai he.
Joh, helemaal logisch: je hebt het forum dan in huis.
Dush, ik vind het gewoon de lekkerste deo-serie. In nederland koop ik ze ook wel eens, maar ik heb nog nooit zo'n fijne gevonden als deze serie.
En toen bleef die forummer logeren en het gekke is: als ze bij je logeren, die forummers, dan forum je veel minder. Saai he.
Joh, helemaal logisch: je hebt het forum dan in huis.
Dush, ik vind het gewoon de lekkerste deo-serie. In nederland koop ik ze ook wel eens, maar ik heb nog nooit zo'n fijne gevonden als deze serie.
Known to cause insanity in laboratory mice
woensdag 15 juli 2009 om 21:55
Jullie zijn met z'n allen saai vanavond. Ik zal even iets saais over m'n oudste kat posten. Ze ligt nu in zo'n "kattenbedje" wat je normaal aan de verwarming hangt, alleen ik ben niet normaal en heb 't buiten aan de balkonrand gehangen (sommige mensen hangen daar bloempotten, ik een "kattenbedje"). Mevrouw ligt nu heerlijk opgerold te slapen. . . de luiwammes.
Snjókorn falla, á allt og alla
woensdag 15 juli 2009 om 21:59
woensdag 15 juli 2009 om 22:09
woensdag 15 juli 2009 om 22:14