Saai topic
woensdag 15 juli 2009 om 22:20
quote:Lys schreef op 15 juli 2009 @ 22:17:
Fles deo, voor Dushi, hhhhh.
Was ook lekker duidelijk, hè?
Ik ga nog even strijken.
Jeeeeeeh.
Ja natuurlijk, uit DLD. Dom van me dat ik dat niet had kunnen raden.
Ik heb nou dé manier gevonden om niet te hoeven strijken. Was centrifugeren op max 500 windingen/minuut (nat ophangen dus) en dan de volgende dag in de douchekabine hangen terwijl je aan het douchen bent (warme douche uiteraard) en dan stomen de laatste kreukels zomaar uit je kleding.
Oeps, te veel zinnen.
Fles deo, voor Dushi, hhhhh.
Was ook lekker duidelijk, hè?
Ik ga nog even strijken.
Jeeeeeeh.
Ja natuurlijk, uit DLD. Dom van me dat ik dat niet had kunnen raden.
Ik heb nou dé manier gevonden om niet te hoeven strijken. Was centrifugeren op max 500 windingen/minuut (nat ophangen dus) en dan de volgende dag in de douchekabine hangen terwijl je aan het douchen bent (warme douche uiteraard) en dan stomen de laatste kreukels zomaar uit je kleding.
Oeps, te veel zinnen.
Snjókorn falla, á allt og alla
woensdag 15 juli 2009 om 22:21
quote:snjokorn schreef op 15 juli 2009 @ 22:17:
Ik zit verplicht nog een halfuurtje op de bank, heb net m'n voeten en onderbenen eens goed ingesmeerd met een lekkere voedende creme. Was wel even nodig zeg (zal geen details geven).Klonken je voeten als kggggg...kggggg.... en vielen de lappen huid van je benen?
Ik zit verplicht nog een halfuurtje op de bank, heb net m'n voeten en onderbenen eens goed ingesmeerd met een lekkere voedende creme. Was wel even nodig zeg (zal geen details geven).Klonken je voeten als kggggg...kggggg.... en vielen de lappen huid van je benen?
Known to cause insanity in laboratory mice
woensdag 15 juli 2009 om 22:33
woensdag 15 juli 2009 om 22:52