Theehuis!
donderdag 16 juli 2009 om 20:54
Ik ben vooralsnog vooral benieuwd of ik volgende week een compleet bed heb
Irritant vooral ook dat je dan alleen het algemene nummer van Ikea kunt bellen en iedere keer opnieuw je verhaal aan wéér iemand anders moet vertellen, die iedere keer opnieuw gaat bepalen of ie je wil doorverbinden
Irritant vooral ook dat je dan alleen het algemene nummer van Ikea kunt bellen en iedere keer opnieuw je verhaal aan wéér iemand anders moet vertellen, die iedere keer opnieuw gaat bepalen of ie je wil doorverbinden
Peas on earth!
donderdag 16 juli 2009 om 20:59
quote:Star schreef op 16 juli 2009 @ 20:56:
Ja meteen verzoeken om doorverbonden te worden werkt meestal niet zo goed nee. Heel irritant.
Nee inderdaad:
- E: met Prinses op de Erwt, kunt u mij doorverbinden met de klantenservice van Ikea Utrecht?
- KlantenServiceMevrouw: mag ik vragen wat er aan de hand is?
- E: dat mag u vragen, maar dat heb ik inmiddels al aan drie collega's uitgelegd en er is mij verzocht na 13.00 uur terug te bellen.
- KSM: aha, maar als ik weet wat er aan de hand is, kan ik u doorverbinden.
- E: ik heb een zaaknummer gekregen, zal ik dat noemen? i874234
- KSM: aha, dus klopt het dat u Prinses op de Erwt bent, dat u een lattenbodem hebt besteld?
- E: ja
- KSM: maar wat is er aan de hand dan?
- E: staat dat niet bij die gegevens? Uw collega's konden dat daar ook nalezen?
- KSM: jazeker, maar het is duidelijker als u het even toelicht
- E :
- KSM: okee, ik verbind u even door.
- 15 minuten in de wacht.
- zie boven, weer vanaf regel 1
Ja meteen verzoeken om doorverbonden te worden werkt meestal niet zo goed nee. Heel irritant.
Nee inderdaad:
- E: met Prinses op de Erwt, kunt u mij doorverbinden met de klantenservice van Ikea Utrecht?
- KlantenServiceMevrouw: mag ik vragen wat er aan de hand is?
- E: dat mag u vragen, maar dat heb ik inmiddels al aan drie collega's uitgelegd en er is mij verzocht na 13.00 uur terug te bellen.
- KSM: aha, maar als ik weet wat er aan de hand is, kan ik u doorverbinden.
- E: ik heb een zaaknummer gekregen, zal ik dat noemen? i874234
- KSM: aha, dus klopt het dat u Prinses op de Erwt bent, dat u een lattenbodem hebt besteld?
- E: ja
- KSM: maar wat is er aan de hand dan?
- E: staat dat niet bij die gegevens? Uw collega's konden dat daar ook nalezen?
- KSM: jazeker, maar het is duidelijker als u het even toelicht
- E :
- KSM: okee, ik verbind u even door.
- 15 minuten in de wacht.
- zie boven, weer vanaf regel 1
Peas on earth!