Het Kasteel

18-03-2009 19:49 3004 berichten

Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!

**snuft**

9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.

**fluit om de butler**

Schiet eens op met die koffers, Joh!

Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!

Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
Alle reacties Link kopieren
Waaahhhhh héérlijk al die piemeluitspraken! Dat mag op alle tijden van de dag hoor

Ik heb gelukkig nooit hele kleintjes of echt te grote mee hoeven maken.

Bloezemeis, wat een emoties zo bij die verhuizing... Kan het me heel goed voorstellen. Zo veel lief en leed in/om die muren.

Pfff moet even uitblazen na veel autorijden en veel presenteren (GOED gedaan trouwens Bloes!!!), straks Dot ophalen die vandaag heeft getrakteerd op creche en daar helemaal hyper van was.

Wat lief van Jom die zijn zusje mist
Ik heb meerdere grote piemels (niet te verwarren met grote lullen) meegemaakt en eigenlijk nooit echt pijn. Ik heb liever groot dan klein

Marie, wat spannend toch wel. En ach dilemma's tackel je wel weer als het zover is toch?
Nu we het toch over piemels hebben; we heulen voor je Marie!

We gaan het geloof ik wel redden met zeiltjes en tenten maar als dat ziet zo is, dan bel ik je Marie! Fijn om te weten.

Ik moet ook altijd uitpuffen na zo'n presentatiedag en veel in een warme auto. Ik wil ook persé een nieuwere auto mét airco. Dit is niet leuk meer; als het ene beetje zonnig is, zweet ik uit me een ongeluk. Wijntje erna is ook altijd wel helpend.

Ineens schiet me te binnen dat ik een keer een piemel in mijn hand had, waarvan de urinebuis uitkwam op het punt waar normaal gezien de voorhuid vast zit. Zat wel even met mijn mond vol ehhhhh tanden.

~schenkt wijn in en gaat helpen om de tuin voor te bereiden voor het feestgedruis~
Ik heb een energie-nota met daarin de boodschap dat ik moet bijbetalen omdat ik te weinig voorschot heb betaald (te weinig he, ik betaal goddorie al ruim 250 euro per maand!) en het nieuwe voorschot hebben ze op 80 euro minder berekend....

?????

Een vat olie kost nix meer hoor, tegenswoordigs.....
Ik begrijp dat heulen Heul Fijn is, althans: je brengt het alsof ik nu blij moet zijn, maar ehhhh, wat is het eigenlijk?
.
Te weinig voorschot en daarom moet je nu minder betalen? Kewl.
.
De redenatie van het enrgiebedrijf gaat mijn verstand te boven.

Was nog even naar de koopavond. Heb mezelf getracteerd op een nieuwe ring met bijpassende oorbellen (maansteen wow) een stel topjes en een nieuwe jurk. Denk dat de jurk mee gaat naar Bloesefeest zaterdag

Outfior voor morgen is ook al klaar.En ik duik nu bed in. Ben gaar.
Bizar, Bloes... wij kregen een enorme afrekening en moeten gewoon meer gaan betalen!

M'anas, als er iemand voor je heult houdt dat in dat er iemand zich het schompes werkt, op d'r knieen voor haar man, om voor jou een goeie uitkomst te bewerkstelligen

Zoiets als duimen, maar dan geiler.

Maansteen! Wow!

Net met Mims zitten bellen. Die wil mee op onze vakantie. Maar omdat dat dit jaar niet meer lukt, dan maar volgend jaar
Heb je "Phileine zegt sorry" gelezen, Marie? Daarin staat het antwoord op jouw vraag,

De vakantie van Tila klinkt inderdaad super, ik hou me aanbevolen!

Zo, kattenbak en was zijn gedaan, dus ik ben weer huishoudelijk geweest. Had alleen ook nog creatief moeten zijn met vilt (soms zijn ze bij ons werk heel erg van de Fröbel) maar daar heb ik nu geen zin meer in.

Slapen, daar heb ik wel zin in!
Wat wilde ik nou toch typen?
"Heulen" dat is 't. R. Giphart legt in "Phileine zegt sorry" uit hoe je moet pijpen. De meeste vrouwen zijn druk met hun tong, als ze een man pijpen, en vergeten dat hun mondje als vervangende kut dienst doet. (DAMES; Als mannen dat gedoe met je tong lekker zouden vinden, zat er tussen je benen ook wel een tong.)

Ronald Giphart las, tot ieders hilariteit, een romanpassage voor over pijpen en dat een meisje dan niet met haar tong moet draaien maar als het ware ’heulen’ moet zeggen

Tila, weet Mims dat ze dan de hele dag BLOOT is op vakantie? Dit vraag ik omdat ze vorig jaar een korte broek heeft gekocht die ik gek genoeg nog nooit heb gezien.
Ik moet ook creatief doen met vilt! Zondagochtend, dan gaan we Creatief doen. Samen, ok?
Een korte broek vond ik gek genoeg vele malen erger, oncharmanter, onflatteuzer en dikmakender dan bloot! Ik haat korte broeken. Dikke benen in korte boeken vind ik Altijd lelijk.

Met bloot heb ik, hoe lelijk ik mijn lijf ook vind, veel minder moeite.

Ik hoop mijn vilt voor het weekend al af te hebben, snoes.

Ik hoop jij ook (anders kan ik het niet meenemen misschien...). Heb wel reteveel zin in jouw feessie!
Wat wilde ik nou toch typen?
Verplicht thuis knutselen? Zitten jullie stiekem op de vrije school?

Bloot is fijn. Je wordt er een stuk minder bewust van je lijf van. Of misschien realistischer bewust. En nergens witte lijntjes van bikinibandjes!

**zet koffie neer**

Jom wegbrengen, bed in elkaar knutselen, tent erin hangen en de boel boven stofzuigen en dan ben ik klaar met mijn knutselweek
Hmmmm....

Een kindvrije ochtend

Prijs:

Twee keer natregenen op de fiets

Hmmmm...

Ik heb het er wel voor over, denk ik.
Dat was de eerste keer natregenen.

**droogt gezicht af **

Niks mis met een koude douche op de vroege ochtend!
*zet warm bakkie koffie voor Tila neer*

Natgeregend worden is niet leuk. Genieten van ochtend zonder kinderen wel.

Ik doe rustig aan vanmorgen, zo richting werk. Eerst een bakkie koffie.
Bah. Bomaanslagen in Jakarta, net nu VL en Dochter daar naar toe gaan vandaag. Nou ja, de kans is niet zo groot dat ze nu nog meer aanslagen plegen daar maar het voelt niet fijn. Arme moeder van Dochter.
Ik heb ' Phileine zegt sorry" gelezen, omdat ik sowieso een groot fan van Giphart ben, maar kan me deze passage niet herinneren. Waarschijnlijk omdat ik die vaardigheid al heel aardig onder de knie heb, grijns.

Tila: natregenen is verschrikkelijk!
.
Bloes, dat is niet leuk. VL & dochter wel okee?

Natregenen is dan niet leuk, maar bed van MK in elkaar zetten nog minder. Wat een kutding! Of tenminste, de schroeven. Inbusschroeven die lam draaien. Planken met gaatjes die net niet op elkaar aansluiten. Ik koop nooit meer een bed bij leen bakker!
Oh, VL & Dochter zijn er nog niet. Dat is fijn.
Leen Bakker??? Huur Timmerman zou logischer zijn!

Marie, bedankt heur! De partytent staat, met enige hulp van de Onmisbare Buurvrouw (die doet wekelijks haar naam eer aan, ik zweer het je!). Bij het ophalen hebben Man en ik je Oudste Dochter nog even laten gruwelen. Iets met poesjes en een krultang, enfin; het kind hoeft effe geen eten meer dus.

Niets meer gehoord van VL, zullen wel in het vliegtuig zitten nu. En hun hotel staat niet in de buurt van het Marriot en de Ritz en is geen 5 sterren dus hopelijk blijft hen dergelijke ellende bespaard.

Nu nog even shoppen voor het feestje en dan uit eten met mijn liefste en daarna naar de borrel van zijn vader, want die is vandaag 65 geworden! We hebben hem vanmorgen toegezongen door de foon, vond ie leuk.
quote:Bloesem schreef op 17 juli 2009 @ 16:01:

Leen Bakker??? Huur Timmerman zou logischer zijn!

.

De rokers kunnen in ieder geval droog staan dus. Treindate met Toet is gemaakt voor morgen dus dat kan ook niet meer stuk.

Nu nog de internetdate overleven.Pfff beegin best wel nerveus te worden. En het is onwijs rustig vandaag. Dus niet echt afleiding. Nah ja nu is het afwachten tot de date belt dat hij in de tram zit dan kan ik naar de halte lopen. Weer is redelijk ogeknapt hier, dus dat wordt wel achter glas aan het strand eten
Hoe zou Suup het nu hebben? Suup? Suup? Moet je niet even dringend iets posten mbv je mobiel ??
Zullen we d'r smsen?

De kamers zijn zo goed als klaar. Moet aan tent nog een extra lintje maken, nu hangt ie er wat lullig bij Zie vriendjessite voor foto's. MK is weer terrug, hadden een hok vol eters, want een vriendinnetje uit Amsterdam kwam ook nog om waterpokkenaanstipspul halen. Werkt geweldig, maar verkopen ze niet in NL. Raar hoor.

Zaten we met z'n negenen aan tafel vinnikleuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven