Het geheime genootschap van het 2e streepje ;)

zondag 29 maart 2009 om 17:02
Hier issie dan! Zal het schema hier nog even heenhalen.
Geen hubbies, beebs en klusserij hier
Naam Sinds DatumBijz.Vakantie
Mexx25Okt.083/08/09Bijna met verlof!sept.
Ik30Dec.0813/09/0920wk echo: alles goed! een meisje!
Maya23Sept.0823/09/0920wk echo: alles goed!18/7-2/8 vakantie: klussen (in huis!!)
Duvel26Nov.0801/10/0920 wk echo: alles goed! Een jongetje!
Charlotte24Nov.0819/10/0920 wk echo gehad, alles goed!
Justdeb25Okt.0819/10/093/7: VK10/8 - 31/8
Leonor34Sept.08 Alles goed!!
Murron31Aug.0822/10/09
Fanatic28Nov.0816/11/0920 wk echo: alles goed!
Husky28Dec.08 14/11/0920 wk echo:alles goed! 30/7: VKAl gehad...
party29Jul.0724/11/0920 wk echo: alles goed! 24/7: VK11/8-26/8: Dom.Republiek
Riz26Okt.0815/12/0922/7: 20 wk echo
Thee26Sep.0812/01/1028/8: 20 wk echo!
Yaya27Dec.0802/02/10
GW32Jan.0916/02/10 25/7-1/8: Schier 22/8-30/8:?
Becky30Dec.0817 juli 27/7 - 23/8: Frankrijk
Erine24Dec.0831 juli 27/7: vakantie 28/7: TROUWEN!
Poll30Nov.0830 juli Onderzoeken lopen....15/6 -30/6
Momo31Sept.083 aug
Rainbow30Nov.085 aug 17/6 - 27/6: Turkije
Specu30Nov.08 12/7-30/7: Hongarije
Mariss27Nov.08 Dupheston 3/8 - 24/8: Frankrijk
Annika29Jan.09 28/6 - 15/7: Italie
Mulan33Nov.08 3/7 - 10/7
Kath32Jan.09 Pauze...Aug.
Geen hubbies, beebs en klusserij hier
Naam Sinds DatumBijz.Vakantie
Mexx25Okt.083/08/09Bijna met verlof!sept.
Ik30Dec.0813/09/0920wk echo: alles goed! een meisje!
Maya23Sept.0823/09/0920wk echo: alles goed!18/7-2/8 vakantie: klussen (in huis!!)
Duvel26Nov.0801/10/0920 wk echo: alles goed! Een jongetje!
Charlotte24Nov.0819/10/0920 wk echo gehad, alles goed!
Justdeb25Okt.0819/10/093/7: VK10/8 - 31/8
Leonor34Sept.08 Alles goed!!
Murron31Aug.0822/10/09
Fanatic28Nov.0816/11/0920 wk echo: alles goed!
Husky28Dec.08 14/11/0920 wk echo:alles goed! 30/7: VKAl gehad...
party29Jul.0724/11/0920 wk echo: alles goed! 24/7: VK11/8-26/8: Dom.Republiek
Riz26Okt.0815/12/0922/7: 20 wk echo
Thee26Sep.0812/01/1028/8: 20 wk echo!
Yaya27Dec.0802/02/10
GW32Jan.0916/02/10 25/7-1/8: Schier 22/8-30/8:?
Becky30Dec.0817 juli 27/7 - 23/8: Frankrijk
Erine24Dec.0831 juli 27/7: vakantie 28/7: TROUWEN!
Poll30Nov.0830 juli Onderzoeken lopen....15/6 -30/6
Momo31Sept.083 aug
Rainbow30Nov.085 aug 17/6 - 27/6: Turkije
Specu30Nov.08 12/7-30/7: Hongarije
Mariss27Nov.08 Dupheston 3/8 - 24/8: Frankrijk
Annika29Jan.09 28/6 - 15/7: Italie
Mulan33Nov.08 3/7 - 10/7
Kath32Jan.09 Pauze...Aug.
donderdag 16 juli 2009 om 22:46
zo, heb heel wat toetjes gemist.. ik was dan ook even cruisen naar zandvoort, langs het strand een ijsje eten (wou roosmantisch hand in hand over het zand slenteren met vent, maar die had weer een enorme bak ijs genomen, dat ie zijn handen nodig had om dat ding leeg te bikken, terwijl ik mijn bescheiden ijs allang ophad... dus ik mopperde daar over. kreeg ik te horen 'ja maar schatje, de liefde van de man gaat door de maag... haske roosmantisch zo!' grinnik.
ben er bij morgenochtend hoor. 8 uur?
ben er bij morgenochtend hoor. 8 uur?
vrijdag 17 juli 2009 om 07:53
Heee Becky, wat is dat nou? Jeetje meis, en het klonk zo goed allemaal. Tja, en dan kan ik wel zeggen dat je nog niet ongesteld bent en dat het dus nog kan (zie verhaal Yaya) maar daaar heb je nu ook niets aan.
Lieverd. kom maar lekker schelden/uithuilen hier vandaag, als dat kan op je werk natuurlijk! Dikke knuffel voor jou
Momo, ja, week 34. Ik zie je daar......!
Lieverd. kom maar lekker schelden/uithuilen hier vandaag, als dat kan op je werk natuurlijk! Dikke knuffel voor jou
Momo, ja, week 34. Ik zie je daar......!
vrijdag 17 juli 2009 om 08:05
zo ik heb heel wat cocktails en toetjes gemist gisteren!
becky wat een k-zooi zeg, ik vond het ook allemaal zo goed klinken!
annika voor jou ook een balen zeg, en dat op de terugweg in de auto is ook inderdaad niet handig zeg. gelukkig heb je wel een fijne vakantie gehad!
riz, goed dat je er weer bent!
becky wat een k-zooi zeg, ik vond het ook allemaal zo goed klinken!
annika voor jou ook een balen zeg, en dat op de terugweg in de auto is ook inderdaad niet handig zeg. gelukkig heb je wel een fijne vakantie gehad!
riz, goed dat je er weer bent!
vrijdag 17 juli 2009 om 08:23
@ rain, thanx voor je lieve woorden. Ik was al weer hoopvol gestemd maar dan vraag ik me af 'wat doe ik mezelf aan'. Uithuilen hoeft eigenlijk niet meer, heb mezelf er bij neer gelegd (hoewel, geen bloed geeft moed natuurlijk!!) en we gaan gewoon voor een frankrijkkindje! Een voorjaarskindje dus verlof met lekker weer en zo, plak ik er meteen een maand vakantie achteraan en kom 5 maanden niet op kantoor. Lekker puh!
@ husky, ach het is niet anders. Hoe is het met jou nu, volgende week hebben ze weer mt-vergadering?
@ husky, ach het is niet anders. Hoe is het met jou nu, volgende week hebben ze weer mt-vergadering?
vrijdag 17 juli 2009 om 08:28
Ok Beck, deal! We gaan gewoon voor een aprilkindje. Zijn dan de maand mei/juni ook vrij en inderdaad nemen dan juli ook gewoon nog. Zoiets? En nog een voordeel is dat je gewoon al die liters wijn naar binnen kunt plempen.....
Maaaaaaar, het kan nog wel dus we zijn nog een beetje voorzichtig. Je weet tenslotte maar nooit.
Maaaaaaar, het kan nog wel dus we zijn nog een beetje voorzichtig. Je weet tenslotte maar nooit.
vrijdag 17 juli 2009 om 08:29
vrijdag 17 juli 2009 om 08:40
Hè Annika en Becky... jammer zeg!
Hier zag ik vanmorgen een spatje bloed en wat sliertjes dus ga bij mij ook maar nergens meer vanuit. Deze maand nergens op gelet en ook niks bijzonders gevoeld dus er zit vooruitgang in mijn eigen proces om het los te laten.
Marriss: wil je mij zonder p-dag-datum in de lijst zetten, kan er nu geen pijl meer op trekken hoe lang mijn cyclus duurt.
Hier zag ik vanmorgen een spatje bloed en wat sliertjes dus ga bij mij ook maar nergens meer vanuit. Deze maand nergens op gelet en ook niks bijzonders gevoeld dus er zit vooruitgang in mijn eigen proces om het los te laten.
Marriss: wil je mij zonder p-dag-datum in de lijst zetten, kan er nu geen pijl meer op trekken hoe lang mijn cyclus duurt.
vrijdag 17 juli 2009 om 08:55
quote:Mulan75 schreef op 17 juli 2009 @ 08:40:
Marriss: wil je mij zonder p-dag-datum in de lijst zetten, kan er nu geen pijl meer op trekken hoe lang mijn cyclus duurt. jammer zeg Mulan, is het niet gewoon wat spotting en dat het (hopelijk niet) pas over drie dagen doorzet?
Marriss: wil je mij zonder p-dag-datum in de lijst zetten, kan er nu geen pijl meer op trekken hoe lang mijn cyclus duurt. jammer zeg Mulan, is het niet gewoon wat spotting en dat het (hopelijk niet) pas over drie dagen doorzet?
vrijdag 17 juli 2009 om 10:43
Ik heb even geen idee meer hoe het zit. Maar inderdaad... mijn cyclus is redelijk normaal, alleen zit er nogal variatie in.
Omdat ik deze maand eigenlijk niks heb gevoeld, ga ik de komende maand maar eens gewoon afwachten. En niet vantevoren vanalles berekenen.
Rain: dat loslaten gebeurt nu -na een aantal maanden bewust afstand nemen- bijna vanzelf. Ik wil er niet meer zoveel mee bezig zijn en het lukt me nog ook. We zien wel hoe het verder gaat.
Omdat ik deze maand eigenlijk niks heb gevoeld, ga ik de komende maand maar eens gewoon afwachten. En niet vantevoren vanalles berekenen.
Rain: dat loslaten gebeurt nu -na een aantal maanden bewust afstand nemen- bijna vanzelf. Ik wil er niet meer zoveel mee bezig zijn en het lukt me nog ook. We zien wel hoe het verder gaat.
vrijdag 17 juli 2009 om 10:58
Allereerst: alle zwangeren: super dat het zo goed gaat met de kleine. Wel jammer natuurlijk dat er allemaal andere klachten bijkomen: misselijkheid, opgezet lijf e.d. Maar ja, het is maar tijdelijk en voor een heeeeel goed doel!
Specu, Erine, Mariss, Rainbow, Mulan, Becky, Momo: Balen dat jullie negatief getest hebben/ongesteld zijn geworden. Ik weet hoe klote dat voelt.
Becky: geen bloed geeft moed hoor! En bovendien vind ik dat vage tweede streepje op je ovu test wel apart. Misschien nog te weinig hcg voor een echte test? Ik blijf duimen meid.
Mariss: Wat is jouw cyclus gigantisch van slag zeg! Super beroerd voor je. Ik hoop dat de dupheston alles op orde brengt.
Polleke: Ik vind het allemaal zo naar voor je
Specu: fijn dat je je baan kunt houden. Wel vervelend dat het allemaal zo onduidelijk was en je geen antwoord kreeg.
Kath: gefeliciteerd met je baan!
Ik herken trouwens helemaal wat Becky zegt: Ik was alvast aan het vooruit rekenen en kwam tot de conclusie dat ik idd bij een april kindje met een beetje geluk tot ergens in augustus vrij was (verlof erbij aangeplakt etc). Dat klinkt dan wel weer heel fijn, de hele zomer vrij. Daar gaan we toch gewoon voor!!!
Specu, Erine, Mariss, Rainbow, Mulan, Becky, Momo: Balen dat jullie negatief getest hebben/ongesteld zijn geworden. Ik weet hoe klote dat voelt.
Becky: geen bloed geeft moed hoor! En bovendien vind ik dat vage tweede streepje op je ovu test wel apart. Misschien nog te weinig hcg voor een echte test? Ik blijf duimen meid.
Mariss: Wat is jouw cyclus gigantisch van slag zeg! Super beroerd voor je. Ik hoop dat de dupheston alles op orde brengt.
Polleke: Ik vind het allemaal zo naar voor je
Specu: fijn dat je je baan kunt houden. Wel vervelend dat het allemaal zo onduidelijk was en je geen antwoord kreeg.
Kath: gefeliciteerd met je baan!
Ik herken trouwens helemaal wat Becky zegt: Ik was alvast aan het vooruit rekenen en kwam tot de conclusie dat ik idd bij een april kindje met een beetje geluk tot ergens in augustus vrij was (verlof erbij aangeplakt etc). Dat klinkt dan wel weer heel fijn, de hele zomer vrij. Daar gaan we toch gewoon voor!!!
vrijdag 17 juli 2009 om 11:16
He becky,hoe kan dat nou...ik had echt meer verwacht.....BALENSorry als ik je valse hoop heb gegeven dan.
Hier weinig uitgeslapen om een uurtje of negen hoorde ik super veel sirene's(dacht dat ik nog droomde)en besloot eens uit de raam te kijken.Stond er 2 straten verder gewoon een huis in lichter laaie!!!!!IK denk dat de biksem is ingeslagen ofzo...Dus heb maar even alle ramen dicht gedaan en weer een poging gedaan om te gaan slapen maar helaas!
Hier weinig uitgeslapen om een uurtje of negen hoorde ik super veel sirene's(dacht dat ik nog droomde)en besloot eens uit de raam te kijken.Stond er 2 straten verder gewoon een huis in lichter laaie!!!!!IK denk dat de biksem is ingeslagen ofzo...Dus heb maar even alle ramen dicht gedaan en weer een poging gedaan om te gaan slapen maar helaas!

vrijdag 17 juli 2009 om 13:57
Jeetje....wat een Ka U TEE berichten hier allemaal weer zeg Becks...hoe kan dat nou joh? Je hebt wel gelijk dat je verlof erg lekker uitkomt hierna, maar ja...we hebben nog een hele lijst af te werken met liefies die zwanger moeten worden en t was wel leuk geweest als jij een goede trend had gezet
Mulan, ook jij alweer....wordt er een beetje triest van Kan me zo goed voorstellen hoe jullie je voelen...ook al denken jullie misschien "lul niet, jij bent zwanger" maar al die jaren van proberen en teleurgesteld worden zitten er nog goed in....en helaas kan ik ook geen tips geven. Vind het erg knap dat Mulan er minder mee bezig kan zijn...mij is t nooit gelukt
Een dikke van mij voor jullie allemaal!!!
Mulan, ook jij alweer....wordt er een beetje triest van Kan me zo goed voorstellen hoe jullie je voelen...ook al denken jullie misschien "lul niet, jij bent zwanger" maar al die jaren van proberen en teleurgesteld worden zitten er nog goed in....en helaas kan ik ook geen tips geven. Vind het erg knap dat Mulan er minder mee bezig kan zijn...mij is t nooit gelukt
Een dikke van mij voor jullie allemaal!!!

vrijdag 17 juli 2009 om 14:23
Helaas kon ik niet eerder op de pc dan nú, vol spanning topic geopend maar helaas... balen Beck! Was even bang dat je ongesteld was geworden, maar dat is dus niet zo. Schrale troost... wel reden om nog niet helemaal in zak en as te gaan ziiten... maar tsja, wel gewoon kut. Had je gewoon een knetterpositieve test gegund vanochtend!!
En mulan ook alweer ongesteld, damn wat is dat toch met ons!!! Waarom lukt het niet gewoon bij ons allemaal....
Nou, hier verder niet zoveel nieuws. Zal het schema even opdeeten, helaas zonder nieuwe hysterie.
En mulan ook alweer ongesteld, damn wat is dat toch met ons!!! Waarom lukt het niet gewoon bij ons allemaal....
Nou, hier verder niet zoveel nieuws. Zal het schema even opdeeten, helaas zonder nieuwe hysterie.