Het geheime genootschap van het 2e streepje ;)

29-03-2009 17:02 4928 berichten
Hier issie dan! Zal het schema hier nog even heenhalen.

Geen hubbies, beebs en klusserij hier

Naam Sinds DatumBijz.Vakantie

Mexx25Okt.083/08/09Bijna met verlof!sept.

Ik30Dec.0813/09/0920wk echo: alles goed! een meisje!

Maya23Sept.0823/09/0920wk echo: alles goed!18/7-2/8 vakantie: klussen (in huis!!)

Duvel26Nov.0801/10/0920 wk echo: alles goed! Een jongetje!

Charlotte24Nov.0819/10/0920 wk echo gehad, alles goed!

Justdeb25Okt.0819/10/093/7: VK10/8 - 31/8

Leonor34Sept.08 Alles goed!!

Murron31Aug.0822/10/09

Fanatic28Nov.0816/11/0920 wk echo: alles goed!

Husky28Dec.08 14/11/0920 wk echo:alles goed! 30/7: VKAl gehad...

party29Jul.0724/11/0920 wk echo: alles goed! 24/7: VK11/8-26/8: Dom.Republiek

Riz26Okt.0815/12/0922/7: 20 wk echo

Thee26Sep.0812/01/1028/8: 20 wk echo!

Yaya27Dec.0802/02/10

GW32Jan.0916/02/10 25/7-1/8: Schier 22/8-30/8:?

Becky30Dec.0817 juli 27/7 - 23/8: Frankrijk

Erine24Dec.0831 juli 27/7: vakantie 28/7: TROUWEN!

Poll30Nov.0830 juli Onderzoeken lopen....15/6 -30/6

Momo31Sept.083 aug

Rainbow30Nov.085 aug 17/6 - 27/6: Turkije

Specu30Nov.08 12/7-30/7: Hongarije

Mariss27Nov.08 Dupheston 3/8 - 24/8: Frankrijk

Annika29Jan.09 28/6 - 15/7: Italie

Mulan33Nov.08 3/7 - 10/7

Kath32Jan.09 Pauze...Aug.

Alle reacties Link kopieren
sorry maar ik ben ff niet in een zonnige stemming. Is ook mijn eigen schuld, ga ik ook nog eens alle andere topics af waarbij sommige topic zo'n beetje iedereen zwanger is na een poep en een scheet en wij na negen maanden pas op 3/5e zitten. En dan al die gelukkige moeders op de maandtopics. Ben er effe klaar mee.

Zat net met vriend aan de telefoon en moest echt effe een traantje laten. Ben gewoon bang dat mijn lichaam me weer in de steek laat. Waarom kan het niet eens gaan zoals ik wil. Ik weet wel dat je de natuur niet kan sturen en dat is ook niet erg maar op dit soort dagen....ppffff. En dan kan ik straks fijn op kraamvisite bij neefje of nichtje, nou zei net tegen vriend, wat als ik daar dan ben en ongesteld, dan heb ik echt het gevoel met lege handen te staan. En ik ben echt wel blij voor hen hoor, maar zij hebben dan iets wat ik zelf ook graag wil. (oh dat klinkt echt heel erg zeg). Enniewee, vriend zei ook dat ik moet ophouden me met anderen te vergelijken, hij zegt, 'het gaat toch om ons en niet om die anderen'. En daar heeft hij ook gelijk in.

En nu is het klaar met doemdenken!

Weet je wat we moeten doen, een nieuwe naam voor het nieuwe topic, deze haalt heel snel de 5000 berichten. Ik ben nu wel voor het gouden ei of zo.

O becky,tuurlijk ben je niet in opperste stemming.Maar alles komt goed he meid
Oohw Beck meiske, ik kan wel roepen dat het allemaal goedkomt enzo, en dat ook jij (wij) uiteindelijk vast en zeker zwanger wordt, en dat je hoop moet houden want geen bloed enzo....

maar weet je, ik begrijp je (helaas) maar al te goed... en ik weet ook dat die cliche uitspraken weinig indruk maken. Ik kan alleen maar zeggen dat ik je gevoelens begrijp en zelfs deel... Misschien is dat een schrale troost? Hihih. Ik kijk eigenlijk nooit naar andere topics, paar keer wel gedaan maar daar werd ik niet zo vrolijk van.

En natuurlijk moeten we relativeren: er zijn vrouwen die helemaal niet zwanger kunnen worden, die de medische kant opmoeten (neem onze Poll) die kindjes hebben verloren (neem onze Riz) en als je daarbij stilstaat dan besef je ook dat onze 'sores' (na 9 maanden nog niet zwanger zijn) in het níét valt daarbij. Maar relativeren doe je met je hoofd, met je verstand... en damn wat is het soms moeilijk om je verstand te koppelen met je gevoel... dat onderbuik gevoel... die onzekerheid of er misschien iets aan je mankeert... Sucks!
Beck, ik begrijp je helemaal meis
*Even inbreken*

Kom jullie even een hart onder de riem steken...Ik ben iemand van een topic waar sommigen van jullie wel eens lezen, LGZW, althans...soms zie ik "onze" naam hier wel eens voorbij komen

Hoewel bij ons, op onze lieve Nemo na, iedereen zwanger is (of zelfs al een baby heeft) is het voor een aantal van ons ook lang niet altijd zonder slag of stoot gegaan.

Meiden, ik duim voor jullie...als je graag zwanger wilt worden, is iedere maand die je moet wachten er eentje te veel. En dat begrijpt iedereen...

*En weer weg...*
Lalie, wat een lief berichtje! Ook al is ie niet echt voor mij, toch een dikke dankje wel!

BEcky meid, ik snap je zo goed...en je kan er helaas gewoon niets aan doen....tuurlijk zijn er altijd ergere gevallen en verschrikkelijkere verhalen, maar dat doet er niets aan af dat voor jou ( en de rest die nu al 8 of 9 maanden en soms zelf 10 of 11maanden bezig zijn hier) het gewoon kut is. En net wat Lalie zegt, dat snapt iedereen hoor!

Gooi t er alsjeblieft lekker uit want ook daarvoor zijn we er hier toch met zn allen?

Lief Lalie!
ooooh wat zijn jullie lief!!!

@ marriss, ik ben al weer helemaal uitgerelativeerd, je hebt ook helemaal gelijk, er zijn zoveel andere ergere dingen en dat weet ik ook. Maar ben zo bang dat dit ook weer een ziekenhuis bedoeling wordt en ik heb de afgelopen 10 jaar genoeg ziekenhuizen van binnen gezien. MAAAAAAAR, ik ben weer met beide voeten op aarde, ondanks bloed en ga helemaal voor de volgende ronde, we gaan helemaal los in onze tent en het wordt (zoals vriend op de chat zei) het allerliefste, mooist, schattigste kindje, met wipneus, want die heb ik ook, van de heeeeele wereld. En of ie nu deze maand of volgende maand verwekt wordt, dat doet er niet toe.

(en ik heb net geshopt dus dat doet ook veel goed! )

@ lalie, LIEF!!! Ik lees al tijdens bij jullie mee (ik bedoel meer de 'ik wil zwanger worden in maart/april/mei/juni/zomer2009' topics) en leef ook echt met jullie mee. Vind het echt een heerlijk topic en ik denk dat het wel redelijk vergelijkbaar is met het onze, lekker down to earth en zo.

@ riz, schat, eigenlijk loop ik ook maar te zeuren he. Vinnut zo leuk dat je lekker zwanger bent en ik kan me voorstellen dat het ook een rollercoaster voor je is. Maar zoals je in je andere topic ook aangaf, Lois kijkt echt wel met je mee.

Mijn nieuwe piesdag mag naar 17 augustus, de dag nadat mijn zusje is uitgerekend en dan ben ik ook precies 9 maanden aan het foliumzuur.
Arme arme arme Annika, kom hier meisie . Gelukkig heb je wel een fijne vakantie gehad!

En ook nog arme arme Becky, ook een hele dikke voor jou. Echt Kut voor jullie!! Weet hoe je je vandaag voelt. Over een paar dagen ben je weer de optimistische jij. Het komt goed!!

En arme arme Mulan ook al :hug:….

Dat was een lekker toetje gister hé Rain.

Inderdaad een erge lage onderdruk Riz, rustig aan met je pokkel (mooie pokkel trouwens, heerlijk woord, hihi). Welcome back X-D…

Aaah party wat een lekker toetjes…Jam. Hahah jij bent ook een muts hé, zie je al staan voor het raam kijkend naar een brandend huis en denken kut daar gaat mijn slaap, ghe ghe. Niet even aan die arme mensen denken he!!!

Heel mooi geschreven Marriss, ik sluit me er volledig bij aan.

Lalie bedankt voor je lieve berichtje! Ik lees inderdaad ook wel eens bij jullie mee, en bij jullie is het zeker niet bij iedereen zo vanzelf gegaan. Hopelijk is Neepje ook snel zwanger!

Lieverds jullie zijn schatten….

Ik ga even gauw op hyves lezen want volgens mij heb ik iets gemist, hihi….
Nou, volgens mij zijn die donkere wolken weer aardig verdwenen hier! Komt waarschijnlijk door de ontzettend mooie woorden van Mariss. En de hart onder de riem van Lalie.

En meiden (de nog niet zwangere bedoel ik nu dan even), we gaan er voor! En ook ons gaat het een keer lukken. Misschien zelfs al wel de volgende keer.

Maar GVD, ik ben wel even zwaar chagerijnig hoor. Ik had gisteren via internet een huisje geboekt. Maar kreeg maar geen bevestiging, dus een mail gestuurd, geen bericht en toen dacht ik wat de fuck ik bel ze wel even. Nou, degene die ik aan de telefoon kreeg sprak niet zo heel goed engels en het enige dat ze zei was fully booked.....M.a.w. nog geen vakantie voor mij GRRRRRRRR

Ga nu maar weer even verder zoeken maar het is wel erg moeilijk. Ik dacht dat het crisis was maar overal zit het vol.

Ondanks alles, een fijne avond. Ik zal zo de fles rose maar weer eens opentrekken.!
Hallo!

Even gauw een berichtje van hier.. we zijn net terug van een weekje duitsland. Heb net gauw het grootste gedeelte bij gelezen, zal morgen even uitgebreid reageren!

fijne avond iedereen..
Samen drinken Rain??

Hi Duvel, fijn gehad???
rain, die fles witte wijn hier is ook al weer open! Glaasje?
Erine, ja gezellie! Wil je rose of een witte van Becky?
Mmm doe mij maar rose...Lekker!

Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend?
Zit net te bedenken dat er geen maart kindje nu in onze lijst staat Das ook sneu. Wel 9 of 10 april/mei kinders

@ rain, das balen zeg, dat je nu geen huisje hebt. Toch best gek, want week 34 is echt aan het eind van de vakantie!
Morgen naar Vervat, de laatste dingen voor de vakantie kopen, waterkoker, tafeltje en lamp. Daarna komt schoonma met vriend eten dus lekker uitgebreid koken!

Zondag ga ik met de meiden van de bloeiende liefdes (van het relatietopic) borrelen in het midden oosten van het land! Wel zin an eigenlijk, ondanks vier uur in de trein zitten (en heb mijn i-pod op werk laten liggen )

Ik ga effe badderen met de nieuwste viva, last van mijn rug en een badje doet dat goed.

tot zooo
Slaan we Maart over, inderdaad wel een beetje jammer ja. Nou dat klinkt als een lekker weekendje Becky. Ik moet hele weekend werken, dus ga verder ook niet veel bijzonders doen...
Ik denk dat het nu hopelijk gelukt is met boeken. Dit keer bij HappyHome in plaatsje Villers sur Mer. Dus momo, onze afspraak kan nog blijven staan....

Klinkt gezellig Becky zo'n weekend. Erine, werken da's minder. Maar ja, wordt toch kutweer.

Hier ook niet zo veel bijzonders. Morgenavond wel bij vrienden eten dus zal wel weer een latertje worden (met de nodige drank) en zondag beetje lummelen en schoonmaken.
quote:Becky26 schreef op 17 juli 2009 @ 19:57:

Zit net te bedenken dat er geen maart kindje nu in onze lijst staat Das ook sneu. Wel 9 of 10 april/mei kinders

dat zat ik me gisteren ook te bedenken. maar toen had ik nog hoop op annika en jou!
quote:Rainbow30 schreef op 17 juli 2009 @ 20:37:

Ik denk dat het nu hopelijk gelukt is met boeken. Dit keer bij HappyHome in plaatsje Villers sur Mer. Dus momo, onze afspraak kan nog blijven staan....check!
en verder weinig te melden. lang gewerkt. op de bank in slaap gevallen. wakker geworden met enorme koppijn. zeur-telefoontje van mijn moeder weten te ontwijken. ga denk ik maar eens vroeg slapen vandaag. toe aan weekend.
4-op-1-rij. mooie woorden, marriss. en lief lallie!
Klinkt goed Rain, is een huisje neem ik aan? Klinkt als best een lekker weekend... Vind het ook niet zo heel erg om te moeten werken, moet nog 5 dagen werken en dan vakantie, ben echt aan het aftellen dus!!
Ja zo'n bungalow ding. Ach, we zitten daar toch niet de hele dag denk ik dan maar. Maar jeetje als je vanmiddag al gezeik hebt gehad met zo'n K-camping, en nu zeggen ze bij happyhome dat je na de reservering een mail krijgt met daarin de reservering en betaling enzo, en ik heb nu nog niets ontvangen dan breekt het zweet me wel weer uit. Om gek van te worden zoiets.

Nou ja, ik schenk er nog maar 1 in!

Nog een potje Momo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven