het 'help elkaar' topic

29-01-2009 16:24 760 berichten
Ik heb wel eens langer met het idee gelopen om zo een topic te openen omdat ik zelf veel steun heb gekregen in moeilijke tijden van een hoop forummers in mijn topics. Niet alleen mentale steun, maar er werd zelfs aangeboden om naar me toe te komen om me te helpen op dat moment. Dat heeft mij wel heel erg geraakt en ik zie het vaker, dat aanbod op viva.

Er zijn best wel veel wel-willenden om iemand te helpen die er echt helemaal doorheen zit. Op welke wijze dan ook. Er zijn grenzen natuurlijk. Voor gezondheidsklachten is er een dokter, voor echte psychische hulp de psycholoog en voor onzedelijke vragen zijn er ook weer betaalde diensten te vinden via google.

Maar er zijn er zat die het niet meer overzien met het huishouden, met de kinderen, die onverwacht zwanger zijn en geen cent te makken hebben (ook ooit een topic over geweest waar men aan alle kanten wilde helpen met spullen ed)

Maar goed, indien er animo is voor zoiets, zou het topic een beetje vorm gegeven worden. Eigenlijk zoiets als het ruil-topic, een andere variant, het help elkaar topic.

Geen flauw idee of het gaat werken, maar ik doe een poging door het toch te openen.

Wat heb ik te bieden? Van alles wat ik zelf op dit nog niet weet. Het komt zoals het komt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zwieber schreef op 14 juni 2009 @ 09:21:

[...]

Geeft toch helemaal niets meid! Misschien dat jij het stapeltje naar banba kan sturen?

Dank Banba!

L-A: hey L-A, het gaat om mijn engels talige fictie boek. Wel handgeschreven. Alvast bedankt voor het aanbod!Prima hoor. Ikbenik; mail me maar op banbaviva[at]yahoo.com, voor mijn adres.
The time is now
Is goed Banba, ik stuur morgen de mail ben er nu te lui voor. Bedankt dat je het van me overneemt!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Ja hoor Zwieber, het aanbod geldt nog steeds, mail me maar.
Rainz, ik heb je gemaild! Superbedankt!
Hallo,

Is er iemand die mij kan helpen met het maken van een website?? Ik zou een webwinkeltje willen openen en ben nu bezig om het zelf te proberen, maar het is zo moeilijk. In ruil kan ik van alles doen. Roep maar.
hoi taartje

Ik woon in het oosten van het land

en heb al eens eerder een website gemaakt

Nu weet ik niet waar jij woont

maar ik zou je wel met raad en daad kunnen bijstaan
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
quote:taartje81 schreef op 18 juni 2009 @ 20:53:

Hallo,

Is er iemand die mij kan helpen met het maken van een website?? Ik zou een webwinkeltje willen openen en ben nu bezig om het zelf te proberen, maar het is zo moeilijk. In ruil kan ik van alles doen. Roep maar.

wat leuk zeg taartje....watvoor webwinkeltje???

Schravel gaf mij laatst een tip volgens mij was het www.webwinkel.nl ....ze zei dat t heel makkelijk daar was... ik zocht namelijk ook iemand die me kon helpen met een website...mss dat je daar ff kan kijken...anders moet je ff neuzen in t ruiltopic...daar staat de link ergens
Hoi Diaantje,

Ik woon in het westen van het land. Dus niet erg in de buurt. Ik heb een voorbeeld van hoe ik het zou willen in photoshop gemaakt, maar weet niet goed hoe ik dit kan omzetten naar html. Zou je daarbij kunnen helpen??

Varisha, op die site heb ik gekeken, maar die vind ik niet zo mooi. Zijn een beetje standaart.
Zwieber, je hebt mail terug!
Jij ook mail terug Rainz!
@ikbenik: mail je me nog even voor mijn adres?
The time is now
Ikbenik is lekker op huwelijksreis Banba, dus ik denk dat het nog even duurt.

Lekker zeg. Geniet ervan ikbenik, ik hoor wel van je als je terug bent.
The time is now
ja , ik kan er wel even naar kijken!!!

Ik heb de website van mijn zoon via Strato gemaakt,en daar heb je dus hulp programma s bij zitten.

Van htlm heb ik dus eerlijk gezegd niet erg veel verstand.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Ik had al een oproepje geplaatst bij 'contact' op het prikbord, maar ik kreeg de tip hier mijn tekstje te plaatsen ;)

De komende twee weken ga ik klussen en verhuizen van Groningen naar Nijmegen. Aangezien ik nog niemand ken in Nijmegen en mijn ouders niet echt handig zijn... zoek ik iemand die voor mij wil behangen!!

Het gaat maar om 2 muren in een kamer van 15 m2. Het is dus maar een klein klusje. Helaas een klusje die ik zelf niet kan doen

Wie helpt mij uit de brand?? Liefst tussen zaterdag 25 juli en woensdag 29 juli

Ben of ken jij iemand die voor een klein bedrag (denk aan een vergoeding van zo'n 25 euro) dit klusje wilt klaren?? Je moet wel een eigen behangtafel en zo'n kwast hebben :P Lijm en behang is aanwezig

Graag hoor ik via een Persoonlijk berichtje hier op het forum.
Leuk dat dit topic nog leeft, en hoe
quote:kitty elastic schreef op 23 maart 2009 @ 09:11:

Leuk topic!

ik bied aan: alles wat met bouwkundig werk te maken ( behalve het fysieke klussen ).

Bouwtechnische keuringen, bouwvergunningen, aannemers die niet doen wat je wilt.. ik regel het!!

ik zoek: nog niets maar ik ga binnen een paar maanden verhuizen..Ik ben goed in verhuizingen (en heb alle rijbewijzen). Geef maar een gil tegen die tijd.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
@sweetcandy

Ik kan behangen (tot nu toe altijd gelukt ) en woon zo'n 45 km bij Nijmegen vandaan.
Is 45 niet ver voor je??

Het is wel behang met een patroontje erin.... dus moet zegmaar op zo'n bepaalde manier naast elkaar behangen worden dat het 1 geheel wordt.. (lekker duidelijk omschreven weer :P )
Ik snap het. Het verspringt

Nou ja ver..als iemand dichterbij kan behangen is dat ok natuurlijk maar anders kom ik je wel helpen hoor. Wel n probleem is dat ik géén behangtafel heb en geen borstel. Als tafel gebruik ik altijd een deur
Zelf heb ik (lees vriend) een computerprobleem. Vriend heeft NTLDR verwijderd en nu weigert ie dienst. Heb vanalles geprobeerd mar niets helpt. Dvd rom doet t niet en diskettestation doet ook raar. USB lijkt de enige optie. Er staan een hoop foto's op de harde schijf die ik graag wil houden. Heb geprobeerd een andere cd rom drive erin te doen maar dat gaat ook niet. Sindsdien meldt ie ook cpu overvoltage. Heb ik dan de cpu naar de eeuwige computervelden geholpen?

Enniewee..het werkt van geen kanten, wat ik ook probeer.
hahahah ik heb helaas geen deur over om op te behangen :P

Dus dat gaat em niet worden ben ik bang
Ehm ik heb ook nooit een deur over..Ik haal er gewoon een uit, gebruik m en hang m weer terug.
quote:Douja schreef op 17 juli 2009 @ 23:43:

Zelf heb ik (lees vriend) een computerprobleem. Vriend heeft NTLDR verwijderd en nu weigert ie dienst. Heb vanalles geprobeerd mar niets helpt. Dvd rom doet t niet en diskettestation doet ook raar. USB lijkt de enige optie. Er staan een hoop foto's op de harde schijf die ik graag wil houden. Heb geprobeerd een andere cd rom drive erin te doen maar dat gaat ook niet. Sindsdien meldt ie ook cpu overvoltage. Heb ik dan de cpu naar de eeuwige computervelden geholpen?

Enniewee..het werkt van geen kanten, wat ik ook probeer.

Ik gok dat als je dit bij het digi topic post, je heel snel antwoord hebt .

Heeft hij het echt zelf gedaan of is dat gewoon de melding die wordt gegeven?
ik heb een hele hoop ah actie zegels kan ik daar iemand blij mee maken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven