Lang geleden... deel 2

18-03-2009 17:01 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blijkbaar is ineens besloten dat topics met meer dan 5000 berichten gesloten worden.

Dus bij deze dan maar het vervolg op Lang geleden verkracht, nooit behandeld.
Hey appel!!!

Wat gezellig! Hoe is het?

We zitten op msn, als je zin hebt...
He appel!! ja kom je even op msn?
kom eraan. Even bijgelezen over jullie wilde plannen!!
He lieverds!

Ik zit de komende dagen in Paris!!

Ik wens jullie fijne dagen (maar ze hebben daar ook vast internet;-) )

Ik ben inmiddels een beetje onthyperd,bek af (want niet naar bed geweest) en hoop zo slapend de reis te missen en te ontwaken met zicht op de Eiffel toren.

Liefs allemaal!!
Haha veel plezier op vakantie !! Pariss is super
Haa, de plannen zijn bekend!

Supertof meiden! :-D

Stiekem een beetje jaloers hoor, straks zo ver weg mooie dingen bekijken.

Geniet ont-zet-tend van de voorpret, want dan heb je dubbellol!!

Vind het een supergaaf plan, en weet zeker dat jullie het ontzettend gezellig gaan hebben samen.

Enne Iry: met je grijpgrage tengeltjes van mn mattie afblijven he! Ze is al bezet.
Wurm

Ik ben er ook zeker van dat we het heel gezellig gaan hebben samen.

Heb er héél veel zin in, maar dat was al wel duidelijk geloof ik.

Ik ga vanmiddag maar snel even bijboeken voor Iry, voor we ons bedenken

Sorry voor ons geratel hier vannacht, maar we vonden het zo leuk en wilden het graag met jullie delen.

Fijn weekend allemaal!
Goeiemorgen, (ja tis voor mijn nog 'morgen', ben net wakker).

Ja dat is duidelijke Saar

En das ook helemaal terecht!!! Jullie hebben het beiden, dubbel en dwars verdient!

Super, en ik geloof ook zeker dat het nu helemáál een bijzondere trip gaat worden!

Goed zulke berichten, word er helemaal vrolijk van!
Thanks Claire!

Voor mij is het ook nog ochtend hoor, ben net een uur wakker.

Hoe is het met jou?
Goeiemorgen Claire en Saar!

Bedankt voor je reactie op hyves Claire, ik reageer er later op!
Hey Appel..

Is goed hoor, ik hoop dat je er iets aan hebt.

Ik voel me niet echt top. Daarom vind ik het ook leuk om dit soort nieuws te lezen. Wel confronterend maar dat zijn dit soort dingen sowieso voor me. Het sterkt me wel om vooral door te gaan zoals ik nu bezig ben. Genoeg goede doelen om het voor te doen

Heb je al geboekt?
O en iry, natuurlijk ook heel veel plezier in Parijs!
Even hoi zeggen.

Heb een klotedag. Pardon my French.

Kan wel janken, maar wil niet.

Ga nu stomme kleine dingen doen waar ik blij van MOET worden. Want dit trek ik niet goed.

*trekt vrolijk hoofd en pakt schaar om te gaan plaatjes-knippen*
He bah, balen he zo'n klotedag Wurmpje.

Op zich wel 'grappig' dat je plaatjes gaat knippen haha, wordt dat een boekje ofzo..? Ben wel nieuwsgierig.

Toevallig ben ik ook aan het plaatjes knippen. Ben een boek aan het maken voor mijn vriends verjaardag: allemaal plaatjes, entreekaartjes en foto's van dingen die we samen gedaan hebben. Ook crea bea bezig dus.
Nee, ik heb de neiging om scrap- achtige plaksels te maken. Meestal blije vrolijke kaart-dingen die ik dan bij cadeautjes doe ipv standaard kaart.

Vandaag plak ik donker en duister en wat ik voel.

Het freakt me een beetje uit als ik zie wat ik verzameld heb, maar zo tijdens het neerleggen voel ik precies wat waar moet...

Doodeng om mijn gevoel zo op papier te zien zeg.

En jij, leuk zo'n cadeau dat staat voor jullie samen! Mooi!
maar ik kom plaatjes tekort om uit te drukken hoe of wat.

het valt me nu pas op hoe vrolijk tijdschriften eigenlijk zijn.

Misschien zo digitaal plakken&knippen.
Dat is een goed idee zeg, om je gevoel op die manier uit te drukken. Ik deed het met schrijven vandaag, en heb vanmiddag nog wat kortere dingen voor mezelf geschreven, en ook in hun boekje, en daarna in de tuin zitten lezen. De jankbui na het stuk wat ik hier elders neerknalde heeft wel wat opluchting en verlichting gegeven.

Ik moet delen, dat is dé manier.

Iry en Saar, wat een gaaf plan zeg! Alvast heel veel plezier. Net als Claire, volgens mij, kan ik me ook niet voorstellen dat ik dit zou doen. Maar ik wens jullie een goede tijd toe! Veel plezier!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Oké scrapbooks ken ik wel ja, en leuk dat je dat dan bij cadeautjes doet (als kaartje) , is veel persoonlijker en vinden mensen denk ik ook erg leuk om te krijgen! Maar de scrapachtige dingen van vandaag bewaar je die voor jezelf? Hoop dat het toch wat oplucht voor je.
Schrijven kan ik tot ik een ons weeg. Het lucht ergens wel op, maar het zorgt ook dat ik weer afdrijf naar mn eenzaamheid.

Ik weet gewoon even niet wat ik met mezelf moet.

Je hebt van die dagen.

Ik weet niet of ik dit straks wil bewaren.

Ik denk het niet. Het is nu al zo confronterend.

ben wel blij EV dat je hebt kunnen huilen.

Dit is voor jou zo'n emotionele dag.

Ik kan me echt niet indenken hoe het moet zijn voor je.

Als je wilt praten, huilen, vertellen, vloeken, mooie herinneringen wilt delen... I'll be here.
ps. sorrie dat ik alles n egatief bekijk.

Ga weer even op de grond liggen en vanuit daar antwoorden. Dan lijkt het glas weer half-vol.
Oh, wat lief van je, Wurm.

Van dat aanbod alleen al word ik emo.

Ik heb je post op hyves ook gelezen en wil nog reageren, maar ik zit nu zo hier te hangen, het gaat een beetje door elkaar lopen als ik dat ook nog wil doen.

Ik hoop dat je ook kunt voelen dat je je ruimte mag innemen, gewoon, zoals je bent, en met wat je ook voelt.
zitten wij even samen emo te zijn.

Ik meen het wel hoor EV. Dat je het weet. En heel misschien ook beetje voelt.

enne ruimte? ik neem een heul a-4 tje in met mijn geplak.

Om over de rest van de tafel maar niet te spreken...
Heel goed van je. Ik denk dat ik het ook eens ga proberen, maar niet nu. En Wurm, als jij dat zegt, geloof ik dat ook gewoon. Voelen is voor mij nog een stap te ver, ik ben beginneling (haha), maar ik vind het gewoon heel lief van je aangeboden.

Maar laat ik nu toch op geen enkele herinnering komen! Ja, wel beelden. Van haar aan tafel. Met een vriendinnetje. Met mijn zoontje samen. De vlechtjes die ik een keer in haar haren maakte, allemaal van die hele dunne vlechtjes, wat een werk. Ik heb er nog een foto van. Met mijn oma die inmiddels is overleden. Van het samen naar de bieb gaan, met zijn drietjes. Ik had een favoriet voorleesboek, gekregen van jawel, die vroegere lerares van mijn opleiding waar ik vorige week over schreef. Die werkte in een kinderboekhandel, en gaf als kraamcadeautje het boek 'De mooiste vis van de zee'. Als ik ging voorlezen en ze mocht een boek uitkiezen, was het altijd dit boek. Ik vond het zelf ook een geweldig boek. Op een gegeven moment kende ze de hele tekst uit haar hoofd. Dan zat ze op de achterbank van de auto en ging het helemaal opzeggen. Ongelooflijk. En misschien, misschien als ik weer contact met ze zou kunnen hebben, en ik zou beginnen met de eerste regels van dat boek, zouden ze beiden meteen weer alles herinneren.. dat stel ik me dan zo voor.
.. Oh! Vriendin aan de deur. Tot later!
Dat is een mooi idee, van die tekst.

Ik vidn het zo schrijnend, dit soort herinneringen waar zoveel liefde uit spreekt.

Ik hoop dat je die beelden kan koesteren, en haar ooit kan vertellen erover.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven