Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 16!
woensdag 22 januari 2025 om 15:49
Klinkt goed en gezellig, fijn voor Monte dat het zo kan!
Ik vroeg het me vorige week natuurlijk ook af en ze is niks verplicht om te melden natuurlijk. Snap wel dat ze de lucht toch wil klaren, merkte al dat mensen er (zeker richting Guy) best wat van vonden.

woensdag 22 januari 2025 om 18:46
Dat weet je toch helemaal niet? Misschien wonen ze (soms) samen, hebben ze wel af en toe seks of kunnen ze in principe iedereen uitnodigen voor seks, woont hij alleen en is kind vaak bij hem in dat stapelbed. Weten wij veel, er zijn allemaal constructies mogelijk.Koffieleut123 schreef: ↑22-01-2025 18:33Des te stommer dat hij dat kulverhaal over dat stapelbed en het slapen van hun kind heeft opgehangen. Dat was overduidelijk niet waar.
woensdag 22 januari 2025 om 19:02
woensdag 22 januari 2025 om 19:04
Ik vind het zo knap dat ze dit volledig onder de pet weten te houden allemaal. Net als toen het 'uitging' met Marc-Marie, daar was ook niets over los te peuteren behalve wat roddels. Nooit een verklaring, niks.
Such fun!1
woensdag 22 januari 2025 om 19:52
woensdag 22 januari 2025 om 20:21
Kan best zijn dat het hier al geconstateerd is maar vorige week stond er nog ' gewoon ' dat ze getrouwd was met Gijs Groenteman en nu niet meer.Koffieleut123 schreef: ↑22-01-2025 20:10Dat hebben we hier al twintig pagina’s geleden geconstateerd toch? En tussen de regels door blijkt dat inderdaad wel in de podcast. Heel netjes wel dat ze er niks over zeggen.
Maar mensen gaan voorbij
woensdag 22 januari 2025 om 20:27
Tuurlijk. Die herkennen het en voelen zich nu gezien door Musk.Yakuzakiko schreef: ↑22-01-2025 13:44Het is gewoon een knipoogje naar de Trump stemmers. Die armbeweging is wel heel moeilijk anders te interpreteren in het licht van de op dat moment aangekondigde deportaties. Nazigroeperingen wereldwijd zijn dolenthousiast.
Dat Musk het daarna ontkent is een wassen neus. De man heeft connecties met rechtse politieke partijen in Engeland en Duitsland (radicaal-rechtse partij Alternative für Deutschland), want hij wil hier ook meer invloed. Hij weet heus wel wat het gebaar betekent.
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 22 januari 2025 om 20:34
Dat noemen ze tegenwoordig een ‘soft launch’: zonder veel rumoer en met kleine stapjes een scheiding laten indalen bij het allang in slaap gesukkelde publiek. De volgende stap wordt dat Aaf en Gijs ‘opeens’ met een nieuwe liefde opduiken (vooral Gijs, denk ik).
woensdag 22 januari 2025 om 20:40
woensdag 22 januari 2025 om 21:38
Wie zijn wij? Of is het pluralis majestatis?meisje85 schreef: ↑22-01-2025 20:40Wij vinden trouwens wel dat het lijkt of Gijs er beter uit is gekomen én Aaf juist minder. Waar ik Gijs vroeger in de podcast wel irritant kon vinden, vind ik hem nu veel minder haantjesachtig over komen. Aaf daarentegen vind ik inmiddels nogal een zeikerd geworden.![]()
Ik vind het wel sneu, vrij jonge tieners nog en ze leken zo’n zo’n gesetteld gezinnetje, maar goed, dat is wel vaker zo.
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
donderdag 23 januari 2025 om 21:26
Ja ik ook! Maar Aaf en zij blijven vast wel in elkaars leven.
zaterdag 25 januari 2025 om 11:01
Tom Waes heeft weer van zich laten horen. Via de social media kanalen trekt hij nog maar eens het boetekleed aan voor het ongeval wat hij in beschonken toestand heeft veroorzaakt. Hij heeft spijt en is herstellende
Heel veel positieve reacties onder zijn bericht. Mensen laten reacties achter in de trant van: "ieder mens maakt fouten' " we rijden allemaal wel eens met te veel op" "goed dat u verantwoordelijkheid neemt voor uw gedrag" "ik hoop je snel weer te zien op tv: etc.
Merk dat ik daar toch wel wat moeite mee heb. Die man hoeft van mij heus niet publiekelijk aan de schandpaal. Maar vind dit het andere uiterste.
Die man heeft door dronken in de auto te stappen een misdrijf gepleegd. Er hadden mensen door zijn toedoen letsel kunnen oplopen of erger.
Hoezo is men zo mild en vergevingsgezind? En: we maken allemaal wel eens fouten. Serieus ?
Nogmaals aan de schandpaal hoeft hij niet maar hier krijg ik ook wel een gek gevoel van.
Zou die man nog programma's mogen maken nu voor de publieke omroep? Daar heeft het wel alle schijn van.
Beetje vreemd als je ziet hoe Mathijs van Nieuwkerk gecanceld is. En een Bilal Wahib (destijds echt nog een jongen van 21 jaar) door een verkeerde grap. En een man van tegen de 60 zou hier dan mee weg komen ? Ik vind het vreemd.
De persoon Tom Waes is voor mij nu echt wel van z'n voetstuk gevallen. Hij is zelf zwaargewond geraakt. Maar vraag me af als hij zonder kleerscheuren thuis wad gekomen of hij dan nog een keer zo achter het stuur gestapt zou zijn.
Heel veel positieve reacties onder zijn bericht. Mensen laten reacties achter in de trant van: "ieder mens maakt fouten' " we rijden allemaal wel eens met te veel op" "goed dat u verantwoordelijkheid neemt voor uw gedrag" "ik hoop je snel weer te zien op tv: etc.
Merk dat ik daar toch wel wat moeite mee heb. Die man hoeft van mij heus niet publiekelijk aan de schandpaal. Maar vind dit het andere uiterste.
Die man heeft door dronken in de auto te stappen een misdrijf gepleegd. Er hadden mensen door zijn toedoen letsel kunnen oplopen of erger.
Hoezo is men zo mild en vergevingsgezind? En: we maken allemaal wel eens fouten. Serieus ?
Nogmaals aan de schandpaal hoeft hij niet maar hier krijg ik ook wel een gek gevoel van.
Zou die man nog programma's mogen maken nu voor de publieke omroep? Daar heeft het wel alle schijn van.
Beetje vreemd als je ziet hoe Mathijs van Nieuwkerk gecanceld is. En een Bilal Wahib (destijds echt nog een jongen van 21 jaar) door een verkeerde grap. En een man van tegen de 60 zou hier dan mee weg komen ? Ik vind het vreemd.
De persoon Tom Waes is voor mij nu echt wel van z'n voetstuk gevallen. Hij is zelf zwaargewond geraakt. Maar vraag me af als hij zonder kleerscheuren thuis wad gekomen of hij dan nog een keer zo achter het stuur gestapt zou zijn.
zaterdag 25 januari 2025 om 11:22
Vooral dat “we rijden allemaal wel eens met wat teveel op”. Eh nou, nee. Ik snap wel dat als je dat zelf niet zo’n punt vindt blijkbaar, je dat van Tom Waes ook minder erg vindt.
Dat van Bilal, al was hij nog zo jong, vind ik wel van een andere orde, maar goed, laat ik daar niet weer opnieuw over beginnen.
Dat van Bilal, al was hij nog zo jong, vind ik wel van een andere orde, maar goed, laat ik daar niet weer opnieuw over beginnen.
lebow wijzigde dit bericht op 25-01-2025 13:06
0.16% gewijzigd
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
zaterdag 25 januari 2025 om 11:23
zaterdag 25 januari 2025 om 11:36
zaterdag 25 januari 2025 om 11:37
Wat je zegt over Bilal Wahib vind ik verkeerd; je noemt hem een ‘jongen’ van 21, maar dat is toch echt een volwassen man. Bilal was overigens 22 jaar. Zijn slachtoffer was een jongen. Een jongen van 12 (!). Die tot op de dag van vandaag nog elke dag te maken heeft met de nasleep van wat er destijds gebeurd is. Hij is dus het slachtoffer. Niet Bilal Wahib, die toen ‘nog maar 21’ was. Bilal Wahib heeft ten koste van het slachtoffer geld willen verdienen door in zijn livestream met een leugen (de belofte van 17.000 euro) een onzedelijk voorstel heeft gedaan. Nogmaals, het slachtoffer heeft hier, jaren na dato nog steeds mentaal en sociaal last van. Denk eens aan hem in plaats van Bilal Wahib die sowieso een slecht acteur en talentloos zanger is en alleen beroemd probeert te worden ten koste van een kind.
sweetfirefly wijzigde dit bericht op 25-01-2025 12:25
1.53% gewijzigd
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
zaterdag 25 januari 2025 om 13:28
Ik drink zelf ook niets als ik nog moet rijden, maar je moet ook beseffen dat dat in vele landen echt nog wel veel normaler is dan hier. Ik verbaas me in buitenlanden altijd over hoe normaal dat gevonden word. Wijnproef-toer langs drie wijngaarden in Frankrijk of de VS. En dan gewoon zelf rijden, en nee, ze spugen het echt niet allemaal uit. Stomverbaasd waren ze dat ik niet meedeed, omdat ik nog moest rijden. In Frankrijk mochten ze tot een paar jaar geleden bij de verkeerspolitie ‘maximaal twee glazen wijn bij de lunch’. Tijdens de dienst dus!Lebow schreef: ↑25-01-2025 11:22Vooral dat “we rijden allemaal wel eens met wat teveel op”. Eh nou, nee. Ik snap wel dat als je dat zelf niet zo’n punt vindt blijkbaar, je dat van Tom Waes ook minder erg vindt.
In België is de houding tegenover alcohol in het verkeer ook echt nog wel een slag anders dan hier. En je moet dergelijke opmerkingen natuurlijk wel in het licht van die situatie zien. Als ze slim zijn proberen ze dit in te zetten om daar verandering in te brengen. Algemeen geliefde bekende persoon, doet precies wat je niet moet doen en krijgt ongeluk waar hij aardig wat letsel aan oploopt. Dat is een mooie kans voor een pr campagne, er zijn geen andere slachtoffers bij gevallen aan wie voorbij gegaan wordt, België was even goed geschrokken, hij erkent zelf dat het stom en beschamend was.
zaterdag 25 januari 2025 om 13:40
Dat is ook mijn ervaring van andere landen, en inderdaad ook wel bij werk lunches. Al ken ik ook best wat mensen die met 1 glas wijn, of zelfs 2 in Nederland achter het stuur gaan.nausicaa schreef: ↑25-01-2025 13:28Ik drink zelf ook niets als ik nog moet rijden, maar je moet ook beseffen dat dat in vele landen echt nog wel veel normaler is dan hier. Ik verbaas me in buitenlanden altijd over hoe normaal dat gevonden word. Wijnproef-toer langs drie wijngaarden in Frankrijk of de VS. En dan gewoon zelf rijden, en nee, ze spugen het echt niet allemaal uit. Stomverbaasd waren ze dat ik niet meedeed, omdat ik nog moest rijden. In Frankrijk mochten ze tot een paar jaar geleden bij de verkeerspolitie ‘maximaal twee glazen wijn bij de lunch’. Tijdens de dienst dus!
In België is de houding tegenover alcohol in het verkeer ook echt nog wel een slag anders dan hier. En je moet dergelijke opmerkingen natuurlijk wel in het licht van die situatie zien. Als ze slim zijn proberen ze dit in te zetten om daar verandering in te brengen. Algemeen geliefde bekende persoon, doet precies wat je niet moet doen en krijgt ongeluk waar hij aardig wat letsel aan oploopt. Dat is een mooie kans voor een pr campagne, er zijn geen andere slachtoffers bij gevallen aan wie voorbij gegaan wordt, België was even goed geschrokken, hij erkent zelf dat het stom en beschamend was.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in