Klets mee met Lé
zondag 19 juli 2009 om 19:47
quote:Very Cherry schreef op 19 juli 2009 @ 19:42:
Mail. Jouw Hyves naam heeft toch te maken met je oude nick? Ik stuur er nog wel effe eentje, voor de zekerheid.
Ja, klopt. Wachtr met spanning af.
Maar ga zo eten dus als ik niet meteen reageer niet meteen een topic openen
Mail. Jouw Hyves naam heeft toch te maken met je oude nick? Ik stuur er nog wel effe eentje, voor de zekerheid.
Ja, klopt. Wachtr met spanning af.
Maar ga zo eten dus als ik niet meteen reageer niet meteen een topic openen
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
zondag 19 juli 2009 om 19:47
Lieve LEO
Wat naar voor je dat je je zo rot voelt!
Ik ken het, je hoofd wil meer dan je lichaam aankan en je moet wel naar je lichaam luisteren.....
Nog ff een tip: Er rijd een toerbus door Drenthe. is een oude gele amerikaanse schoolbus. Je kan dan voor 2 euro per persoon een retourtje nemen.
Kijk maar eens op www.toerbus.nl
En als ik wat voor je kan doen.........
Ik woon relatief dichtbij en doe het graag.
Ga alleen nu een weekje op vakantie maar daarna........
Geniet van alle welgemeende knuffels van iedereen!!!
en om maar met je eigen woord te spreken.........STERKS
Wat naar voor je dat je je zo rot voelt!
Ik ken het, je hoofd wil meer dan je lichaam aankan en je moet wel naar je lichaam luisteren.....
Nog ff een tip: Er rijd een toerbus door Drenthe. is een oude gele amerikaanse schoolbus. Je kan dan voor 2 euro per persoon een retourtje nemen.
Kijk maar eens op www.toerbus.nl
En als ik wat voor je kan doen.........
Ik woon relatief dichtbij en doe het graag.
Ga alleen nu een weekje op vakantie maar daarna........
Geniet van alle welgemeende knuffels van iedereen!!!
en om maar met je eigen woord te spreken.........STERKS
zondag 19 juli 2009 om 21:32
O ja Leo, schoot me net nog te binnen.
je kan t/m 31 augustus 2 keer een dag gratis met de bus door drenthe en Groningen.
Kun je kijken op de site openbaar vervoer drenthe en dan kun je het aanvragen.
Heet iets van kennismaken met de bus.
En mocht je het leuk vinden kom dan een dagej naar Assen en ik leg jou en je dochter een dag heerlijk in de watten.
je kan t/m 31 augustus 2 keer een dag gratis met de bus door drenthe en Groningen.
Kun je kijken op de site openbaar vervoer drenthe en dan kun je het aanvragen.
Heet iets van kennismaken met de bus.
En mocht je het leuk vinden kom dan een dagej naar Assen en ik leg jou en je dochter een dag heerlijk in de watten.
zondag 19 juli 2009 om 21:36
Ik lees nu pas je topic leo...
Ik kreeg die diagnose op mijn 17e, ik weet hoe vreselijk pijnlijk en vermoeind het is.
Moet eerlijk zeggen dat ik de afgelopen 4 jaar voor mijn doen vrijwel pijnloos door het leven ga. Geen idee of dat komt door fysio's, accupuntduur en candidadieten, maar het gaat veel beter.
Nou namens mij ook een:
Ik kreeg die diagnose op mijn 17e, ik weet hoe vreselijk pijnlijk en vermoeind het is.
Moet eerlijk zeggen dat ik de afgelopen 4 jaar voor mijn doen vrijwel pijnloos door het leven ga. Geen idee of dat komt door fysio's, accupuntduur en candidadieten, maar het gaat veel beter.
Nou namens mij ook een:
zondag 19 juli 2009 om 22:18
LL (oftewel: Lieve Lola. Oh nee, Leo heet je he? 
Oke, now is the time: wanneer komen mijn draak en ik naar je toe? Ik stop die worm van mij zo in de auto en kom plankgas naar het Drentse gesjeesd, neem die lekkere meid van je mee en ik ontferm me over de 2 ukkies die dag, zodat jij eens lekker ongestoord een dagje kunt doen waar je zin in hebt zonder je schuldig te voelen: lekker in bed, in bed, whatever. Ik beloof je meisje een giga gezellige dag en jou een een lekker rustmoment.
Noem maar een datum. Uncle Joe en ik zitten al met 1 been in de auto!!
Knuff!
Oke, now is the time: wanneer komen mijn draak en ik naar je toe? Ik stop die worm van mij zo in de auto en kom plankgas naar het Drentse gesjeesd, neem die lekkere meid van je mee en ik ontferm me over de 2 ukkies die dag, zodat jij eens lekker ongestoord een dagje kunt doen waar je zin in hebt zonder je schuldig te voelen: lekker in bed, in bed, whatever. Ik beloof je meisje een giga gezellige dag en jou een een lekker rustmoment.
Noem maar een datum. Uncle Joe en ik zitten al met 1 been in de auto!!
Knuff!
zondag 19 juli 2009 om 22:22
Hee lieve Leo,
Kom je een dagje hier naartoe met je kleine meid? We hebben een grote tuin en drie kindjes om mee te spelen, we hebben ook een gezellige poes die het leuk vindt als er visite komt en bovendien ook nog een dierentuin in de buurt (op mijn kosten uiteraard). Je weet me te vinden he?
(by the way, ik haal en breng jullie overigens graag hoor)
Kom je een dagje hier naartoe met je kleine meid? We hebben een grote tuin en drie kindjes om mee te spelen, we hebben ook een gezellige poes die het leuk vindt als er visite komt en bovendien ook nog een dierentuin in de buurt (op mijn kosten uiteraard). Je weet me te vinden he?
(by the way, ik haal en breng jullie overigens graag hoor)
zondag 19 juli 2009 om 23:05
Jeetje lastig is dit, ik kom Leo best vaak tegen bij allerlei topics waar ik dan vooral aan het meelezen ben. Ik vind je heel grappig maar vooral geweldig met je begrip en hele lieve goede opmerkingen voor veel mensen die dat nodig hebben.
We kennen elkaar dus niet maar dat hoeft ook niet: ik wil je gewoon heel veel sterkte wensen tijdens deze dip. Alle lieve reacties (en goede tips) zullen vast een beetje helpen.
Misschien kun je al vast gaan oefenen met neutje schaiten (pardon my drenths) met je dochter dan maakt ze volgende Pasen een goede kans om te winnen.
We kennen elkaar dus niet maar dat hoeft ook niet: ik wil je gewoon heel veel sterkte wensen tijdens deze dip. Alle lieve reacties (en goede tips) zullen vast een beetje helpen.
Misschien kun je al vast gaan oefenen met neutje schaiten (pardon my drenths) met je dochter dan maakt ze volgende Pasen een goede kans om te winnen.
zondag 19 juli 2009 om 23:35
zondag 19 juli 2009 om 23:47
maandag 20 juli 2009 om 00:10
Ik zie dit topic nu pas.
Weet niet goed wat ik moet zeggen als troost.
Op zich is er niet veel nodig om een vijfjarige te vermaken: bellenblazen in bad, hut bouwen onder de trap, je dochter met soepstengels een kuipje smeerkaas laten leeglepelen - omdat je die dure kleine variant nooit koopt, elkaar schminken, een heel groot schilderij maken op een oude rol behang...en dan vervolgens zelf genieten van hoe zij bezig is en zo de rest van de stress heel even vergeten?
Zet hem op!
Weet niet goed wat ik moet zeggen als troost.
Op zich is er niet veel nodig om een vijfjarige te vermaken: bellenblazen in bad, hut bouwen onder de trap, je dochter met soepstengels een kuipje smeerkaas laten leeglepelen - omdat je die dure kleine variant nooit koopt, elkaar schminken, een heel groot schilderij maken op een oude rol behang...en dan vervolgens zelf genieten van hoe zij bezig is en zo de rest van de stress heel even vergeten?
Zet hem op!
maandag 20 juli 2009 om 01:23
Okee okee hier ook wat tips van oermoeder Meds.
1. kind naar een kamp of oma sturen
2. kind opsluiten in kamer of als je haar dan nog hoort in de schuur
3. roemeense jonge meid onder valse voorwendselen naar Nl. lokken en haar te werk stellen als au pair
4. kind achterlaten op benzinestation
Eigenlijk is de beste oplossing voor iedereen Zomerschool! (want natuurlijk herkennen wij het probleem van die kinderen die ineens weer de hele dag om je heen zijn en denken dat jij op de wereld bent om hen te vermaken)
1. kind naar een kamp of oma sturen
2. kind opsluiten in kamer of als je haar dan nog hoort in de schuur
3. roemeense jonge meid onder valse voorwendselen naar Nl. lokken en haar te werk stellen als au pair
4. kind achterlaten op benzinestation
Eigenlijk is de beste oplossing voor iedereen Zomerschool! (want natuurlijk herkennen wij het probleem van die kinderen die ineens weer de hele dag om je heen zijn en denken dat jij op de wereld bent om hen te vermaken)
maandag 20 juli 2009 om 01:27
oh, ja en kinderen mogen best af en toe voor de tv met een dvd tje van kabouter plop, daar krijgen ze echt geen trauma's van. Bovendien is dat ook belangrijk voor de inkomsten van onze favoriete kabouter, want ook in Plopsaland slaat de crisis toe.
Lee ben zelf nog druk deze week anders was ik even aangelopen, niet dat je daar iets aan hebt. Maar ik moet zelf ook nodig de deur uit met mijn zes koppig gebroed. Hier maken ze alleen maar de boel vies
Lee ben zelf nog druk deze week anders was ik even aangelopen, niet dat je daar iets aan hebt. Maar ik moet zelf ook nodig de deur uit met mijn zes koppig gebroed. Hier maken ze alleen maar de boel vies
maandag 20 juli 2009 om 04:12
When it is dark enough, you can see the stars. ~Ralph Waldo Emerson
Nou is dat natuurlijk figuurlijk, lieve Leo, maar nodig je meisje uit voor een avondje sterren kijken (is wel heel laat in de zomer) en voel je nietig, en daarna sterk, want ook Jij mag er zijn. Jij bent er. Voor iedereen hier op het forum, voor je Lief, voor je kleine Lief, en wees er ook voor jezelf. Voel je aanwezigheid zo onder die sterrenhemel en laat je gaan. Wat je ook voelt. Als je baalt, dan baal je. Als je verdrietig bent, laat het toe. En stuur het daarna de lucht in.
Een hele dikke knuffel van mij vanuit Amerika.
Nou is dat natuurlijk figuurlijk, lieve Leo, maar nodig je meisje uit voor een avondje sterren kijken (is wel heel laat in de zomer) en voel je nietig, en daarna sterk, want ook Jij mag er zijn. Jij bent er. Voor iedereen hier op het forum, voor je Lief, voor je kleine Lief, en wees er ook voor jezelf. Voel je aanwezigheid zo onder die sterrenhemel en laat je gaan. Wat je ook voelt. Als je baalt, dan baal je. Als je verdrietig bent, laat het toe. En stuur het daarna de lucht in.
Een hele dikke knuffel van mij vanuit Amerika.
maandag 20 juli 2009 om 06:36
Ik had hem al ergens anders geplaatst, maar nu voor jou ook een.
Ik hoop dat je je vandaag al beter voelt.
Makkelijk gezegd, maar probeer je niet zo druk te maken om je kind, gewoon bij jou zijn is voor haar toch al heel gezellig. Het weer is toch knudde, dus lekker kneuterig thuis met de katten is toch leuk. Het zijn vaak ook die dingen die je je later herinnert, niet de uitjes enzo, dat is bij mij tenminste zo.
Cum non tum age