Entertainment alle pijlers

Winter vol liefde 2025 VIDEOLAND

01-01-2025 22:37 1542 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Maandag 6 januari start het 2e seizoen van Winter vol liefde.
Videoland kijkers kunnen een week vooruit kijken.
Woensdag 5 februari is de laatste aflevering: de reünie.

Afbeelding

Adrienne (50) - Zwitserland
Jan (58) - Zweden
Jorik (27) - Oostenrijk
Judith (37) - Frankrijk
Maarten (76) - Estland
Mike (33) - Oostenrijk
pelle wijzigde dit bericht op 11-01-2025 21:35
44.76% gewijzigd
muts87 schreef:
26-02-2025 18:34
Er wordt nu toch op allerlei media kanalen veel aannames gedaan. Ten tijde van de opnames voelde Mike het niet bij Denise. Hoewel ze het wel goed met elkaar konden vinden. Maar kan toch gewoon zijn dat het daarna is ontstaan ? Beetje gek dat iedereen nu doet alsof dit vooral door Mo komt. Kan op zich toch dat later, toen alle druk van het programma weg viel, de vonk alsnog oversloeg ?
Jorik date nu ook met Marilou.

Bijzonder is het ja. Maar wij weten verder niet hoe het achter de schermen gaat.
Dat suggereer ik toch ook niet? Ik vraag me alleen iets af op basis van alle aannames die in de media gedaan worden.
Kitty30plus schreef:
26-02-2025 12:05
Lol!

Maar wat een huichelaar die moeder. Zeggen dat Antine vanaf het begin haar favoriet was, wat duidelijk niet zo was! Dat was Denise.
Nou als je de aflevering terugkijkt dat ze samen met Mike de filmpjes kijkt is ze wel helemaal weg van Antine hoor. Ze vindt haar leuk en bij haar passen.
Nadinexxx schreef:
26-02-2025 17:33
Oh ik was mosterd zag ik haha. Maar wat een plot. Ik vraag me oprecht af hoe lang je bij iemand kan blijven als je die klik samen minder voelt. Kan toch niet zo zijn dat Mike de rest van zijn leven voor Mo bij Denise blijft.
Ik vrees dat hij niet veel te willen heeft en Mo en Denise andere plannen hebben.
Vandaar dat Denise niet bij het het gezellige clubje meiden was aangesloten tijdens en na de reünie!
Mike en Monique uit Winter Vol Liefde gaan spullen Antine terugsturen: 'Maar eerst excuses'

https://www.rtl.nl/boulevard/video/vide ... vol-liefde

Opvallend ook dat Mike en Denise dus al in juni zijn gaan daten in Seefeld en dat het tussendoor OOK AL een keer uit is geweest. En nu dus weer aan.
Pimpelmeesje87 schreef:
26-02-2025 20:19

Opvallend ook dat Mike en Denise dus al in juni zijn gaan daten in Seefeld en dat het tussendoor OOK AL een keer uit is geweest. En nu dus weer aan.
Iets met de aanhouder wint, haha. Een paar dagen geleden stond toch nog pas in de media dat Denise ernaar uitkeek Mike weer te zien en dat "wat niet is nog kon komen" of iets van die strekking? En vandaag bevestigen ze hun relatie.
Lijkt me duidelijk dat er een hoop gedraaid en gejokt is.
En ja, natuurlijk zijn het aannames van ons dat Monique een dikke vinger in de pap heeft, dat ze hier achter de rug van Antine al op aan het aansturen was, maar goed, het zou ook wel heel naïef zijn (na wat we allemaal hebben gezien van die 'gezinsdynamiek') om niet te denken dat dit geregisseerd ZOU KUNNEN ZIJN.
En dat er niet al maanden wat speelt.
Net als al die mannen die opeens heel naar doen tegen hun vrouw, vastgeplakt zitten aan hun telefoon, naar 'een vriend' vertrekken, maar "echt geen ander hebben".
Het komt wel ergens vandaan natuurlijk, dat velen van ons in dezelfde richting denken.
En ze leefden nog lang en in symbiose O_o
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
Pimpelmeesje87 schreef:
Mike en Monique uit Winter Vol Liefde gaan spullen Antine terugsturen: 'Maar eerst excuses'
Wat is dat raar. Geef gewoon die spullen terug die niet van jou zijn. Antine had wel een punt.
Calamitycat schreef:
26-02-2025 21:01
En ze leefden nog lang en in symbiose O_o
Ja ik zie ook allemaal filmpjes op insta dat Denise gezellig met Mike en schoonmoeder en schoonvader in de kroeg staat. Nou je moet er maar zin in hebben.
muts87 schreef:
26-02-2025 21:05
Wat is dat raar. Geef gewoon die spullen terug die niet van jou zijn. Antine had wel een punt.
Ik begrijp wel dat Antine boos is geworden. Ze wisten dat ze spullen hadden achtergehouden en hebben het als middel gebruikt om Antine de mond te snoeren. Is dus niet gelukt. Antine was ineens het kreng maar nu blijkt dat ze gewoon bedonderd is door Mike en Monique. Misschien was er nog niets tussen Mike en Denise maar er werd kennelijk wel over gelogen.
Ik las ergens dat Denise in november al ontslag had genomen in Nederland ivm een emigratie.
MrsSmit12 schreef:
26-02-2025 22:36
Ik begrijp wel dat Antine boos is geworden. Ze wisten dat ze spullen hadden achtergehouden en hebben het als middel gebruikt om Antine de mond te snoeren. Is dus niet gelukt. Antine was ineens het kreng maar nu blijkt dat ze gewoon bedonderd is door Mike en Monique. Misschien was er nog niets tussen Mike en Denise maar er werd kennelijk wel over gelogen.
Ik las ergens dat Denise in november al ontslag had genomen in Nederland ivm een emigratie.
Ja joh, Monique is niet in de eerste leugen gestikt en Mike gaat daarin mee. Hij is blijkbaar niet anders gewend.
Nu weer dat gekke verhaal dat ze de spullen alleen gaan terugsturen in ruil voor excuses.
Ze hadden toch ook na de reünie meteen openheid van zaken kunnen geven. Dat gedoe nu met Denise (die inderdaad al maanden geleden daarheen is verhuisd blijkbaar) maakt ze alleen maar ongeloofwaardiger.
En begrijp ook niet dat Denise zich daarvoor laat lenen. Maar ja, die is zo blij dat ze eindelijk bij dat circus mag horen.
Ik ga jullie verlaten tot het volgende seizoen. Ga ze geen aandacht meer geven. Was gezellig en tot volgend seizoen. :bye:
Pimpelmeesje87 schreef:

https://www.rtl.nl/boulevard/video/vide ... vol-liefde

Dat stel liegt al die tijd al en die verkering met Denise is niet van gisteren. Ik durf te wedden dat het helemaal niet “uit” is geweest. Ik denk dat Antine heel duidelijk heeft verteld wat er echt speelde en dat zij eerder excuses verdient dan die symbiotische clan in Seefeld. Ik wens Denise veel wijsheid toe voor de toekomst.
Ik kan toch niets anders bedenken dan dat Mike nu met Denise is omdat Mo dat allemaal zo heeft bekokstoofd. Mo, Mike en Denise kunnen vertellen wat ze willen maar ik geloof het gewoon niet.
PoesMinoes schreef:
27-02-2025 10:12
Ik kan toch niets anders bedenken dan dat Mike nu met Denise is omdat Mo dat allemaal zo heeft bekokstoofd. Mo, Mike en Denise kunnen vertellen wat ze willen maar ik geloof het gewoon niet.
Ja ik ook niet, maar dit zeggen ze er nu zelf over: https://www.rtl.nl/boulevard/video/vide ... winter-vol
PoesMinoes schreef:
27-02-2025 10:12
Ik ook niet.
Maar hé, ze zijn gelukkig en hebben elkaar gevonden. Eind goed al goed.
Waarom hebben ze die spullen van Antine niet meegenomen toen de opname van de reünie was? Was wel handig geweest.
Jeetje wat is Antine netjes gebleven tijdens de reünie. Achteraf gezien nog netter dan ik toen dacht. Ze had ook die relatie kunnen verklappen. Dat was wel een stunt geweest 🤣 En Mike zat erbij alsof hij nog liefdesverdriet had.
MrsSmit12 schreef:
27-02-2025 18:12
Waarom hebben ze die spullen van Antine niet meegenomen toen de opname van de reünie was? Was wel handig geweest.
Omdat Monique ontzettend kinderachtig is.
MrsSmit12 schreef:
27-02-2025 18:12
Jeetje wat is Antine netjes gebleven tijdens de reünie. Achteraf gezien nog netter dan ik toen dacht. Ze had ook die relatie kunnen verklappen. Dat was wel een stunt geweest 🤣 En Mike zat erbij alsof hij nog liefdesverdriet had.

De appel valt niet ver van de boom. Net zo nep als zijn moeder.
En dan dat excuses eisen eer je iemand zijn eigendommen teruggeeft.
Schandalig gewoon!
De oom van Mike heeft gelijk gekregen. Dat hij voorspelde dat er rottigheid van zou komen als Mike en 'vooral Mo' aan dit programma mee zouden doen.
Ik begreep dat Denise (volgens mij bij RTL Boulevard) vertelde, dat dit al sinds juni speelt.
Laat ik zo zeggen, dat niemand een ander verantwoording verschuldigd is, maar als je mee doet aan een dergelijk programma had ik bij de reünie al wel laten weten, dat we (Mike en Denise) het voorzichtig aan het proberen zijn.

Dan heeft nu de buitenwereld die meeleefde niet zo het gevoel belazerd te zijn.
Ach Denise, neem jij maar fijn verkering met een bemoeizuchtige en aandachtszieke vrouw van 63 jaar.
Met een beetje mazzel mag je af en toe haar zoon nog even lenen ook! (Niet te lang natuurlijk en graag binnen een straal van 3 kilometer blijven)
Hartstikke gezellie allemaal!
En die massazie olie, ballonnen en confetti, waren die voor jou ook geregeld? Of hoefde dat niet zonder camera's erbij?
Hoe dan ook, vast een fantastisch warm bad waarin je terecht bent gekomen!
Wél een warm bad waarin moeders de meeste ruimte nodig heeft, dat dan weer wel.
Maar dat vind jij natuurlijk allemaal alleen nog maar schattig en enig!
Wel rap stoppen met de anticonceptie hoor! Anders wordt moeder Mo ongeduldig.
Als je eigen kind al 34 jaar is, hunker je onderhand wel eens naar een nieuwe baby. Zo een die je weer helemaal kunt kneden en naar je hand kunt zetten, en niet harig op 4 poten is.
Nee echt, een lot uit de loterij dit hoor!
Genieten geblazen ten top!
Als je mijn dochter was trok ik je aan je enorme bos plastic haar weer terug.
Wat bezielt je???
Ik zou me persoonlijk afvragen waarin ik als moeder zijnde, zo tekort ben geschoten dat zo'n gezin, je zo' aantrekt.
Echt.. Waarom?
Hij is niet bepaald een onwijze hunk ofzo. En sorry, maar volgens mij ook niet bijster intelligent.
Is 34 jaar en is nog nooit onder moeders vleugels vandaan geweest.
Zeg mij hoe, HOE! Is dit aantrekkelijk?
Nou Hallodaar, jij laat je anders ook nogal gaan nu...
Courage schreef:
28-02-2025 17:36
Nou Hallodaar, jij laat je anders ook nogal gaan nu...

Nou, dat mag toch?
,,
Kakelbontmetstippen schreef:
28-02-2025 11:25
Ik begreep dat Denise (volgens mij bij RTL Boulevard) vertelde, dat dit al sinds juni speelt.
Laat ik zo zeggen, dat niemand een ander verantwoording verschuldigd is, maar als je mee doet aan een dergelijk programma had ik bij de reünie al wel laten weten, dat we (Mike en Denise) het voorzichtig aan het proberen zijn.

Dan heeft nu de buitenwereld die meeleefde niet zo het gevoel belazerd te zijn.
Nou ja aan de buitenwereld hoeven ze niks te verantwoorden te natuurlijk, maar voor deelnemers en kandidaten is die reünie ook een soort afsluiting en dat je dan zonder al teveel media-aandacht verder kan met je leven. Dus het is handig om daar te vertellen wat je kan vertellen.

Maar MikeMo en Denise wilden blijkbaar juist die aandacht vasthouden. En dan Antine beschuldigen van aandachtsgeilheid.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven