Wie kijkt er nog naar: "Urk, de serie?"
woensdag 5 maart 2025 om 10:17
Heel erg over the top. Ik denk dat Geke beroemd wil worden. Ik vond haar ook helemaal niet bij de tweeling passen. Zwaantje en Leny zijn volgens mij wel redelijk zichzelf. Gerda is echt een moeke hoor. Het huis mag niet vies worden.Hallodaar schreef: ↑04-03-2025 22:09Ik vind het ook wel meteen een overkill aan Geke B inderdaad. Hoe zij en Gerda op dat slaapkamertje een liedje zaten te verzinnen. Het leken haast 2 puber meisjes.
En dan die vader die zogenaamd spontaan even kwam kijken hoe het ging?
Dit was echt wel héél erg en héél slecht in scène gezet.
Die twee zussen, Zwaantje en Leny vind ik wel erg leuke vrouwen. Die zijn ook nog heel erg zichzelf heb ik het idee.
Tony kan volgens mij best wel heel goed koken, maar mag dit meestal niet van Derre denk ik zo.
vrijdag 7 maart 2025 om 10:59
Van dat piepschuim snapte ik wel. Dat is echt niet fijn als dat door je huis dwarrelt.
Verder vind ik Gerda wel vaak een mopperkont. Ze zal het allemaal aan de hormonen wijten, maar het zonnetje in huis is ze bepaald niet.
vrijdag 19 september 2025 om 17:49
vrijdag 19 september 2025 om 18:01
Ha ha, geweldige uitdrukking "begeleid wonen voor mannen in een relatie".Vlaginvaas schreef: ↑19-09-2025 17:49Met Jacobien en ab die blijven leuk. Die gele blijft raar wat heeft die nou voor link met de tweeling. En ik ben benieuwd of de relatie van Greetje stand houdt met meneer sneakers. Die voice over is briljant “ veel mannen in een relatie komen er achter dat het toch vooral begeleid wonen is”
maandag 22 september 2025 om 08:33
Geke kwam vorig seizoen erin met het item over haar neuscorrectie.Vlaginvaas schreef: ↑19-09-2025 17:49Met Jacobien en ab die blijven leuk. Die gele blijft raar wat heeft die nou voor link met de tweeling. En ik ben benieuwd of de relatie van Greetje stand houdt met meneer sneakers. Die voice over is briljant “ veel mannen in een relatie komen er achter dat het toch vooral begeleid wonen is”
Ik heb het vermoeden dat doordat zij meedoet haar neuscorrectie kon betalen.
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
maandag 22 september 2025 om 09:03
Ze lijkt me een vriendelijke, leuke jongedame hoor! Maar ik zie echt geen toevoeging met haar!
Een beetje achter de tweeling aanhobbelen.
maandag 22 september 2025 om 09:06
maandag 22 september 2025 om 10:29
Nee, het is in het vorig seizoen niet genoemd hoor. Ik verwonderde me ook al.Hallodaar schreef: ↑22-09-2025 09:06Leuk voor Tony en Derre, hun vrienden uit Amerika te logeren.
Maar ik keek het wel met een gevoel van: "wat heb ik gemist? Heb ik een compleet seizoen overgeslagen ofzo?"
Tony bekeerd en gedoopt, dankzij deze Amerikaan. Hoe en wanneer dan?
Ik lijk van alles te hebben gemist?
zondag 28 september 2025 om 09:28
Tot nog toe valt dit seizoen me best wel tegen. Het is naar prime time op vrijdagavond gegaan, dus ik verwachtte dat er héél wat te zien zou zijn. Maar ik vind het vooral saai en uitgekauwd worden.
Misschien te lang aan het doorgaan?
Wel leuk om App zo te zien opfleuren van zijn hond. En ook om baby Gerda te zien. Wat lijkt ze op Mathilde!
Misschien te lang aan het doorgaan?
Wel leuk om App zo te zien opfleuren van zijn hond. En ook om baby Gerda te zien. Wat lijkt ze op Mathilde!
woensdag 1 oktober 2025 om 23:19
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in