Oeoehhh #21

27-02-2009 12:34 1356 berichten
.
.
Alle reacties Link kopieren
Hihi, leuk he Heb er alwéér twee (schopjes) te pakken!

Enne, mijn ouders hebben vandaag geholpen met Tris' nieuwe brandweerautokamer, dusseh, de babykamer (Tris oude kamer) staat soort van leeg. Voelt goed zo! Ben benieuwd of Tris kan slapen vanavond op zijn nieuwe en andere kamer!

En voor de rest (jeweetwel)
Schitterend mooie av, DDDJ!
.
Ooooooh das ook een leuk verhaal, die Chica met een gezicht dat boekdelen spreekt! Boefje!

De nacht op nieuwe kamer ging goed! Hij sliep vanmorgen tot ..... 08.30 u Das een uur of 2 later dan normaal, duss erg fijn! Hij slaapt nu aan de andere kant van het huis, niet meer aan de straat (auto's, kinderen etc), wie weet scheelt dat!

Wij gaan vandaag naar Mc Donalds, voor het eerst Kijken of Tris het leuk vindt/ zich gedraagt

Veel plezier allemaal!
.

Een mooie Barbie taart voor onze 2 jarige Chica. Van harte gefeliciteerd Chica, met je verjaardag. Ik hoop dat je een hele leuke dag hebt vandaag.

Punkertje, van harte met je meisje! Wat groot alweer. Wat gaat de tijd toch snel! Maak er een mooie dag van!
Jaaaaaaaa Punkertje, Chica en de rest: van harte en heel veel plezier vandaag!

.
Hieperdepiep hoeraaaaaaaa voor little chicca !!
Punkertje, hoe was de verjaardag van Chica? Al verhuisplannen ivm speelgoedoverschot?

Trusten!
Goedemoooooooooooooooooooorgen!

Wakkerrrrrrrrrrrrrr worden !!!!!!!

Hoe is het hier ?

Iedereen nog in diepe rust ?

B-tje was er om 05.30 uur al helemaal klaar voor en vond het een mooi tijdstip om de dag te beginnen, moeders iets minder maar dat mag de pret niet drukken.....gelukkig mag 'ie over een uurtje weer naar de speelzaal en kan ik in 'alle rust' de boodschappen gaan doen voor aankomend weekend, dan vieren we de verjaardagen van B-tjes broer en zus

*duimt voor heel veel zon op zaterdag*

Nu ff snel googlen op leuke uitstapjes voor een puber en een peuter. Iemand een cool/gaaf/tof/lauw/mega/gaaf idee ?

Dochter mag een dagje weg kiezen voor haar verjaardag maar weet niet goed wat en een pretpark voor 25-30 Euro pp vind ik net iets te ver gaan, heb dus beloofd haar te verrassen. Hebben nog Blokkertreinkaartjes liggen dus bij voorkeur iets met de trein, aangezien dat al een uitstapje op zich is voor B-tje.

Fijne dag allemaal en tot Oehhhh's.

x
Nu nóg niemand wakker hierzo ??!!

Ooooooooooooeeeeeeeeeeeeehooooooooooooeeeeeeeeeeee !!!

Opstaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!!!

Jawel hoor, ik ben klaarwakker én aan het werk, telt dat ook?

later meer!
Ik kom weer even buurten

Jas, jee wat k*t dat het op je werk precies zo gegaan is als je dacht zeg. Jammer dat je niet positief verrast werd en dat je van het slechtste uitging en dat dat dan ook werkelijk zo ging. Hmm snap je het? Dikke Ik weet hoe je je voelt, ik kreeg ook geen contract. Alleen bij mij draaiden ze er niet omheen. Maar ach. Gelukkig schopjes van je prachtige nieuwe baby!!! En echt nu Bojan er is: allemaal zoveel mooier en zoveel belangrijker dan werk!

Ik denk een jongetje voor je!

Punkertje, nog gefelicteerd met Chica! Haha wat een dametje zeg!

Net als Bo, ik moest zo lachen om dat bbq verhaal dat ze zich helemaal opgetut had. Aiaia dat wordt was als ze straks 15 is.

Wij hadden trouwens 3 weken geleden een bbq bij mijn schoonzusje. Mileen had in de tuin rondjes gereden op een fiets alsof ze een Tour de France rijder was met uitzicht op de gele trui. Haha en om 1830 was ze dus doodmoe en huilerig. Ze wilde slaaaaaaapen en naar bed. Dus met de sate nog in mijn mond kind op bed gelegd. Ik was de kamer nog niet uit of ze sliep al... dacht ik.

Half uurtje later loop ik naar binnen en hoor ineens een soort gedribbel boven. Huh dacht ik, even kijken. Als ik de trap oploop hoor ik niet alleen gedribbel, maar ook gezang. Staat ze daar helemaal bloot met alleen een zonnebril op, voor de spiegel te dansen en te zingen. Ik: hey je was toch moe en je wilde toch slapen? Milena: ja maar nu ben ik aan het dansen en zingen

Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Stilte voor de storm hierzo zeker ?

Meld me af voor morgen, degene die me op Hyves hebben lezen in m'n 'www' waarom

Dikke x en hopelijk gaat het goed met iedereen en zijn jullie allemaal te druk met leuke dingen.

Dikke x
Haha, Frans. Wat ontzettend grappig. Wat moet je dan he. Je kunt moeilijk boos zijn dan, ik zou compleet in een deuk liggen. Ja, als je wilt dansen en zingen, wat moet je dan.

Ik zit nu in de tuin, maar ik moet wel wennen aan dit ding. Dus geen smiley´s vandaag, de dubbele punt doet het niet haha.

Ameland was super gezellig. Ik ben helemaal brak, nog steeds, maar het was super!! We zijn lekker uit eten geweest, daarna op stap tot half vier om vervolgens om half tien weer aan het ontbijt te zitten. Wauw. Helaas wel veel regen gehad, maar goed.

En toen gisteren...jeetje. Ik was dus de hele dag misselijk. Nee laat ik anders beginnen. Ik ben niet zwanger! Ik voelde me al heel lang ellendig, zere borsten, moe. En toen werd ik ongesteld, keurig op tijd (om de drie weken). Maar zo vreselijk heftig als normaal (ook op vakantie) was het niet, maar 1 dag en nauwelijks. Dus ik kneep hem, hoor. Dus gisteren bij de Kruidvat een test gedaan, ik wachten, wachten. Heel zenuwachtig, maar er verscheen niks. Toch dacht ik een vaag plusje te zien, maar dat was toch verbeelding. Dus later keek ik weer, na de tien minuten, en toen was dat plusje echt heel duidelijk. Raar, maar er staat op dat je na de tien minuten geen resultaat meer kunt aflezen. Prima, maar toch twijfelde ik. Thuis gekomen hebben we samen een clearblue test gedaan en die gaf een duidelijke min.

Vriend heeft direct ziekenhuis gebeld voor een afspraak, die brief lag er al een poosje. We hebben altijd gezegd dat twee kindjes meer dan genoeg waren. En toch. Nu is het zo definitief en zo raar, terwijl ik echt in de stress was gisteren. Toch voelde het stiekem ook wel weer goed. Ik weet dat er geen ruimte is voor een derde en ik dat ook niet wil, maar toch he. Een knoop is een knoop, zeg maar. En dan is het klaar, ik moet toch wel even slikken dan.

Aaaaa, veel plezier (denk ik, ik heb je www niet gelezen).

Punkertje, hoe was het

Aaaa, ik heb echt geen idee wat je kunt gaan doen. Ik ben niet zo goed in puberdingen. Wat vinden ze leuk

Jac, wat ontzettend balen van je werk. Maar zoals Frans zegt, gewoon lekker genieten van je kleine. Vooral van die schopjes en het namen kiezen en en en.... En wat een mooie foto van Tristan, wat een mooi moment. Het begin van je babyboek.

Daarover gesproken, ik ben weer begonnen met de boeken van Bo en Tygo. Ik ben nu allemaal Disneyplaatjes erin aan het maken. Wel zelf getekend, maar wel nagetekend uit een boek ter inspiratie. Ik moet zeggen, het gaat leuk! Ik was vergeten hoe lekker ontspannen het tekenen is.
Kwam er gewoonweg niet aan toe om te reageren, maar ojee ojee, wat een schrik NIWGN! En ik kan het me zó goed voorstellen, heb het zelf ook meegemaakt toen ik een jaar of 20 was (studie etc). Vermoedde ook dat ik zwanger was, stiknerveus een test gehaald en toen bleek ie negatief, en dan tóch zwaar teleurgesteld! Ik snap je helemaal, ook nu je al twee kinderen hebt

En lekker man, eilandvakantie!

En je bent weer creatief bezig! Lekker ook. Merk ik bij mezelf ook hoor, toen ik Tris' brandweerkamer maakte. (oeps, moet nog foto maken he!)

Tristan was me daar een partijtje belabberd gisteren! IJlen van de koorts, oorpijn (dat vond ik dan weer minders, belde bijna huisartsenpost). Hij had om 1700 een parac. gehad, en de koorts kwam weer terug met slaaptijd, dus we hebben hem doodziek op de bank in slaap laten vallen met zijn dekbed en knuffel, totdat hij weer een parac. mocht. Konden we hem gelijk in de gaten houden, want hij was behoorlijk vd wereld. En ineens!! Overgeven, niet normaal. Zijn (en onze dus) eerste keer! En daarna kreeg 'ie weer een beetje praatjes

Hij mocht nog lekker even bij me liggen en toen hebben we hem om 2230 naar bed gebracht. Vannacht weer koorts :( Nu lijkt het weer iets beter.

Atje, wil het wat met de pr voor je auto?

En een gezellig verhaal van Frans, onze upperT Mileen ook al zo'n showdametje hahaha! Nu ben ik nog nieuwsgieriger of wij zelf een dametje krijgen haha.
.
.
Hoooi!

Punkertje, jouw verhalen (en trouwens ook die van NIWGN op dr hyves!) bewijzen maar weer eens hoe gezellig het kan zijn om twee kindjes in huis te hebben

Hier vandaag een klein klein dompertje. We hadden een paar weken terug, out of the blue, de jongensnaam min of meer besloten. Zomaar, we zochten niet eens hard. Dus ik was helemaal blij, want man heeft een andere smaak dan ik, op namengebied. Ik verklap de naam gewoon, Liam. Ennn, nu komt 'ie er één dag voor de echo mee aan dat hij die naam toch niet wil

Had de naam al helemaal eigen gemaakt, zeg maar.

Naja, maakt niet uit, we hebben ons best even gedaan daarnet! En we hebben nu een andere hele, mooie jongensnaam! En de meisjesnaam van nu blijft ook staan. Zo leuk, ik wil nog wel tien kinderen als ik van die mooie namen mag

Gisteravond was Tristan wéér ziek... waren op verjaardagsvisite, bengel heel stil en wit. En ja hoor, blurppp, op de grond, midden in de visitekring. En hij helemaal hulpeloos, zo zielig.. Wij allemaal in rep en roer met dweilen en emmers

Morgenochtend komen mijn ouders hier, als Tris dan nog zo ziek is. En dan gaan we dus met ons tweetjes naar de echokliniek. Om 9.30 u trouwens

Goeie zondag allen! *smak*
.
NWIGN welcome home !

Klinkt goed, je Amelanduitstapje, lekker doen waar je zin in hebt (gehad)

Schrikken trouwens, die verschijnselen, testen wel/niet/bijna

kan me je gevoel goed voorstellen, die knoop is idd erg definitief, stel dat.....nooit meer dat gevoel...... maar praktische zaken tellen ook erg zwaar.

JAC jammer dat het geen Liam wordt, vind het zelf ook een erg mooie naam maar gelukkig dat jullie er uiteindelijk toch samen aan uitgekomen zijn en zelfs een mooiere naam hebben verzonnen, top! ennuh.. foto's van die brandweerkamer STUUR!

Hoe is het op je werk ? Trek je het een beetje ?

Zielig hé als ie kleintjes spugen (en zielig voor moeders die het op moet ruimen)

*kijkt op de klok*

Hm, als het goed is weet je HET nu trouwens al !!!!!! *stuitert*

Dagje weg met jongste dochter en zoon was een doorslaand succes (getuige de foto's op Hyves) B-tje stuiterde zowat het station door met al die treinen en dan ook nog eens met de tram het was een groot feest. Lekker gegeten, van de zon genoten, gewinkeld, op het strand liggen zonnen, naar sealife geweest (kids vonden het fantastisch ik vond het een oude bende, maar goed) al met al een drukke maar superleuke dag.

Zaterdag de verjaardagen van oudste zoon en jongste dochter gevierd en aangezien de volwassenen dan altijd een eigen feestje bouwen gingen we pas om 03.00 u naar bed om er om 06.15 u weer uit te zijn omdat B-tje toen dacht een feestje te bouwen...pfffffff

Normaal gesproken ruimen we de boel al ver op maar deze keer dus niet, ik kan jullie vertellen dat ik (op z'n zachtst gezegt) niet vrolijk was toen we zondagsmorgens ALLES nog moesten opruimen, poetsen, dweilen..

Niet gek dat we dus gisteravond al om 22.00 u in bed lagen, uitgeteld wel te verstaan. De 2 pubers hebben we toen ook maar naar hun nestje gestuurd aangezien die dachten later naar bed te gaan als wij, niet dus.

Nu de lege flessen wegbrengen en wat gezond voedsel in huis halen.

Fijne dag allemaal

ps. Whaoehahahaha ''lekkere trienen' *ligt helemaal dubbel*

Punkertje wat grappig dat je kids al zo lekker met elkaar bezig zijn Beware... want zo gaat het nog een jaar of 18 verder :-o hihi (sterker nog, dit is nog niks whoehahahaha)
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven