Leuke vriendin omg 020 met kinderen leuk !

23-06-2009 11:13 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben patricia, 34 jaar en woon in amsterdam zo. Ik heb een zoontje van 3 jaar . Ik zoek leuke vriendinnen om gezellige dingen mee te onderenemen, het lijkt mij leuk om deze zomer met de kinderen wat te gaan doen maar ook om alleen met elkaar af te spreken

trefwoorden : strand, pretparken, sauna, gezelligheid, eerlijkheid

interesse reageer dan !!!
Hoi,

Ik heb een vriendinnenuitnodiging verstuurd.

Ik heb een dochter van 2,5 en woon in Haarlem. Je trefwoorden klinken leuk alleen de sauna daar bedank ik toch liever voor
Hoi Patricia,

even een reactie van mij omdat ik mijn vriendinkring in amsterdam wil uitbreiden.

Wat leuk dat je een zoontje hebt, kun je mij vast veel leren, ik ben namelijk 18 weken zwanger !

Ik hou ook erg van sauna maar hoor dat dat niet zo goed is bij zwangerschap, toch nog maar eens beter uitzoeken ...

Even wat over mijzelf;

Ik woon in Amsterdam west, ben 32 jaar en ben maatschappelijk werkster.

Ik hou van lekker kletsen en soms wat dieper gaande gesprekken.

Dat kletsen doe ik graag onder heerlijk eten of een leuk terrras, park vind ik ook altijd heerlijk.

Wat doe jij ?

Groetjes Petra
Hey Patricia,

Ik kom zelf uit Zaanstad en ben mama van een dochtertje van 3.

Mij lijkt het ook gezellig om andere meiden te leren kennen om met en zonder de kids leuke dingen te gaan doen.

Ik werk zelf part time en in mijn vrije tijd ga ik graag, leuke dingen doen met mijn dochtertje, shoppen, uit eten, naar de sauna, naar het strand of lekker van het zonnetje genieten op een gezellig terrasje.
Hallo allemaal!

Ik heb geen kinderen maar ben er wel dol op

Mag ik dan toch meekletsen???

Ik ben 38, sinds 3,5 jaar weer single en woon in Amsterdam Oud-West.

Groetjes,

Vircy70
Hoi!

Ik ben net in Adam komen wonen en lijkt me dus ook erg gezellig om wat mensen te leren kennen!

Ik ben 29 jaar en heb een zoontje van drie!

Misschien kunnen we een datum prikken en wat afspreken ergens?

Wie heeft er zin?

Sanne555@live.nl
Hai!Ik ben 32jaar,mama van een dochtertje van 16maanden en woon sinds vorig jaar samen in Amsterdam.Het lijkt mij ook leuk wat meer meiden/moeders te leren kennen hier!
Laten we een datum prikken met z'n allen !!

Groetjes Petras
Leuk idee om met zn allen af te spreken!

Misschien is za. 11 juli (ergens in de middag) een optie?
Hallo Allemaal

Ik ben 32 en woon in de omgeving van Amsterdam.

Ik ben getrouwd en heb een zoontje van bijna 3, ik ben 17 weken zwanger van de 2de en zou het ook leuk vinden om mijn "mama's met kinderen kring"wat uit te breiden.

Groetjes Julliet
ook ik woon in amsterdam en heb behoefte aan wat meer contact. ben 29 jaar heb een dochter van 4.

ik hou van uitgaan,festivals, cultuur, teras, borrel en goede gesprek.

kort om ik hou van heft goed leven

lijkt met leuk om ergens aan te sluiten en wat af te spreken met of zonder kids
Hoi allemaal,

ik wil mezelf ook even voorstellen,ik ben een mama van 30 jaar,en woonachtig in Amsterdam.Ik heb een zoontje van bijna 2 jaar.Ik zoek ook iemand om met en zonder de kinderen leuke dingen te doen!

Laat wat horen!

Groetjes
Weet niet of jullie al wat af hebben gesproken, lijkt me leuk om mee te gaan! ben zelf moeder (34) van 2 meiden en hou behalve van mijn kinderen en mijn werk ook van uitgaan. Woon in Amsterdam West.
hallo dan!,

nee het weer in amsterdam zit niet mee vandaag. had grootste plannen maar het lijkt in het water te vallen leterlijk. het lijkt erop dat er nog geen afspraak gepland is.

voorstel wat te organiseren een keer zonder kids. leuk om kennis te maken op een zonnig teras, leuk gesprek wijntje of iets anders natuurlijk.

wie heeft daar ook zin in.
Hier in Zaanstad is het weer ook al niet veel beter :(

Maar leuk idee om gezellig een terrasje te pakken met zn allen!

Wie gaat er nog meer mee??
Dag meiden,

Ik zou me graag willen aansluiten bij de kennismaking op een zonnig terras. Ik ben 33 en hoop op korte termijn zwanger te worden......kan ik tevens tips ontvangen ;)

Ik woon in Amsterdam-West en wil graag nieuwe contacten in de buurt. Hou van terras, borrel, eten, uitgaan, festivals, theater...

Laat me weten wanneer er een datum bekend is. Leuk!
Hallo, is daar iemand??

Wordt er nog een datum geprikt?
Ja waar is iedereen?? :D

Ik kom niet zo heel erg vaak op dit forum maar als er iemand als nog wil afspreken mail me dan even

springflower1976@gmail.com
Ik ben er hoor

Hebben jullie deze zondagmiddag al iets te doen? 23/08

Terrasje in Amsterdam pakken?

Groetjes,

Vircy

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven