Entertainment alle pijlers

Kopen zonder kijken 2025 (geen spoilers!)

22-03-2025 11:59 217 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Komende maandag begint Kopen zonder kijken weer! :cheer:

Het seizoen zal anders dan anders zijn, want presentator Martijn Krabbé kon door zijn ziekte niet bij alle opnames zijn.

Wie gaat er ook kijken?

Ik hoop op meer diversiteit in de kandidaten, andere samenstellingen zouden ook fijn zijn. Bijvoorbeeld een single zonder kinderen met een "laag" budget. Of ouderen. Of gewoon even iets anders dan 2 yuppen met 2,67 kind (of een tweede op komst) met een budget van 5 ton, op zoek naar een karakteristieke woning (lees: jaren 30 woning) met een tuin op het zuiden en als het even kan, een tweede badkamer. :rolling:
Niemand hier die ook vindt dat de “grap” van Alex voor deze verdrietige, gestresste ouders veel te ver ging?
Geen waardering voor! Echt gemeen!
Ik heb het niet gezien, maar ik heb het ergens gelezen. Vind het ook niet onder een grap vallen. Zeker niet bij deze mensen die al zo in de stress zaten.
It is
what it is.
Accept it
and move on!
Sakura schreef:
15-04-2025 15:48
Niemand hier die ook vindt dat de “grap” van Alex voor deze verdrietige, gestresste ouders veel te ver ging?
Eens. Ik vond het heel heftig.
In dit programma worden toch altijd dit soort grappen gemaakt. Er word elke keer gedaan alsof het niet is gelukt en daarna bekend gemaakt dat het wel is gelukt. Ik zie hierbij waarom het nu zo misplaatst is.
Ja, ik vond het ook veel te lang duren. Het verbaasde me dat Bob daar ook zo lang in mee ging, iets staat me bij dat hij juist niet zo van dat soort spelletjes hield.

Maar goed, Alex is ineens hoofdpresentator moeten worden, dus dat gaat allemaal niet in één keer goed. Martijn is natuurlijk best een vakman daarin, Alex (nog) niet. Dat zie je ook in de autoritten, dan valt het steeds hartstikke stil
Ja, heel misplaatst was het. Die arme meid was in tranen. Maar goed, het is Alex vergeven, het lijkt mij een goeie vent. Dit was gewoon een misser.
tvp
https://www.veronicasuperguide.nl/nieuw ... gle.com%2F

Paar maanden geleden werd nog aangekondigd dat anderen KZK zou gaan presenteren. Best gek dat dat niet is doorgegaan.
Sakura schreef:
Angela de Jong blijkt het met je eens te zijn zag ik net bij Renze.
PoesMinoes schreef:
15-04-2025 22:50
Angela de Jong blijkt het met je eens te zijn zag ik net bij Renze.

Dit is altijd wel onderdeel van het programma hoor. En Angela is nou ook nooit het voorbeeld van tactvol. Zoals zij mensen kan afkraken kan er maar een. Tijl Beckand haalde nog even aan hoe ongelukkig gekozen de laatste zin van de column was.
vivapimpelmees schreef:
15-04-2025 21:33

Paar maanden geleden werd nog aangekondigd dat anderen KZK zou gaan presenteren. Best gek dat dat niet is doorgegaan.
Dat komt in het nieuwe seizoen.
Dit seizoen is nog opgestart met Martijn.
vivapimpelmees schreef:
15-04-2025 21:33

Speculaastaart schreef:
16-04-2025 06:50
Dit is altijd wel onderdeel van het programma hoor. En Angela is nou ook nooit het voorbeeld van tactvol. Zoals zij mensen kan afkraken kan er maar een. Tijl Beckand haalde nog even aan hoe ongelukkig gekozen de laatste zin van de column was.
Ruben Nicolaï
girasole3 schreef:
16-04-2025 11:13
Nee hoor. Dit bericht is van november vorig jaar en meldt dat het om het komend dus huidig seizoen gaat.
Kennelijk werken ze zo lang aan die projecten dat seizoen 8 en 9 deels overlappend worden opgenomen. Dus seizoen 9 is met wisselende gastpresentatoren, seizoen 8 nog niet.
Ik ben vooruit aan het kijken via Videoland en Martijn lijkt hier goed qua gezondheid. Kijken we naar een herhaling?
vivapimpelmees schreef:
16-04-2025 11:51
Nee hoor. Dit bericht is van november vorig jaar en meldt dat het om het komend dus huidig seizoen gaat.
Dat is niet waar. Dit zijn zoektochten die vaak al (ruim) een jaar geleden zijn opgestart.
Het seizoen dat nu opgenomen wordt is met verschillende presentatoren.
Sakura schreef:
Ja, vond ik ook. Hij liet het veel te lang aanlopen, best zielig.

Het huis vind ik prachtig geworden, ik hoop dat ze er erg gelukkig worden. Wel weer veel groen, zou Roos een nieuwe favoriete kleur hebben?

Wat ik echt niet snap, is waarom ze hebben gekozen voor een dubbele wasbak i.p.v. een bad, als een bad zo hoog op het wensenlijstje stond. Ze zeiden toch duidelijk dat de voorkeur was om in bad te douchen en dus wél een bad te hebben, i.p.v. alleen een douche. Ook leuker voor de kinderen.
Dat vond ik ook typisch. De badkamer is ook niet zo groot dat een dubbele wastafel heel handig is.
Bergje65 schreef:
16-04-2025 13:54
Ik ben vooruit aan het kijken via Videoland en Martijn lijkt hier goed qua gezondheid. Kijken we naar een herhaling?

Hij is alleen te zien in het begin van de zoektocht. En dat is al langer dan een jaar geleden opgenomen. Alleen in de eerste aflevering was hij bij het nieuwe huis te zien en toen was het wel duidelijk dat hij ziek is.
Je ziet ook aan de seizoenen en kindjes dat er best wel een lange tijd over zo'n periode heengaat. Ik zie alle seizoenen voorbij komen en pasgeboren baby's veranderen in peuters als je zo'n aflevering kijkt. Daar kan een hoop in gebeuren in die tijd.
Het werd bij Kaj en Lieneke (weet niet of dit correct gespeld is) ook benoemd toch, dat er gewoon een jaar tussen de eerste opnames en de oplevering zat?
Heeft iemand de aflevering van vanavond al gekeken? Best leuk, hele prettige mensen.
Pimpim schreef:
21-04-2025 21:51
Heeft iemand de aflevering van vanavond al gekeken? Best leuk, hele prettige mensen.
Leuke mensen inderdaad. Blij met alles.

Ik vind het ontzettend zonde wat ze met de voorkant van het huis hebben gedaan. Die was zo sfeervol met dat dakje. Echt geldverspilling.
En hij wilde graag veel werkblad in de keuken en dan krijgen ze een bank in de keuken. En weinig werkplek. Echt, sommige keuzes.....
Ik vond het een erg leuke uitzending, heel erg leuk en blij stel, het huis vond ik ook erg mooi geworden. Mooie warme kleuren. En ik vond de nieuwe voordeur en kozijnen wel erg mooi, zo'n dakje vind ik dus niks.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven