Kopen zonder kijken 2025 (geen spoilers!)
zaterdag 22 maart 2025 om 11:59
Komende maandag begint Kopen zonder kijken weer!
Het seizoen zal anders dan anders zijn, want presentator Martijn Krabbé kon door zijn ziekte niet bij alle opnames zijn.
Wie gaat er ook kijken?
Ik hoop op meer diversiteit in de kandidaten, andere samenstellingen zouden ook fijn zijn. Bijvoorbeeld een single zonder kinderen met een "laag" budget. Of ouderen. Of gewoon even iets anders dan 2 yuppen met 2,67 kind (of een tweede op komst) met een budget van 5 ton, op zoek naar een karakteristieke woning (lees: jaren 30 woning) met een tuin op het zuiden en als het even kan, een tweede badkamer.

Het seizoen zal anders dan anders zijn, want presentator Martijn Krabbé kon door zijn ziekte niet bij alle opnames zijn.
Wie gaat er ook kijken?
Ik hoop op meer diversiteit in de kandidaten, andere samenstellingen zouden ook fijn zijn. Bijvoorbeeld een single zonder kinderen met een "laag" budget. Of ouderen. Of gewoon even iets anders dan 2 yuppen met 2,67 kind (of een tweede op komst) met een budget van 5 ton, op zoek naar een karakteristieke woning (lees: jaren 30 woning) met een tuin op het zuiden en als het even kan, een tweede badkamer.

dinsdag 15 april 2025 om 18:39
Ja, ik vond het ook veel te lang duren. Het verbaasde me dat Bob daar ook zo lang in mee ging, iets staat me bij dat hij juist niet zo van dat soort spelletjes hield.
Maar goed, Alex is ineens hoofdpresentator moeten worden, dus dat gaat allemaal niet in één keer goed. Martijn is natuurlijk best een vakman daarin, Alex (nog) niet. Dat zie je ook in de autoritten, dan valt het steeds hartstikke stil
Maar goed, Alex is ineens hoofdpresentator moeten worden, dus dat gaat allemaal niet in één keer goed. Martijn is natuurlijk best een vakman daarin, Alex (nog) niet. Dat zie je ook in de autoritten, dan valt het steeds hartstikke stil
dinsdag 15 april 2025 om 21:33
https://www.veronicasuperguide.nl/nieuw ... gle.com%2F
Paar maanden geleden werd nog aangekondigd dat anderen KZK zou gaan presenteren. Best gek dat dat niet is doorgegaan.
Paar maanden geleden werd nog aangekondigd dat anderen KZK zou gaan presenteren. Best gek dat dat niet is doorgegaan.
dinsdag 15 april 2025 om 22:50
woensdag 16 april 2025 om 06:50
PoesMinoes schreef: ↑15-04-2025 22:50Angela de Jong blijkt het met je eens te zijn zag ik net bij Renze.
Dit is altijd wel onderdeel van het programma hoor. En Angela is nou ook nooit het voorbeeld van tactvol. Zoals zij mensen kan afkraken kan er maar een. Tijl Beckand haalde nog even aan hoe ongelukkig gekozen de laatste zin van de column was.
woensdag 16 april 2025 om 11:13
Dat komt in het nieuwe seizoen.vivapimpelmees schreef: ↑15-04-2025 21:33https://www.veronicasuperguide.nl/nieuw ... gle.com%2F
Dit seizoen is nog opgestart met Martijn.
woensdag 16 april 2025 om 11:13
Dat komt in het nieuwe seizoen.vivapimpelmees schreef: ↑15-04-2025 21:33https://www.veronicasuperguide.nl/nieuw ... gle.com%2F
Dit seizoen is nog opgestart met Martijn.
woensdag 16 april 2025 om 11:28
Ruben NicolaïSpeculaastaart schreef: ↑16-04-2025 06:50Dit is altijd wel onderdeel van het programma hoor. En Angela is nou ook nooit het voorbeeld van tactvol. Zoals zij mensen kan afkraken kan er maar een. Tijl Beckand haalde nog even aan hoe ongelukkig gekozen de laatste zin van de column was.
woensdag 16 april 2025 om 13:58
Dat is niet waar. Dit zijn zoektochten die vaak al (ruim) een jaar geleden zijn opgestart.vivapimpelmees schreef: ↑16-04-2025 11:51Nee hoor. Dit bericht is van november vorig jaar en meldt dat het om het komend dus huidig seizoen gaat.
Het seizoen dat nu opgenomen wordt is met verschillende presentatoren.
donderdag 17 april 2025 om 14:33
Ja, vond ik ook. Hij liet het veel te lang aanlopen, best zielig.
Het huis vind ik prachtig geworden, ik hoop dat ze er erg gelukkig worden. Wel weer veel groen, zou Roos een nieuwe favoriete kleur hebben?
Wat ik echt niet snap, is waarom ze hebben gekozen voor een dubbele wasbak i.p.v. een bad, als een bad zo hoog op het wensenlijstje stond. Ze zeiden toch duidelijk dat de voorkeur was om in bad te douchen en dus wél een bad te hebben, i.p.v. alleen een douche. Ook leuker voor de kinderen.
donderdag 17 april 2025 om 20:19
Hij is alleen te zien in het begin van de zoektocht. En dat is al langer dan een jaar geleden opgenomen. Alleen in de eerste aflevering was hij bij het nieuwe huis te zien en toen was het wel duidelijk dat hij ziek is.
donderdag 17 april 2025 om 21:22
maandag 21 april 2025 om 21:55
Leuke mensen inderdaad. Blij met alles.
Ik vind het ontzettend zonde wat ze met de voorkant van het huis hebben gedaan. Die was zo sfeervol met dat dakje. Echt geldverspilling.
En hij wilde graag veel werkblad in de keuken en dan krijgen ze een bank in de keuken. En weinig werkplek. Echt, sommige keuzes.....

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in