Auto huren - nu goedkoper dan toen ik hem vastlegde
woensdag 16 april 2025 om 17:52
woensdag 16 april 2025 om 17:53
Annuleren dus. Wij doen dit altijd zo, kan echt heel veel geld schelen. Waarom zou je niet annuleren?fempie25 schreef: ↑16-04-2025 17:52Enkele maanden geleden hebben wij een alvast een auto gereserveerd voor als wij op vakantie gaan naar Spanje.
Als ik nu weer op de website van de verhuurder kijkt blijkt de auto nu ruim 100 euro goedkoper te zijn.
Wat zouden jullie doen? Annuleren is nog mogelijk.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
woensdag 16 april 2025 om 17:58
woensdag 16 april 2025 om 17:59
Geen probleem. Daar hebben wij al heel vaak gehuurd en een boeking meerdere keren geannuleerd en opnieuw goedkoper geboekt.
Klik wel even op het juiste linkje om je geld terug te krijgen en niet een waardebon te krijgen.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
woensdag 16 april 2025 om 19:17
woensdag 16 april 2025 om 19:23
Als ze het zelf aanbieden, maak je gewoon gebruik van iets waar je recht op hebt, niet moeilijk over doen hoor!
Ik had het laatst ook met een hotel. Vlak voor ik ging was het ineens 300 euro goedkoper, en ik mocht nog annuleren. Eerst een nieuwe geboekt, en toen de oude geannuleerd.
donderdag 17 april 2025 om 14:42
wij hebben ook in september al een auto en vele hotels geboekt.. en dat hebben we in de tussentijd al een paar keer gecanceld en opnieuw geboekt.
We hadden in September een auto in Amerika geboekt, die hebben we inmiddels geannuleerd en voor 600 minder opnieuw geboekt. Je bent toch geen dief van je eigen portemonnee?
We hadden in September een auto in Amerika geboekt, die hebben we inmiddels geannuleerd en voor 600 minder opnieuw geboekt. Je bent toch geen dief van je eigen portemonnee?
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
donderdag 17 april 2025 om 15:11
Tip: eerst opnieuw boeken en dan de voorgaande annuleren. Dan weet je zeker dat de auto nog beschikbaar is en je niet aan een alsnog duurdere auto vast zit.
En het licht schijnt in de duisternis, en de duisternis heeft het niet gegrepen.
donderdag 17 april 2025 om 17:15
Wel goed opletten dat je hetzelfde boekt
Mijn man had de vorige keer ook een omboeking gedaan. Alleen was de eerste boeking voor 4 personen (wat moest) en de 2e boeking voor 2 personen. Hij vond het zo’n goeie zet want het was echt zoveel goedkoper (was in Las Vegas).
We kwamen er een dag voor vertrek achter en toen moesten we dus het volle pond betalen..
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
donderdag 17 april 2025 om 18:50
Aan Las Vegas waag ik me nietbiol schreef: ↑17-04-2025 17:15Wel goed opletten dat je hetzelfde boekt.
Mijn man had de vorige keer ook een omboeking gedaan. Alleen was de eerste boeking voor 4 personen (wat moest) en de 2e boeking voor 2 personen. Hij vond het zo’n goeie zet want het was echt zoveel goedkoper (was in Las Vegas).
We kwamen er een dag voor vertrek achter en toen moesten we dus het volle pond betalen..
In New York heb ik een keer een paar duizend Dollar “verdiend” door voor een groep van 6 op tijd kamers te cancelen en opnieuw te boeken. Had ook met de Dollarkoers te maken.
(Overigens blijf ik voorlopig aan de veilige kant van de Plas zolang de bende van Trump daar aan de onveilige kant de dienst uitmaakt)
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
vrijdag 18 april 2025 om 17:25
Die zal nog wel goedkoper worden, nu bijna niemand meer vrijwillig naar de US wilbiol schreef: ↑17-04-2025 14:42wij hebben ook in september al een auto en vele hotels geboekt.. en dat hebben we in de tussentijd al een paar keer gecanceld en opnieuw geboekt.
zaterdag 19 april 2025 om 09:36

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in