Slimste mens 2024 en 2025
maandag 1 september 2025 om 22:23
dinsdag 2 september 2025 om 23:12
Ik moet de aflevering van vanavond nog kijken .
De eerste heb ik ook pas gisteren gezien en viel mij mee. Ik dacht dat Paulien n hele drukke om aandacht vragende vrouw zou zijn .weet niet hoe ik daar bij kom maar vond haar leuk.
Toen Phillip en Maarten het nog deden waren de eerste uitzendingen ookniet altijd sprankelend en spannend .meestal na twee of drie afleveringen werd het echt leuk.
Dus ik denk dat we aan dit nieuwe duo nogveel plezier beleven net als aanPhillip en Maarten .
Gaat prima lukken .
De eerste heb ik ook pas gisteren gezien en viel mij mee. Ik dacht dat Paulien n hele drukke om aandacht vragende vrouw zou zijn .weet niet hoe ik daar bij kom maar vond haar leuk.
Toen Phillip en Maarten het nog deden waren de eerste uitzendingen ookniet altijd sprankelend en spannend .meestal na twee of drie afleveringen werd het echt leuk.
Dus ik denk dat we aan dit nieuwe duo nogveel plezier beleven net als aanPhillip en Maarten .
Gaat prima lukken .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
dinsdag 2 september 2025 om 23:19
SweetFirefly schreef: ↑02-09-2025 22:56Wat doen Paulien en Herman het leuk! Een plezier om naar te kijken, echt chemie tussen die twee.
Mee eens!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in