Singles and the City

20-07-2009 05:58 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Thanks voor het enthousiaste welkom terwijl jullie volgens mij al lang schrijven

Hoe ontmoeten jullie de meeste mannen trouwens? Gewoon in real-life of via dating websites? Ik ontmoet de meeste mannen gewoon tijdens uitgaan/via vrienden etc. Ik sta wel ingeschreven op een dating website, maar heb nog nooit iemand via die site ontmoet. Mijn mogelijke date van vrijdag is wel via die site, iemand ervaringen/tips??

Werken jullie of doen jullie iets anders? Ik werk fulltime maar het is sinds vorige week zooo rustig omdat iedereen op vakantie is :-S
Elve : ik heb mijn Mraap ontmoet via Relatieplanet. En ik schrijf hier t langst , inmiddels alweer eh 4 a 5 jaar (als t niet langer is ) Ook tijdens relaties ben ik hier gewoon blijven schrijven.
@Zespri: ik zit op OKCupid. Relatieplanet vermijd ik omdat ik weet dat mijn ex daar op zit...we zijn nog niet zo lang uit elkaar dus dan wordt ten eerste de verleiding te groot om hem daar te gaan checken (vind het prima, maar wil het niet weten) en ten tweede wil ik ook niet dat ie weet dat ik actief online bezig ben...pfff lang verhaal, maar we zijn wel uit elkaar maar nog niet helemaal 'klaar' met elkaar zeg maar Speciale reden waarom ie Mraap heet?
Soww...veel nieuwelingen. Welkom allemaal!

Zal dan ook even mijn lijstje weer plaatsen...

- Leeftijd? 37 jaar..zucht

- Hoe lang al single? 2 jaar

- Geslacht? vrouw

- Langste relatie ? 10 jaar

- Kortste relatie? 8 jaar en wat losse flodders

- Regio? Dordrecht

- Aan het daten? soms

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) tussen 0 en 6

- Sterrenbeeld ? Steenbok

- Kinderen of kinderwens ? geen kinderen, ook geen kinderwens.

- Hobby's ? Winkelen, muziek, uitgaan, lezen, reizen, motorrijden

OMG...heb net een mail gestuurd om een afspraak te maken voor een brazilian wax Als ik straks geen glad, roze biggetje word dan weet ik het niet meer

Heb gelukkig vandaag weer een berg werk binnengekregen...pfffff

Hoe is het verder met iedereen?
Ik ga mijn benen epileren NU
Tjeeeeeetje, nu alweer een nieuw topic?

Hoihoi allemaal en welkom nieuwelingen!

Met mij alles ok, heb fantastisch weekend gehad. Had zaterdagavond dus verrasingsverjaardag van vriend/kennis die 40 werd...en...we gingen boerengolfen (was iets voor onze Reiz geweest). Helemaal super en ontzettend gelachen. We moesten ons omkleden in een boerenoveral (of hoe heet zon ding?), laarzen, zakdoek om hals (ik als enige op mn hoofd) en op naar de weilanden met een grote bal en een houten stick met een klompje eraan (vorm ik al een beeld?). Was hele leuke groep, leuke mix van heteros en homos, kortom: super! Na het golfen aan de alcohol op de boerderie en toen werd ik al uitgenodigd om avondje in de hooischuur door te brengen..nee was geen homo :-) Rond uurtje of half 1 naar stad gegaan naar een heel leuke cafe met een dansvloer en daar nog een aantal mannen af moeten wijzen..kortom mn ego is weer even gestreeld....dat hebben we allemaal wel een nodig toch?

Gisteravond met R naar Harry Potter geweest. Leuke film!

Dit was dus mijn weekendverslag.

Ohoh Appel, wat lijkt me dat pijnlijk zon brazilian wax! wanneer moet je? en goed dat je weer veel werk hebt, bravo!

En MT, morgen weer een date? leuk hoor! maarre, wil je nu een relatie of hou je t liever bij een sv? Is mij niet helemaal duidelijk, sorry!

Erykah: hoe is t met jou? nog iets gehoord van ZB?
Zespri: ik volg t niet helemaal hoor...(wederom). Vorige week nog volop twijfels en nu ben je erg verliefd, is t al wederzijds (terwijl ie vorrige week nog met iemand anders wilde daten), zit het allemaal goed en noem je hem al jouw MrAap? Begrijp me goed, zou t hartstikke leuk voor je vinden als dit de ware is, maar t klinkt allemaal wat chaotisch zeg maar..

Pop: al wat opgeknapt en je poezebeesten ook?
Klinkt goed dat weekend van je Xen! Altijd leuk die aandacht toch? En Harry Potter-films zijn altijd leuk!
Ben ff eten en een rondje buiten lopen. Goed voor de billen en de benen :-)
God heb ik weer.. ben ik mijn benen aan het epileren , heb mijn haar los hangen en tadaaa je raad t al mijn hoofdhaar vast in het epileerapparaat. Snel tding stop gezet vervolgens t rolletje terug rollen zodat mijn haar weer los kwam
Xen , ik had het vermoeden dat hij met anderen aan het daten was. Wist het niet zeker ! Ik zag allerlei spoken die er niet waren. Ik heb nu echt wel t gevoel dat hij eerlijk is tegen mij over dingen.
Dat kan wel zo zijn Zes, maar het is wel heel snel van niets of bijna niets naar alles...
Xen.. ik kan hem toch onwijs leuk vinden , vlinders hebben en hij het zelfde hebben ?

Door mijn eigen onzekerheid , zag ik dingen die er niet waren. Maar was er heilig van overtuigd dat hij wel aan het daten was met die andere dame. We hebben het hier over gehad samen toen hij bij mij was. Hij vertelde heel uitgebreid hoe het in elkaar stak en het was een geheel andere uitkomst dan ik dacht. Zat er zelf dus helemaal naast.

Ik roep hier niet dat we volgende week gaan samenwonen, ik roep hier wel dat ik hem echt heel erg leuk vind en vlinders voel.
Haaaai!!

Ik dacht dat we nog paar honderd berichtjes te gaan hadden voordat er nieuw topic moest komen?

Hoe gaat met iedereen? Ik ben nog steeds moe van mijn nachtje overslaan...dan merk je wel dat je niet meer zo heel piep bent :-)

Ik heb net getraind met een personal trainer....dat is wel effe wat anders zeg! Zweet liep over mijn rug....het gaat wel goed met sporten, kom steeds meer in shape.

Hee lieve sis, wat heb jij leuk weekend achter de rug! Dat boerengolf klinkt errrrg leuk! Lekker gelachen en lol gehad...en sjans...kan je er weer even tegen he?

ZB wilde voor over 3 weken afspreken, ik had hem algemeen mailtje gestuurd (zou hem iets doormailen) en toen kwam hij met een datum maar dan kan ik dus niet.

MissT...klinkt toch erg leuk tussen jou en mr. Magic...laat het nou gewoon lekker gebeuren. Ik wou dat ik dat had, leuke smsjes en een rupsje in mijn buik!

Appeltie...al lekker uitgerend buiten? Sporty hoor!
Hi ladies!

Xen, wat klinkt dat gezellig, zeg, dat boerengolf (alleen weet ik niet of je mij daar ooit heen zou krijgen, hahaha). Wat betreft je vraag over Mr. Magic, ik vind het heel moeilijk om er zelf iets zinnigs over te zeggen. In principe ben ik heel gelukkig met het leven dat ik nu leid, en ik heb altijd gezegd dat iemand wel heel bijzonder moet zijn, wil hij hier nog iets aan kunnen toevoegen. Maar stiekem blijkt dus dat Mr. Magic wel degelijk iets meer toe te voegen heeft dan alleen tussen de lakens. Dus vandaar toch stiekem dat ene rupsje. Ik ben inmiddels ook wel zo ver dat ik een potentiele relatie niet meer aan me voorbij laat gaan omdat ik eigenlijk nog geen relatie wil. Maar goed, in the end kunnen we wel vanalles roepen, maar voel je toch gewoon wat je voelt, nietwaar? Ik doe het voor nu heel rustig aan, vriendin zei vanmorgen heel terecht dat dat rupsje bij mij volgende week ook gewoon dood kan zijn, hahahaha. Maar voor nu vind ik het leuk, dus ga maar gewoon genieten, zoals Erykah ook al zegt.

Ik was trouwens nog wel benieuwd naar die piepjestherapie van je.... (had er in het vorige topic naar gevraagd, maar nogmaals, als het te persoonlijk is.....).

Appel, lekker voor je dat je werk weer wat aantrekt! Vind het toch altijd kut als ik minder werk heb......

Over werk gesproken, u raadt het al.....
anoniem_32026 wijzigde dit bericht op 20-07-2009 20:27
Reden: Piepjestherapie, geen piepjestheorie ;-)
% gewijzigd
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
quote:appeltje72 schreef op 20 juli 2009 @ 18:32:

- Hobby's ? Winkelen, muziek, uitgaan, lezen, reizen, motorrijden

Ben je niet een hobby vergeten te vermelden Appeltie?
MissT...singlesparty was geen succes he? Wij (Appel, MP en ik) zijn ook keer naar zoiets geweest...was ook helemaal niks!

En hoe kwam je nou aan mr. Magic...ik ben het even vergeten?

Olive....hoe was de crematie?

Indi...zit lekker op de camping toch?

Pop...gelukkig weer beetje opgeknapt?

Mozz...waar ben je, nog in de vakantiemood?
HI ladies! Leuk allemaal nieuwe mensen!

Crematie was erg mooi. Heel stemmig dat wel. En met weinig woorden, precies zoals hij was. We zijn naderhand nog gaan eten met de familie, dat was wel erg gezellig (klinkt raar misschien... maar er was bijna een opluchting dat hij overleden is en rust heeft)

Reiz; HI je bent er weeeer!

Erykah... Over 3 weken pas? Kan dat nou niet eerder

Appel is inderdaad een hobby vergeten

Pop: lekker joh, zo enorm uitgeslapen. Heeft je blijkbaar wel goed gedaan. Waar ga je surfen trouwens?

Xen: Klinkt weer als een heerlijk weekend! Ga je met R nog naar dat chalet?

MT: Weet je zeker dat het niet 2 rupsjes zijn?
Olive....fijn dat de crematie mooi was.

ik kan ook niet eerder dan over 3 weken, nee 4 weken.
Hey Sis! nog steeds niet bijgekomen dus? Nog geen nieuwe date gepland dus? Maar positief is wel dat hij iets voorstelde natuurlijk.

MT; ik heb 4 sessies gehad bij een psycholoog omdat ik nog met veel onverwerkte zaken zit uit het verleden. Heb in mei van dit jaar definitief contact met mn moeder verbroken en toen vond ik het wel tijd om hulp te zoeken, ook omdat ik wat paniekaanvallen kreeg.

Nu heeft de psych dus afgelopen vrijdag die therapie toegepast om mijn onvwerkt verdriet en het traumatische gebeuren rondom het overlijden van mn vader een plekje te geven, om het schokeffect van het moment dat ik hoorde dat ie overleden was (ik woonde toen nog in buitenland) wat 'zachter' te maken zeg maar.. Ik moest dus tijdens die therapie terug naar dat moment en daarbij realiseerde ik mij ook de mooie momenten nadat ik t hoorde, de vrienden die kwamen en de steun die ik kreeg. Dus ik was niet meer zo zeer gefocust op dat ene moment waarop mijn wereld instortte. Is het zo beetje duidelijk? Het heeft mij iig wel geholpen alhoewel het wel heel zwaar was.

Wat betreft mrMagic: uit ervaring spreek ik nu hoor, is niet belerend bedoeld of zo! Maar je ontmoet iemand en sex staat al meteen op de voorgrond, dan is de overgang van deze (sex) relatie naar een serieuze relatie vaak onoverbrugbaar. Vandaar mijn vraag wat je intentie was/is met deze man, niet dat je heftig teleurgesteld wordt als je wel verliefd wordt en hij niet meer wil dan dit bijv.

Maar als jullie beiden er nu hetzelfde in staan en je kunt t een goed gescheiden houden van het ander, dan gewoon genieten!

Idd Erykah, volgens mij heeft Appel veeeeeel meer hobbies!
Hai Olive, mooie crematie dus en daarna gezellig gegeten, dat kan heel goed samen gaan hoor!

Nee, chalet ging niet door, was al bezet. Weet niet of ik dat heel erg vind eigenlijk, deed t voorstel in een opwelling en bedacht later dat t toch wel eng is om langer dan 24 uur samen te zijn...erg he? (je mag slaan hoor!)
Oke, ik had mij dus voorgenomen even flink bij te lezen, maar er wordt zo gezellig veel gepost op dit topic dat daar niet echt tegenaan te lezen valt :( haha, Nou, dan val ik maar gewoon binnen en lees ik wel terug voor de achtergrondinfo

Hm, ik had gisteravond nog een date met een jongen/man waarmee ik al een paar keer eerder had gedate. Was leuk en gezellig zoals altijd maar ik ben gewoon niet verliefd en deze jongen dus wel op mij...pfff was een zwaar gesprek om hem te moeten vertellen dat het niet wederzijds is..Maar ja, ik denk dat ik gewoon nog niet klaar ben voor het 'echte werk' zeg maar...Ik wil gewoon even flierefluiten :-)

Zijn jullie allemaal echt op zoek naar een 'vaste' relatie of vinden jullie het single leventje met af en toe een date wel prima zo?
Olive, hou jij eens op met rupsjes tellen

Erykah, komt ze nou mee, dat jullie ook al eens bij zo'n single feest geweest zijn! Had je dat niet even eerder kunnen vertellen? hahahaha

Xen, klinkt helder, die therapie. Fijn dat het geholpen heeft. Is het maar iets eenmaligs, of moet je het vaker doen?

En wat betreft Mr. Magic sla je de spijker op zijn kop, dat is dus precies wat ik me ook afvraag, hoe kom je van die sex ooit weer terug bij het romantische diner bij kaarslicht, zeg maar. Ik weet ook niet hoe hij erin staat, weet eerlijk gezegd ook niet hoe ik erin sta, weet alleen dat ik blij word als ik een sms van m krijg.

Wat vinden jullie, zou ik morgen eens een balletje op kunnen gooien bij hem, om te kijken hoe hij erin staat? Of is dat nog te vroeg?
ehhhhh...help me out ladies

...snelpunnikken was ik vergeten. En o ja! oorsmeerballetjes draaien!
quote:monroe schreef op 20 juli 2009 @ 21:21:

Zijn jullie allemaal echt op zoek naar een 'vaste' relatie of vinden jullie het single leventje met af en toe een date wel prima zo?Weet aan wie je dit vraagt, hahahaha! Volgens mij vind ik het flierefluiten nog wel even lekker...... Maar volgens Olive heb ik 2 rupsjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven