Entertainment alle pijlers

Een huis vol, ook buiten het tv seizoen. Deel 4

14-01-2025 23:06 2154 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier mag alles besproken worden, over de serie EHV en EHV emigreert, maar ook over wat de gezinnen op social media delen.
Kritiek en je mening geven kan en mag. Hou het wel netjes. Zodat het topic mag blijven bestaan.

:popcorn: Het nieuwe seizoen van Een huis vol emigreert zie je vanaf Vrijdag 21 Maart 2025, tien weken lang bij KRO-NCRV op NPO 1.
(Het programma is vanaf Vrijdag 14 Maart al te streamen op NPO Start)
Kijk je vooruit?
Spoilers zijn niet toegestaan in dit topic.

aanvulling door de moderator:
- hou het netjes, post geen dingen die je ook niet tegen iemand persoonlijk zou zeggen.
- geen negatief commentaar op de kinderen
- de mensen die door jullie besproken worden, mogen hier zelf op reageren. Reageer er netjes op.

Ik ga hier weer structureel meelezen, als het niet goed gaat, zal ik nog 1 x een topicwaarschuwing geven. Daarna gaat het topic op slot en komt dan ook niet meer terug.

(mocht ene Q reageren hier, svp negeren. Geen reacties geven.)
scottiewinkie wijzigde dit bericht op 21-01-2025 12:48
Reden: Uitzend datum veranderd ivm nieuw seizoen.
29.05% gewijzigd
«Soms moeten kinderen veel geduld hebben met hun ouders »
Juniper_ schreef:
24-04-2025 22:29
Waterbuffurlo
Ik heb ontelbaar vaak bingo met het woord even.
En een verassing op een kinderboederij. Hebben ze de haan gecremeerd?
Rombertus Horlepiep, zo heet ik officieel. Dat is beter dan Jan Jansen.Want zo heten er zo veel.
Waarom posten de bakkers al die foto's van hen samen waarbij Jan zijn handen op het achterwerk van Sofie legt?
pommetjehorlepiep schreef:
24-04-2025 22:52
Ik heb ontelbaar vaak bingo met het woord even.
En een verassing op een kinderboederij. Hebben ze de haan gecremeerd?
Vond die kinderboerderij er sowieso uitzien als een dooie bedoening. Geen enkel sprietje groen, een ommuurde zandbak met zielige dieren😓
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
Snaky schreef:
24-04-2025 22:54
Waarom posten de bakkers al die foto's van hen samen waarbij Jan zijn handen op het achterwerk van Sofie legt?
Viel mij ook op. Neem een onlyfans account denk ik dan. Hoeft ze de billen van Jan ook niet te verstoppen onder een sticker
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
De dag met een gouden randje kan ook worden door gestreept van de bingokaart vandaag.
Voor volle kaart mis ik in ieder geval nog.
- eten bij de Chinees
- snoep kopen voor in Nederland
- eten met Koen.
- dure tas kopen.
Bij de Jelies vind ik het vooral weer opvallend dat moe alleen met
de toppers Jennie en Aida gaat eten.
Weer valt Jantine dus buiten de boot!
Echt, die middelste kinderen (Jantine, Albertine, Carolien, Janna en Williene)
vallen overal buiten.
Het draait daar alleen om de toppers Jennie, Aida, Harrie, Johni.

En die kinderboerderij is idd een zielig aanzicht.

Bij de Nktjes weer zo'n sneue foto van Junior die alleen speelt op t strand.
Janskap schreef:
24-04-2025 22:50
Maar hoe zou het nu écht gaan met de kinderen Jelies? Want dat va en moe krampachtig proberen om hun gedeukte imago te herstellen voor de “fens” door de verhaaltjes steevast te beginnen met “wat een heerlijke dagen” en de verjaardagen altijd met …”mocht gewoon alweer zoveel jaar worden” .
Buiten dat is er weinig tot geen informatie over hoe de kinderen het nu écht doen op school, is derde dochter ontertussen 16 geworden en ook gestopt met school. Dus nu al 3 die niets geen opleiding genieten en daar maar een beetje zitten te poetsen/soppen/oppassen in Pa zijn vallei. Wát een toekomst! En zo jong nog! Een leeftijd waarop jonge meiden horen te genieten van hun schooltijd, niet gevangen zitten in een vallei.
Klopt dit? Ik heb het niet gelezen maar kan best zijn dat het ergens is genoemd. Nu Jennie weer voor langere tijd naar Nederland gaat lijkt het mij wel aannemelijk dat die eerdaags met een huwelijkskandidaat aan komt zetten. Benieuwd als we paar jaar verder zijn wie van de oudste kinderen dan nog in Spanje wonen. Bij de Nagelkerkjes zal Koen vandaag wel op de bingokaart weggestreept kunnen worden. Als het appartement zo goed als verkocht is wordt dit vast gevierd met een chique etentje met hun lieve vriend terwijl de kinderen bij de grote gele M eten. Morgen cocktails zuipen met andere lieve vrienden voor Koningsdag. nog een designtas kopen en het was weer een vakantie met een gouden randje.
yellowpino schreef:
25-04-2025 11:52
Klopt dit? Ik heb het niet gelezen maar kan best zijn dat het ergens is genoemd.
Nee daar is niks over gezegd.
Ze zal sowieso het schooljaar (4 verplichte jaren middelbare school) af moeten maken.
Nova schreef:
25-04-2025 12:10
Nee daar is niks over gezegd.
Ze zal sowieso het schooljaar (4 verplichte jaren middelbare school) af moeten maken.
in Spanje ?
Het volgende snoepreisje staat alweer gepland, Amerika in oktober. Oa Jaimy probeert alweer zieltjes te winnen om aan boord te stappen van de LP-trein want oh oh oh wat hebben ze toch al leuke reizen gemaakt en wat zijn ze toch allemaal goede vrienden geworden :bonk: Toen ze voor het eerst mee deden met EHV gunde ik Janneke wat meer verrijking in haar leven maar niet op deze manier. Jennie zal in oktober wel weer terug moeten komen met nichtje Jennine om op de kinderen te passen en ze rond te rijden :nooo: Ik hoop echt dat er eens een paar zich gaan verzetten tegen pa en moe of dat de familie eens een stokje voor deze onzin steekt maar het zal ijdele hoop zijn vrees ik.
poohtjesschrijft schreef:
25-04-2025 12:31
in Spanje ?
Ja.
De regen heeft Spanje goed gedaan. Hoe krijgt ze het uit haar toetsenbord. Ze leeft echt maar voor één ding hè?
De stuwmeren zijn voor 2 jaar gevuld dat is het goede. De ellende in Valencia is nog niet weg. Dat is het slechte nieuws wat ze vergeet. Maandag wordt weer een Dana voorspeld, dat is ellendig voor nu.
:popcorn:

Ik kan weer eens kijken dit keer.
Wie nog meer?
Je kon't altaid nog bakker worre
Roosje is echt mini Pim.
Zó dat maakt indruk op Remi!
Wat zei Elin?
Bij Verleg in de supermarkt, dat snap ik niet. Waarom houden ze die kids niet bij zich? Die camera ploeg filmt wel, ja. Dat moedigt dat gedrag aan.
Pim die vraagt zijn vrouw wat je hoort te doen..
Ik kijk ook. Dat samen naar de supermarkt begrijp ik ook niet. Mooie tv maar is toch totaal niet handig?
Linda met die camera :cheer:
Ik kon dat stukje in de supermarkt ook slecht aanzien. Überhaupt ben ik zelf geen fan van kleine kinderen meenemen naar de supermarkt als het ook anders kan. Ik krijg daar gewoon stress van.
makiko schreef:
25-04-2025 21:46
Linda met die camera :cheer:
Heb ik even gemist. Wat een gedoe steeds verkassen bij de Verkegjes.
Samarkand schreef:
22-04-2025 12:52
, nieuwe buren lieve vrienden die zomaar aanbieden op te passen.
✅️ check
Wat een gedoe om steeds te verkassen.
Pim en Melissa, ik kan niet wennen aan die emotieloze stemmen.
Als ze kwaad zijn, vrolijk, verdrietig : het klinkt steeds hetzelfde.
yellowpino schreef:
25-04-2025 21:50
Heb ik even gemist. Wat een gedoe steeds verkassen bij de Verkegjes.
Hahaha dat zinnetje stond bij mij lang te wachten op de verzendknop. Ik dacht dat ik de enige was die keek hier.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven