Stroomstoring Portugal
maandag 28 april 2025 om 22:08
Ik vlieg woensdag van Rotterdam naar Faro. Ik kan online nog niet terugvinden wat voor gevolgen de stroomstoring heeft voor de vlucht en mijn verblijf daar. De luchtvaartmaatschappij heeft er volgens mij ook niet over bericht. Maar misschien zoek ik gewoon niet goed? Kan iemand iets meer erover vinden? En andere tips?
maandag 28 april 2025 om 22:29
legal-says-no schreef: ↑28-04-2025 22:21Een bericht over bijvoorbeeld vertraging of uitval van vluchten die morgen gaan.
Maar jouw vlucht is niet morgen, dus dat is niet relevant.
Je kunt echt alleen maar afwachten. Ze zullen zo laat mogelijk een beslissing nemen, omdat dan de kans zo groot mogelijk is dat je kunt gaan.
maandag 28 april 2025 om 22:29
maandag 28 april 2025 om 22:32
Als ze nu vluchten aflassen moeten ze al die klanten elders ingepland krijgen de komende dagen.
Het lijkt me dus dat ze liever zekerheid hebben vooraleer ze alle vluchten zomaar lamleggen.
Dan moeten ze eerst ook nog eens iedereen herboeken die vandaag vertrok of terugkwam.
Bovendien ... De Portugeze computers werken simpelweg niet of nauwelijks
.
Het is dus nogal éénrichting en sowieso "crisis".
Het lijkt me dus dat ze liever zekerheid hebben vooraleer ze alle vluchten zomaar lamleggen.
Dan moeten ze eerst ook nog eens iedereen herboeken die vandaag vertrok of terugkwam.
Bovendien ... De Portugeze computers werken simpelweg niet of nauwelijks

Het is dus nogal éénrichting en sowieso "crisis".
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
dinsdag 29 april 2025 om 00:26
Mensen een bericht sturen zonder stroom gaat een beetje moeilijk natuurlijk. Ik zou gewoon even afwachten.legal-says-no schreef: ↑28-04-2025 22:21Een bericht over bijvoorbeeld vertraging of uitval van vluchten die morgen gaan.
Ben wel benieuwd wat nou de oorzaak is. Als het weer echt de oorzaak is, hebben we volgens mij een groot probleem. En ze zeggen dat ze geen aanwijzingen kunnen vinden van een cyberaanval al lijkt mij dat logischer dan het weer.
dinsdag 29 april 2025 om 09:09
Ben op vakantie in een heel klein dorpje in Portugal (nabij Spaanse grens) en ook hier is vannacht de stroom hersteld. Wij vliegen donderdag terug naar NL maar hebben ons daar helemaal geen zorgen over gemaakt, juist tegen elkaar gezegd dat het (voor ons) goed was dat dit nu gebeurde en niet een paar dagen later. Zie dat 99% van het netwerk weer functioneert dus donderdag zijn alle restproblemen ook wel weer opgelost. Fijne vlucht (en vakantie?) met je kleintje!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in