We zijn het zat en kiezen het Hazespad
vrijdag 25 april 2025 om 19:36
Dat is dan ook precies wat ik doe.Yakuzakiko schreef: ↑25-04-2025 19:23Zijn jullie echt geïnteresseerd in zijn leven? Ik vind het toch zo'n simpele, oninteressante gast. Hij is alleen maar goed om grappen over te maken.
Ik ben totaal niet in die man geïnteresseerd.
vrijdag 25 april 2025 om 19:37
vrijdag 25 april 2025 om 19:47
Nee toch. Het is echt een domme, seksistische droplul van de bovenste plank. Ik heb hem dingen horen zeggen over vrouwen, daar word je misselijk van. Al die vriendinnen van hem zijn ook van die tradwives.
vrijdag 25 april 2025 om 20:08
Ik vind hem vooral heel simpel.Yakuzakiko schreef: ↑25-04-2025 19:47Nee toch. Het is echt een domme, seksistische droplul van de bovenste plank. Ik heb hem dingen horen zeggen over vrouwen, daar word je misselijk van. Al die vriendinnen van hem zijn ook van die tradwives.
Maar hij is ook maar een product van twee mensen met behoorlijk veel issues.
woensdag 30 april 2025 om 13:13
Vorige week maakten André Hazes (31) en Monique Westenberg (47) bekend uit elkaar te zijn. Volgens weekblad Privé zou de volkszanger inmiddels een relatie hebben met iemand uit zijn team: Naomi.
Het management van André laat desgevraagd aan RTL Boulevard weten dat deze geruchten niet kloppen: Naomi is al lange tijd onderdeel van het team van André en er speelt 'niks' tussen hen in de 'relationele sfeer'.
https://www.rtl.nl/boulevard/entertainm ... atie-naomi
Het management van André laat desgevraagd aan RTL Boulevard weten dat deze geruchten niet kloppen: Naomi is al lange tijd onderdeel van het team van André en er speelt 'niks' tussen hen in de 'relationele sfeer'.
woensdag 30 april 2025 om 19:15
Tuurlijk.Pimpelmeesje87 schreef: ↑30-04-2025 13:13Vorige week maakten André Hazes (31) en Monique Westenberg (47) bekend uit elkaar te zijn. Volgens weekblad Privé zou de volkszanger inmiddels een relatie hebben met iemand uit zijn team: Naomi.
Die hebben gewoon een relatie.
woensdag 30 april 2025 om 19:51
woensdag 30 april 2025 om 20:26
Bwah ... Als hij denkt dat heel de Benelux ook maar een woord gelooft van dat hij "just friends" is met die Naomi - nadat ze vorige week uitgooien dat Monique en hij uit elkaar zijn - laat hem dan maar in zijn droomwereld
.

Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
woensdag 30 april 2025 om 20:27
Monique weet het waarschijnlijk nog niet

donderdag 1 mei 2025 om 10:26
donderdag 1 mei 2025 om 10:28
donderdag 1 mei 2025 om 10:29
De twee hebben ook lijfelijk aan elkaar gezeten, stelt deze bron. Maar wie is deze Naomi precies? Het juicekanaal Reality FBI heeft vanochtend flink gespeurd en kwam al snel uit op Naomi Kreijkes. En er zijn inderdaad nogal wat pikante berichtjes van André onder haar foto’s te vinden, die hij nog tíjdens zijn relatie met Monique plaatste…
Poepie
André heeft met name in januari behoorlijk flirterige berichtjes geplaatst onder de posts van Naomi. “Naooooomi modelllllllllllll”, lezen we bijvoorbeeld onder een bikinifoto van haar in Kaapstad.
En onder een ander berichtje: “Je bent echt zo’n poepie naommmmmm.”
Zo gaat het maar door: “Naommmmm je bent zo’n kanjer we missen je.”
Onder een foto waarop André en Naomi knuffelen, schrijft hij: “I love you. En ons team.
”
Zo gaat het maar door. En dit was dus nog tíjdens zijn relatie met Monique. Zal zij dit oké vinden? Of er überhaupt van weten? De volgende vakantiefoto uit Amerika zal het ons leren…
Poepie
André heeft met name in januari behoorlijk flirterige berichtjes geplaatst onder de posts van Naomi. “Naooooomi modelllllllllllll”, lezen we bijvoorbeeld onder een bikinifoto van haar in Kaapstad.
En onder een ander berichtje: “Je bent echt zo’n poepie naommmmmm.”
Zo gaat het maar door: “Naommmmm je bent zo’n kanjer we missen je.”
Onder een foto waarop André en Naomi knuffelen, schrijft hij: “I love you. En ons team.
Zo gaat het maar door. En dit was dus nog tíjdens zijn relatie met Monique. Zal zij dit oké vinden? Of er überhaupt van weten? De volgende vakantiefoto uit Amerika zal het ons leren…

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in