Een huis vol, ook buiten het tv seizoen. Deel 4
dinsdag 14 januari 2025 om 23:06
Hier mag alles besproken worden, over de serie EHV en EHV emigreert, maar ook over wat de gezinnen op social media delen.
Kritiek en je mening geven kan en mag. Hou het wel netjes. Zodat het topic mag blijven bestaan.
Het nieuwe seizoen van Een huis vol emigreert zie je vanaf Vrijdag 21 Maart 2025, tien weken lang bij KRO-NCRV op NPO 1.
(Het programma is vanaf Vrijdag 14 Maart al te streamen op NPO Start)
Kijk je vooruit?
Spoilers zijn niet toegestaan in dit topic.
aanvulling door de moderator:
- hou het netjes, post geen dingen die je ook niet tegen iemand persoonlijk zou zeggen.
- geen negatief commentaar op de kinderen
- de mensen die door jullie besproken worden, mogen hier zelf op reageren. Reageer er netjes op.
Ik ga hier weer structureel meelezen, als het niet goed gaat, zal ik nog 1 x een topicwaarschuwing geven. Daarna gaat het topic op slot en komt dan ook niet meer terug.
(mocht ene Q reageren hier, svp negeren. Geen reacties geven.)
Kritiek en je mening geven kan en mag. Hou het wel netjes. Zodat het topic mag blijven bestaan.

(Het programma is vanaf Vrijdag 14 Maart al te streamen op NPO Start)
Kijk je vooruit?
Spoilers zijn niet toegestaan in dit topic.
aanvulling door de moderator:
- hou het netjes, post geen dingen die je ook niet tegen iemand persoonlijk zou zeggen.
- geen negatief commentaar op de kinderen
- de mensen die door jullie besproken worden, mogen hier zelf op reageren. Reageer er netjes op.
Ik ga hier weer structureel meelezen, als het niet goed gaat, zal ik nog 1 x een topicwaarschuwing geven. Daarna gaat het topic op slot en komt dan ook niet meer terug.
(mocht ene Q reageren hier, svp negeren. Geen reacties geven.)
scottiewinkie wijzigde dit bericht op 21-01-2025 12:48
Reden: Uitzend datum veranderd ivm nieuw seizoen.
Reden: Uitzend datum veranderd ivm nieuw seizoen.
29.05% gewijzigd
«Soms moeten kinderen veel geduld hebben met hun ouders »
zaterdag 3 mei 2025 om 12:06
Ja bizar , ben gelijk wel benieuwd naar wat voor aparte dingen er nog meer door camping gasten gemeld worden..
Ik kan er echt met mn kop niet bij haha.
zaterdag 3 mei 2025 om 12:59
Ik vind het echt fijn om te zien dat Linda zoveel relaxter is: gewoon met een boterham achter de kinderen aan en al die kinderen zoeken. Ik denk dat het een heerlijke periode is voor de kinderen!
Die takken en dat uitzicht: ik had er niet over geklaagd en als campingeigenaar zou ik er ook niks aan gedaan hebben. Wat een gezeur.
Die takken en dat uitzicht: ik had er niet over geklaagd en als campingeigenaar zou ik er ook niks aan gedaan hebben. Wat een gezeur.
zaterdag 3 mei 2025 om 13:01
Ik vind Melissa echt een topwijf. Ze doet het gewoon met al die kinderen. Die caravan deed ze ook maar mooi in haar eentje op een helling.
Dat voorstukje voor de volgende keer dat Pim zegt: we hebben een miskoop gedaan, voorspelt niet veel goeds. Het ziet er wel allemaal goed uit: mooie omgeving, voldoende kamers en water!
Dat voorstukje voor de volgende keer dat Pim zegt: we hebben een miskoop gedaan, voorspelt niet veel goeds. Het ziet er wel allemaal goed uit: mooie omgeving, voldoende kamers en water!
zaterdag 3 mei 2025 om 13:03
Vanmorgen ook gekeken.
Die boom heb ik mij ook over verbaasd, zou niet in mij opkomen als ik op een camping stond. Maar Arie fixt het even! Heerlijk voor de kinderen in de zomervakantie op de camping, en van het eten snap ik ook. Anders eten ze weken fastfood. Al was Olaf wel teleurgesteld dat hij de poffertjes miste
Alle respect voor Melissa met 5 erg jonge kinderen in een nog onbekend land in telkens andere accommodaties. Fijn dat ze eindelijk in hun eigen huis kunnen. Een geluk dat de kinderen binnen waren toen ze de deur dicht deed terwijl de sleutels binnen lagen… Roosje met het matras
allemaal hapjes eruit!
Ik vond het een leuke aflevering!
Die boom heb ik mij ook over verbaasd, zou niet in mij opkomen als ik op een camping stond. Maar Arie fixt het even! Heerlijk voor de kinderen in de zomervakantie op de camping, en van het eten snap ik ook. Anders eten ze weken fastfood. Al was Olaf wel teleurgesteld dat hij de poffertjes miste

Alle respect voor Melissa met 5 erg jonge kinderen in een nog onbekend land in telkens andere accommodaties. Fijn dat ze eindelijk in hun eigen huis kunnen. Een geluk dat de kinderen binnen waren toen ze de deur dicht deed terwijl de sleutels binnen lagen… Roosje met het matras

Ik vond het een leuke aflevering!
zaterdag 3 mei 2025 om 15:02
Lees ik nu een stukje van Janneke: nu de kinderen ouder worden gaan ze meer levelen en moet je uitkijken dat je geen vriendinnen wordt maar dat je hun moeder bent. Nou dat levelen is iets wat ze vast niet zelf zo heeft gezegd. En hoezo geen vriendinnen worden? Oa met dat padellen steeds met Aida heb ik juist wel meer het idee dat ze haar als vriendin ziet ipv als haar dochter. Echt wat kramen de Jelies een onzin uit om maar in de media te komen.
zaterdag 3 mei 2025 om 20:09
Ook pas gekeken. Die Melissa doet het maar mooi even. Wel eng dat die kinderen op de stoep rondlopen bij het aankoppelen van de caravan.
Die gasten met die boom. Wat een idioten zeg. Klagen over een boom. Ik zou zeggen, zet je stoel maar een stukje verderop. Ze bleven ook gewoon zitten ipv een handje mee te helpen.
Die gasten met die boom. Wat een idioten zeg. Klagen over een boom. Ik zou zeggen, zet je stoel maar een stukje verderop. Ze bleven ook gewoon zitten ipv een handje mee te helpen.
zaterdag 3 mei 2025 om 20:44
Koekoek hooryellowpino schreef: ↑03-05-2025 15:02Lees ik nu een stukje van Janneke: nu de kinderen ouder worden gaan ze meer levelen en moet je uitkijken dat je geen vriendinnen wordt maar dat je hun moeder bent. Nou dat levelen is iets wat ze vast niet zelf zo heeft gezegd. En hoezo geen vriendinnen worden? Oa met dat padellen steeds met Aida heb ik juist wel meer het idee dat ze haar als vriendin ziet ipv als haar dochter. Echt wat kramen de Jelies een onzin uit om maar in de media te komen.
#doeslief
zaterdag 3 mei 2025 om 22:18
Die integratie komt er bij de familie Verleg dus ook niet.. Al spreken ze volgens mij al beter spaans dan de Jelies ooit hebben gedaan. Va Jelies zit er ook weer charmant bij met z'n vieze werkbroek en werkschoenen. Gewoonweg geen fatsoen om zo op een verjaardag te verschijnen.
zaterdag 3 mei 2025 om 23:51
De Kraantjes: dat is echt leuk om te zien, hoe ze het naar hun zin hebben. Dat dit een goede beslissing is geweest. Arie, daar mogen ze zich mee in hun handen knijpen. Leuke gozer die ook enorm aanpakt. Ik zou wat meer camping activiteiten willen zien, als die er zijn. Alleen wil niet iedere gast in beeld misschien.
Die gasten van dat uitzicht en de boom, die krijgen daar vast commentaar op. En terecht.
En Ivan met die hoornaars, whaa.
Verleg: petje af voor Melissa, die doet het allemaal maar. Pim rijdt in zijn eentje wel in een paar dagen tijd op en neer, en na 6 weken weer terug. Ze komen over als aanpakkers die niet gauw moeilijk doen of zeuren. Zouden ze dan verhuisd zijn dichter bij de Jelies in de buurt, nav dat voorstukje en de socials? Tot nu, in de serie lijken ze goed te willen integreren.
Die gasten van dat uitzicht en de boom, die krijgen daar vast commentaar op. En terecht.
Verleg: petje af voor Melissa, die doet het allemaal maar. Pim rijdt in zijn eentje wel in een paar dagen tijd op en neer, en na 6 weken weer terug. Ze komen over als aanpakkers die niet gauw moeilijk doen of zeuren. Zouden ze dan verhuisd zijn dichter bij de Jelies in de buurt, nav dat voorstukje en de socials? Tot nu, in de serie lijken ze goed te willen integreren.
«Soms moeten kinderen veel geduld hebben met hun ouders »
zondag 4 mei 2025 om 06:30
Ik dacht dat ergens in de serie werd genoemd dat dit huis in La Romana was? Even opgezocht en dat is 20 minuten van Pinoso. Als ze zo dik aan zijn met de Jelies denk ik dat we Melissa ook wel in de pillenbusines terug gaan zien. En als ik kijk naar hoe huidige pillendames daar mee bezig zijn op hun socials om nieuwe klanten te ronselen en laten zien wat voor leuke snoepreisjes ze allemaal van LifePlus maken: je zou bijna gek zijn als je er niet aan mee doet.scottiewinkie schreef: ↑03-05-2025 23:51De Kraantjes: dat is echt leuk om te zien, hoe ze het naar hun zin hebben. Dat dit een goede beslissing is geweest. Arie, daar mogen ze zich mee in hun handen knijpen. Leuke gozer die ook enorm aanpakt. Ik zou wat meer camping activiteiten willen zien, als die er zijn. Alleen wil niet iedere gast in beeld misschien.
yellowpino wijzigde dit bericht op 04-05-2025 07:18
0.07% gewijzigd
zondag 4 mei 2025 om 07:47
Ik vind dit gewoon asociaal gedrag.
Als je ergens wordt uitgenodigd kleed je je even om en fris je jezelf even op.
Die vent zal vast ook lekker ruiken!
#doeslief
zondag 4 mei 2025 om 10:43
Ik ben ook bang dat Melissa in de Jelies cq pillenfuik zwemt. Ze is heel actief op Insta om volgers te krijgen. En als je dan een grote groep volgers hebt, is het natuurlijk een hele makkelijk manier om geld te verdienen. Reclame maken, pillen verkopen en het geld en spullen komen je kant op. Als je dan verder geen last van je geweten hebt....
Wat dat betreft heb ik respect voor de familie Zeldenrust, zij laten zich hier niet mee in.
Wat dat betreft heb ik respect voor de familie Zeldenrust, zij laten zich hier niet mee in.
zondag 4 mei 2025 om 11:19
zondag 4 mei 2025 om 11:22
Die andere familie die ze tagt heeft zo te zien ook meegedaan aan een tv programma. Het roer om. Zeker hip om te emigreren naar Spanje en je dan te laten volgen door camera’s

zondag 4 mei 2025 om 11:36
Het begint wel veel te lijken op allemaal bekend te willen worden om daar vroeg of laat van te gaan profiteren.
zondag 4 mei 2025 om 16:09
Inderdaad en idem familie Kraan. Die hebben ook nooit het voorbeeld van die rare Annemarie Geerts en de Nagelkerkjes gevolgd. Geen samenwerkingen, gewoon werken.Jupiter schreef: ↑04-05-2025 10:43Ik ben ook bang dat Melissa in de Jelies cq pillenfuik zwemt. Ze is heel actief op Insta om volgers te krijgen. En als je dan een grote groep volgers hebt, is het natuurlijk een hele makkelijk manier om geld te verdienen. Reclame maken, pillen verkopen en het geld en spullen komen je kant op. Als je dan verder geen last van je geweten hebt....
zondag 4 mei 2025 om 18:02
Dat zou jammer zijn.Jupiter schreef: ↑04-05-2025 10:43Ik ben ook bang dat Melissa in de Jelies cq pillenfuik zwemt. Ze is heel actief op Insta om volgers te krijgen. En als je dan een grote groep volgers hebt, is het natuurlijk een hele makkelijk manier om geld te verdienen. Reclame maken, pillen verkopen en het geld en spullen komen je kant op. Als je dan verder geen last van je geweten hebt....
Ze heeft die rommel ook niet nodig zelf.
Ik vind dat echt niks dat mensen via social media proberen beroemd, en rijk, te worden. Over de rug van kinderen helemaal not done.
Als het zo is, hoef ik hun niet terug te zien in EHV.
Ook die familie, uit Grote gezinnen , grote vakanties, die bij de Kraantjes te zien was in EHV emigreert. Zij proberen het ook steeds. (Zo bijzonder zijn ze ook niet trouwens.)
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in