Meest irritante reclame deel 3

maandag 14 april 2025 om 19:01
‘De kaartverkoop begint’
https://m.youtube.com/watch?v=aILVFiC79 ... FyZWNsYW1l
Het is dat het ondertiteld wordt want zonder dat had ik het ook niet goed verstaan.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
dinsdag 22 april 2025 om 21:52
De nieuwe reclame van Odido, over een familie-telefoonabonnement. Zo vreselijk rolbevestigend. Papa en mama zijn uit elkaar, papa moet dochter wegbrengen en mama is een controlfreak. Dus papa is de sukkel die dochter met basketbalspullen naar ballet brengt, want als mama het niet in de gaten houdt gaat alles fout...
Coffee is never my cup of tea
woensdag 23 april 2025 om 12:02
Ik vraag me ook af waarom ze gescheiden zijn als - dankzij het Odido abonnement - het gedoe gewoon verder gaatMarianneke schreef: ↑22-04-2025 21:52De nieuwe reclame van Odido, over een familie-telefoonabonnement. Zo vreselijk rolbevestigend. Papa en mama zijn uit elkaar, papa moet dochter wegbrengen en mama is een controlfreak. Dus papa is de sukkel die dochter met basketbalspullen naar ballet brengt, want als mama het niet in de gaten houdt gaat alles fout...

zaterdag 3 mei 2025 om 23:15
donderdag 22 mei 2025 om 16:18
God ja. In de trein met dat uitermate irritante jongetje.Tupperware schreef: ↑13-05-2025 21:06De reclame van Euro Disney of hoe het ook heet, met een heel vervelend liedje. Ik zet spontaan de tv uit.
vrijdag 23 mei 2025 om 13:08
vrijdag 23 mei 2025 om 16:09
Rustig maar. Iemand (kind, blind, volwassen, doof, gezond, ongezond, stout, met bril, zonder bril, lief etc) irritant vinden is niet afzeiken.SweetFirefly schreef: ↑23-05-2025 13:08Nou nou, kan het wat minder. Doe even normaalgesproken. Waarom een kind zo afzeiken. Dat kind is of speelt een blind jongetje.
vrijdag 23 mei 2025 om 16:19
vrijdag 23 mei 2025 om 16:46
Die waarin ze met een blij hoofd de koelkast in kijkt? Die is inderdaad verschrikkelijk!!Cheshire-cat schreef: ↑21-05-2025 19:44Oh dat mens van die Optimel reclame. De manier waarop ze loopt, in de camera kijkt en gewoon irritant is.
vrijdag 23 mei 2025 om 18:50
Aan zijn ogen te zien is hij echt blind en ik vind hem ook irritant.SweetFirefly schreef: ↑23-05-2025 13:08Nou nou, kan het wat minder. Doe even normaalgesproken. Waarom een kind zo afzeiken. Dat kind is of speelt een blind jongetje.
Dat heeft toch niets met zijn blindzijn te maken?
Frankly my dear, I don"t give a damn
vrijdag 23 mei 2025 om 18:51
Yep en dan dat liedje ookSnoezepoes schreef: ↑23-05-2025 16:19Dan mag ik natuurlijk niks zeggen over de reclame van Metakids.
Hoe erg dat ik het vind dat het jongetje ernstig ziek is.
Maar dat zusje ,dat alles moet zeggen ,vind ik verschrikkelijk.
Ik zet dan altijd het geluid uit, kan dat stemmetje niet horen.
vrijdag 23 mei 2025 om 18:54
dinsdag 27 mei 2025 om 13:37
Ik vind het inderdaad heel erg dat het jongetje ziek is. Maar… wie heeft de naam Metakids bedacht? Het lijkt iets heel stoers als je niet beter weet en het is gewoon een fonds om doodzieke kinderen te helpen. Ik vind het zelfs wat ongepast die naam.Snoezepoes schreef: ↑23-05-2025 16:19Dan mag ik natuurlijk niks zeggen over de reclame van Metakids.
Hoe erg dat ik het vind dat het jongetje ernstig ziek is.
Maar dat zusje ,dat alles moet zeggen ,vind ik verschrikkelijk.
Ik zet dan altijd het geluid uit, kan dat stemmetje niet horen.
We’re all mad here
dinsdag 27 mei 2025 om 14:27
Meta van Metabole-ziektesCheshire-cat schreef: ↑27-05-2025 13:37Ik vind het inderdaad heel erg dat het jongetje ziek is. Maar… wie heeft de naam Metakids bedacht? Het lijkt iets heel stoers als je niet beter weet en het is gewoon een fonds om doodzieke kinderen te helpen. Ik vind het zelfs wat ongepast die naam.
Dat liedje aan het einde: "still here, stille here"

dinsdag 27 mei 2025 om 14:36
En dus geslaagd als reclameCheshire-cat schreef: ↑27-05-2025 13:35Die reclame van AH met Corry Konings en Bram Krikke, ik dacht serieus dat ze de hamsters hadden laten zingen, bleek het Corry te zijn. Irritant liedje dat in je hoofd blijft zitten.

Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
dinsdag 27 mei 2025 om 15:43
Ik vind de NS reclame heel irritant, met o.a. die dames die naar een concert gaan. Niemand reageert zo bij een vertraging, een zucht was beter op z'n plaats geweest. En het gezin met kinderen is ook een situatie die meer irritatie zou oproepen in het echte leven. Als er naast jou kinderen staan te dansen in het gangpad, is dat toch irritant?

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in