Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame deel 3

19-02-2020 21:17 2491 berichten
Wat vind jij de meest irritante reclame en mag direct verbannen worden van tv, radio enz.

Kan helaas geen link maken naar vorige deel. Sorry
Alle reacties Link kopieren Quote
Watje er ook uithaalt, het zit erin (een of ander vitamine-iets geloof ik)

Ja geloof ik meteen Je kunt er niet uithalen wat er niet inzit
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
pepexx schreef:
23-09-2025 19:22
Ik erger mij aan het feit dat er in reclames altijd bepaalde uiterlijkheden populair zijn.
Neem bijvoorbeeld het spleetje tussen de tanden of heel veel sproeten.
Ik vind het weinig origineel.
Eens.
ik hoor al tijden op de radio een meer dan irritante jingle. hoog geluid en na vele malen nog steeds onverstaanbaar. Geen idee van welk bedrijf tot ik speciaal voor hier maar eens echt ben gaan luisteren. Het blijkt van Aldi te zijn en ik versta nog steeds niet wat ze dreinen....vreselijk en een reden om er niet te kopen voor mij
Ik kan die koorzanger van de Vriendenloterij niet meer horen >:-(
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
16-10-2025 21:19
Ik kan die koorzanger van de Vriendenloterij niet meer horen >:-(
Die is inderdaad vreselijk. Dus

IF IIIIIIIIIII could slap him in the face, I would (6)
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
Als je dan toch meppen aan het uitdelen bent, kun je die naakte afwasser en Usain Bolt ook een pets geven? Bij die laatste is het net of een hele familie Bolt zichzelf net heeft voorgesteld (Jan Bolt, Piet Bolt, Marie Bolt etc) en hij daarachteraan komt met I am Usain Bolt. Iets met klemtonen waar ik me aan erger.
Ik vind hier dingen van.
De reclame van Vattenval.
Hoe kan zo'n goede acteur als Samuel L. Jackson zich lenen voor zulke walgelijke propaganda?

Koraalriffen onder schuddende windmolens? 😡
Seaweedfarms?🤮
Zalando :whip:
Dus je loopt op de markt en je ziet dat iedereen hetzelfde blonde kapsel als jij draagt,
En dat inspireert je om bij Zalando te kopen ??? Grrr
Niet zeuren, gewoon poetsen.
Ik kan me niet voorstellen dat hij nog niet is genoemd maar ik krijg echt moordneigingen van die nieuwe reclame van de Hema met die achterlijke clown :hamer:
OMG!! En dan ook nog die irritante snerpstem van dat mens er bovenop grrrrrrrrrrr
Malibu123 schreef:
17-10-2025 20:11
Ik kan me niet voorstellen dat hij nog niet is genoemd maar ik krijg echt moordneigingen van die nieuwe reclame van de Hema met die achterlijke clown :hamer:
OMG!! En dan ook nog die irritante snerpstem van dat mens er bovenop grrrrrrrrrrr

Ja ik ook, dat denigrerende 'goed gedaan bakkertjes' vind ik echt tenenkrommend en dan die huilbril er achteraan, brrrr.
wij slapen nooit.
De Rabobankreclame met die twee jongelui die elkaar zo staan af te lebberen.

Burgerking: dus je vriend heeft problemen en zoekt steun maar je eet liever je Whopper eerst.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
Trivago die vent met die enorme witte tanden is ineens vervangen door een ander verder is de reclame exact hetzelfde . Raar.
Vervangen met hulp van AI
https://youtu.be/DSZ-bjHOWuw?si=kYq0HGeYYPmFZdgz
Raisonneur schreef:
21-10-2025 18:29
Vervangen met hulp van AI
https://youtu.be/DSZ-bjHOWuw?si=kYq0HGeYYPmFZdgz
Huh wat raar! Wat is daar nou het nut van? Ik heb hem nog niet gezien op TV trouwens.
Geen idee. Misschien dat de aandacht meer uitging naar z'n tanden dan naar de merknaam?
Raisonneur schreef:
22-10-2025 10:35
Geen idee. Misschien dat de aandacht meer uitging naar z'n tanden dan naar de merknaam?
Wel zonde, want Jurgen Klopp is een hele goede voetbaltrainer/coach (oa Liverpool) Die heeft Trivago toch helemaal niet nodig zou je denken
Frankly my dear, I don"t give a damn
Raisonneur schreef:
22-10-2025 10:35
Nou dat is ook echt zo je kon alleen die tanden nog maar zien
De reclame van Cupra.
Dan zie je een auto met daar bovenop een vrouw in een raar pak en ze zingt dan heel verveelt

Everybody Wants to Rule the World.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Sowieso alle auto reclames. Vol avontuur en plezier en schitterende natuur.
Terwijl 99% van de ritten woon/werk verkeer en noodzakelijke ritten op de snelwegen zijn.
Reclames waarin iemand zogenaamd een Italiaans accent heeft. Zo onsmakelijk hoe er dan gepraat wordt. En op de radio alle reclames waarin wordt gezegd......Ja, je hoort het goed. Zoals daar zijn Alliander en een bouwmarkt.
granny71 schreef:
22-10-2025 19:06
Sowieso alle auto reclames. Vol avontuur en plezier en schitterende natuur.
Terwijl 99% van de ritten woon/werk verkeer en noodzakelijke ritten op de snelwegen zijn.
Ze staan ook nooit in de file in de reclame 😂
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
pepexx schreef:
22-10-2025 22:22
Ze staan ook nooit in de file in de reclame 😂
En de kinderen, als die al voorkomen in de reclame, maken nooit ruzie om wie in het midden moet zitten en gedragen zich perfect. Nooit ruzie op de achterbak of wagenziekte
Van een merknaam een werkwoord maken: Independeren... brrrr
Hoi, kom binnen en fijn dat je er bent.
Alles goed? Wat zit je haar leuk!
Wil je koffie?

Strelizia schreef:
23-10-2025 10:42
Ach, we doen met Google niet anders
Strelizia schreef:
23-10-2025 10:42
Oooohhh. Dat doet bij mij ook zo'n pijn. Als ik het hoor moet ik altijd even hardop zeggen dat het geen werkwoord is.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven