Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame deel 3

19-02-2020 21:17 2353 berichten
Wat vind jij de meest irritante reclame en mag direct verbannen worden van tv, radio enz.

Kan helaas geen link maken naar vorige deel. Sorry
Alle reacties Link kopieren Quote
ZuurkoolStamppot schreef:
27-05-2025 15:43
Ik vind de NS reclame heel irritant, met o.a. die dames die naar een concert gaan. Niemand reageert zo bij een vertraging, een zucht was beter op z'n plaats geweest. En het gezin met kinderen is ook een situatie die meer irritatie zou oproepen in het echte leven. Als er naast jou kinderen staan te dansen in het gangpad, is dat toch irritant?
En die gotic meisjes, maar die tong uit haar bakkes
Frankly my dear, I don"t give a damn
Reclame met een mountain biker door het bos, met een stem eronder die ook in de Durexreclame past voor een zalf tegen spierpijn.
ZuurkoolStamppot schreef:
27-05-2025 15:43
Ik vind de NS reclame heel irritant, met o.a. die dames die naar een concert gaan. Niemand reageert zo bij een vertraging, een zucht was beter op z'n plaats geweest. En het gezin met kinderen is ook een situatie die meer irritatie zou oproepen in het echte leven. Als er naast jou kinderen staan te dansen in het gangpad, is dat toch irritant?
Ik kan dat nog wel schattig vinden. Ik heb meer moeite met mensen die hun telefoongesprek via de speaker doen of, nog erger, muziek op de speaker zetten.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven