Good Luck

16-07-2009 21:51 2988 berichten
Alle reacties Link kopieren
die foto is coool, maarre met 20 kb kan ik niet eens 1 procent van de slipper drukken, zonder dat de hond zoekt raakt ;) heb je een groter plaatje?
Cee's first vintage dus.

Aha Gap. Kan eens kijken in de uitverkoop bij het leuke winkeltje hier dichtbij.

Krijg je geen maagzuur van salami? Die kan ik nu al bijna niet hebben.
Compu, ik zie je er nog gewoon bij staan in de Hyves? Kan je er nu wel weer op?

Mini-hond Bam

Ik zoek even een andere.
Maagzuur niet nee, van zo ongeveer al het alle andere wel. Ik heb rundersalami, scheelt misschien.
Hé hoi haai,

Pfff zit nu even met T aan tafel want die vindt het nodig om een uur over zijn broodje te doen.....

Suus, in welk lekker oord zit je? Een echt verwenoord? Die krampen heb ik ook gehad.

Star, lekker eten hoor, is nu geoorloofd.

Oh sjips....

Cin, Cas, Anne

GEFELICITEERD

met jullie verjaardagen!!!!!

Bam ,gezellig aan de berendans lees ik. En dus weer lekker naar de kermis geweest. Staan de flipflops al op je site?

En wat een vent zeg , die plagiaatman
Hé hoi haai nog wel, wat een begroeting

Hoe is het met jouw drie bengels?
ben je wel geduldig zeg met Thijmen, die van mij is na 1 uur allang en breed op.

Staan nog niet op de site, misschien vanavond!
Ha inderdaad, dan ben ik allang van tafel. Ga er echt geen uur bij blijven zitten.
JOehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Goedemorgen. Ik dacht vanmorgen naar een nieuwe klant te gaan (ben er ook geweest) maar ik snapte er helemaal niks van heel technisch verhaal over modules en formulieren die achter de huidige site hangen. Dus ik heb alles maar doorgespeeld naar mijn partner-bedrijf, die alles altijd bouwt voor ons

laat ik maar gewoon een simpel ontwerpertje blijven dat lijkt me beter
Stressed is just desserts spelled backwards
Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
hahaha, Mal. je deed toch wel alsof je het allemaal snapte?
Morguh,

Compu, ik moest hard lachen om je chips -en bedverhaal (vooral 'niet op dat moment')

Bam, ik heb kat eerder uitgescholden voor stomme poes, waarom ze nou weer persé een muis mee moest nemen.

Enka, haaaaaaaaiiiiiiiiii! Lianne doet soms ook heel lang over haar boterhammen maar ze is dan veel te veel met Tim bezig; grapjes maken etc. Wel lief om te zien natuurlijk, maar na drie kwartier ben ik er wel klaar mee.

Mal, ha, ha, je kan goed delegeren.

Ooooh mijn jongste begint met tijgeren, zo leuk

En alletwee zijn voortanden zijn tegelijk door.
quote:bambino schreef op 21 juli 2009 @ 10:05:

hahaha, Mal. je deed toch wel alsof je het allemaal snapte?Ja, dat wel, maar toen belde ik dus mijn partner en die moest ook al hard lachen.
Haha, ik had net een jonge Pad in huis!

Heb hem maar even gevangen en weer buiten gezet.

Ik wou hem nog kussen en kijken of hij veranderde in een Prins maar dat wilde de Pad niet.
Ik ben er ook steeds stiekem ff tussendoor hoor, ben weer aan de arbeid en vanaaf tot 22.00

Mal, ik ken dat soort gesprekken haha, en maar ja zeggen en heel begrijpelijk kijken. Maar ja als je daarmee de klant binnenkrijgt, wie weet wat er uit voort vloeit.

Oh..ik zit niet echt een uur hoor, voelt alleen zo, Thijmen heeft gewoon echt geen rust in zijn kont en wil 100 en 1 dingen doen ipv eten.

Kokos, lief zeg dat tijgeren. Hihi wil ik ook, ja sorry misschien raar om te zeggen maar ik vind die periode gewoon veel leuker dan dat echte baby. Terwijl ik nu ook al wegsmelt als Lars weer ligt te smilen en hele gesprekken heeft als je bij hem staat.

Bam, heb jij de 31ste iets? misschien afspreken ivm spijkers met illustraties slaan (mij kennende blijft het anders nog een eeuw voort kabbelen)

Nu weer ff verder
Werkze Enka! Tot 22 uur, bleeegh!

Ik heb net mijn baby-pad maar naar de vijver gebracht. Ik zag hem net weer, hij probeerde over de schutting te klimmen dus ik heb hem maar in een bakkie gedaan en naar een betere plek gebracht, voor de katten hem opvreten. Het is toch een beschermde diersoort.
Hi,

Mal, dream on.... Gaat wel lekker hier: muizen en padden, iemand nog?

Enka, helemaal met je eens hoor. Ik vind het ook leuker.
voor Tim Kokos, eindelijk zijn de tandjes door!

Hopelijk nu even rust in dat kleine bekkie.

Pad wilde niet gekust worden? Wat een rare pad

Einde nog niet in zicht van de Sint catalogi Enka?
Onze dierenredster

Ga nu, hapje eten.
Ha, ha, Star, we laten Mal nog wel even verder dromen over de prins toch?

Ik weet bijna wel zeker dat er nog een snijtand doorkomt naast de voortanden. Op zich had hij er nu niet zoveel last van, meer dunne poepluiers (ook niet prettig).

Nou ja, dan heeft 'ie dat ook weer gehad, stand: twee ondertanden, twee voortanden. Wat me doet herinneren aan Lianne gisteren, zij vroeg:"Heb je dan geen achtertanden mama?" . Tja, waarom noemen wij dat voortanden denk ik dan.

Eet smakelijk meiden.
quote:Star schreef op 21 juli 2009 @ 12:15:

Pad wilde niet gekust worden? Wat een rare pad

Ik hoopte eigenlijk dat hij zou veranderen in zoiets:

Helaas... Jammerdebammer voor mij dan he!
Whoeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa smakelijk hapje alert
Achtertanden, mooi gevonden
Hahaha achtertanden hoe kom je erop!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven