Entertainment alle pijlers

MAFS Zonder Spoilers

08-04-2025 20:08 1436 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie kijkt er mee?
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
En dat allemaal omdat hij twee uurtjes in een hottub heeft gezeten.
Ik vind hier dingen van.
Voordat ik een steen naar mijn tv gooi richting De Coltrui ga ik vast naar ESF :@
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
Calamitycat schreef:
13-05-2025 20:56
Nou, inderdaad. De pet en de coltrui hielden zeker de stukjes bij elkaar. Arme, arme kapotte Dennis :sarcastic:
:proud:
Ik vind hier dingen van.
Ik kijk morgen verder! 👋🏻👋🏻
Everything you see I owe to spaghetti!
Dennis heeft uit een soort trigger of overlevingsstrategie alles kapot gemaakt voordat Stefan dat kon doen ofzo.

Dit had zo niet gehoeven als hij ipv: ik wil niet meer met je verder had gezegd: ik voel me alleen.

En dan is Stefan degene die emotioneel niet ontwikkeld is...

Maar toch vind ik het wel zonde. En Dennis moet in therapie denk ik.
Ik heb niet gefaald. Ik heb gewoon 10.000 manieren ontdekt die niet werken - T. Edison
Hinke heeft steeds een net iets té opgewekt toontje en loopt als een zorgbegeleider met Gio door de supermarkt. Het zou me verbazen als die gaan samenwonen.
Zelfs naar Gio's ouders is Hinke nog de therapeut/begeleider
Ik heb niet gefaald. Ik heb gewoon 10.000 manieren ontdekt die niet werken - T. Edison
Dennis wilde sex, kreeg dat niet en is daardoor zwaar gefrustreerd.
Hinke vind ik vreselijk, snap niet dat Gio zo positief is. Hij kan volgens mij totaal niet zichzelf zijn bij haar.
Tulpje22 schreef:
14-05-2025 09:16
Hinke vind ik vreselijk, snap niet dat Gio zo positief is. Hij kan volgens mij totaal niet zichzelf zijn bij haar.
Hij heeft ook nul komma nul relatie-ervaring dus dit zijn zijn eerste stappen hoe met vrouwen om te gaan. Ze komen er beiden wel, alleen niet met elkaar denk ik. Zij houdt het niet vol, want wil diep van binnen een man die de leiding pakt want ik geloof nooit dat ze gelukkig is in de rol van begeleider.

Dennis wordt door iedereen en alles afgefakkeld en wel een beetje terecht ook, maar uiteindelijk is het een datingprogramma waarbij hij niet vindt wat hij zoekt en nodig heeft.
Pioen00 schreef:
14-05-2025 09:42
[...] want wil diep van binnen een man die de leiding pakt [...]
Waar baseer je dat op? Ik geloof best dat ze wat meer gelijkwaardigheid qua initiatief nemen zou kunnen waarderen, maar dat is iets heel anders dan wanneer de ongelijkwaardigheid qua initiatief ineens bij de man ligt.
Ik denk dat Hinke eigenlijk precies is wat Gio nu nodig heeft en ergens vind ik het mooi en knap dat Hinke hem dat kan geven. Maar ik zie er wel een soort redderssyndroom in. Denk niet dat zij met hem, of hij met haar gelukkig gaat worden.

Maar vanuit deze verbinding met haar is hij zelfstandiger aan het worden. Zich los aan het maken van zijn ouders. Zij geeft hem ruimte om eigen keuzes te maken, ook al komt dat over als begeleider. Ze is wel heel geduldig met hem. Ik denk dat Gio na dit experiment veel meer klaar is voor een evt nieuwe relatie dan hij was voor dit experiment, en dat Hinke daar best een grote rol in heeft gespeeld.

Wat zij eruit haalt weet ik niet zo goed. Misschien toch de voldoening dat zij hem kan helpen groeien ofzo. Maar er is in elk geval wel respect naar elkaar.

Dat kan ik van sommige andere stellen niet zeggen.
Calamitycat schreef:
13-05-2025 20:52
Zelf de experts keken bedenkelijk.... wat een vuiligheid kwam er uit die mond zeg. Ontzettend lullig om alle schuld weer naar Stefan te schuiven, bah!
Check even de nieuwe imitatie van Max van de Burg. Pijnlijk waar ondanks dat het satire is
Kende hem niet, maar spijker op de kop ja!
Merel7 schreef:
14-05-2025 07:22
Dennis wilde sex, kreeg dat niet en is daardoor zwaar gefrustreerd.
Denk dat het niet krijgen van wat hij wil (in dit geval sex) iets is waar hij niet mee om kan gaan. Want kennelijk gewend om altijd zijn zin te krijgen en daardoor snel verveeld. Snap niet echt goed dat die therapeuten zo neutraal blijven. Niet eens een beetje aan hem vragen of hij snapt wat een impact zijn gedrag heeft.
Ik heb net teruggekeken. Vanavond ben ik er weer bij.
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
muts87 schreef:
14-05-2025 12:05
Check even de nieuwe imitatie van Max van de Burg. Pijnlijk waar ondanks dat het satire is
Waar kan ik dat vinden? (ik doe niet aan social media).
Ik kijk nu terug. In de supermarkt met Gio.... ik zou doordraaien en hem waarschijnlijk in de diepvries achterlaten :O
Calamitycat schreef:
14-05-2025 16:12
Ik kijk nu terug. In de supermarkt met Gio.... ik zou doordraaien en hem waarschijnlijk in de diepvries achterlaten :O
Toch wel in stukjes gesneden hoop ik, anders haalt ie zichzelf er nooit meer uit.
LichtEnDonker schreef:
14-05-2025 16:24
Toch wel in stukjes gesneden hoop ik, anders haalt ie zichzelf er nooit meer uit.
:hyper:
LichtEnDonker schreef:
🤣🤣🤣
LichtEnDonker schreef:
:rofl: Goeie. :proud:
Ik heb geen tijd om terug te kijken. Kan iemand een samenvatting geven van dingen die ik echt moet weten om het vanavond te kunnen volgen? Zijn er al kandidaten gescheiden?

O ja, en zijn er nog avonturen vermeld?
Ik vind hier dingen van.
Bjorn en Marcella zijn gescheiden.
De rest is nog aan het samenwonen/leert de schoonouders kennen en de mannen komen volgens mij vanavond pas weer in beeld na het grote verwijtgebeuren van Dennis gisterenavond wat we nog hebben meegekregen.

Verder waren er een hele berg leuke katten te zien :flirting:

Aanvullingen anyone?
O, en Peter en Mariska hebben hand in hand over het strand gelopen :couple:

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven