De verraders 2025
vrijdag 9 mei 2025 om 22:44
Het is weer begonnen! Vanaf 9 mei iedere vrijdag om 20.00 op RTL 4
De deelnemers:
Omar Ahaddaf (acteur)
Christiaan Bauer (zoon Frans Bauer)
Annick Boer (actrice) verrader
Frederik Brom (acteur)
Eric de Munck (verslaggever) vermoord
Joost Dowib (Josylvio) (rapper) verrader
Kim Feenstra (fotomodel) verrader
Lale Gül (schrijfster) verbannen
Jan van Halst (oud-voetballer) (analist)
Dimeo van der Horst (basketballer)
Julia Heetman (influencers)
Estelle Cruijff
Shay Kreuger (presentatrice)
Churandy Martina (atleet)
Barry Paf (radio-dj)
Duncan Tromp (TikTokker)
Sanne Vogel (actrice)
Lidewij Welten (hockeyspeelster) vermoord
Vinchenzo (zanger)
De deelnemers:
Omar Ahaddaf (acteur)
Christiaan Bauer (zoon Frans Bauer)
Annick Boer (actrice) verrader
Frederik Brom (acteur)
Eric de Munck (verslaggever) vermoord
Joost Dowib (Josylvio) (rapper) verrader
Kim Feenstra (fotomodel) verrader
Lale Gül (schrijfster) verbannen
Jan van Halst (oud-voetballer) (analist)
Dimeo van der Horst (basketballer)
Julia Heetman (influencers)
Estelle Cruijff
Shay Kreuger (presentatrice)
Churandy Martina (atleet)
Barry Paf (radio-dj)
Duncan Tromp (TikTokker)
Sanne Vogel (actrice)
Lidewij Welten (hockeyspeelster) vermoord
Vinchenzo (zanger)
pelle wijzigde dit bericht op 18-05-2025 20:41
13.56% gewijzigd
donderdag 15 mei 2025 om 08:08
Idd! Gaat een leuke aflevering worden deze week. Want de verraders zullen hoe dan ook "not amused" zijn....Lasvegas_84 schreef: ↑14-05-2025 23:00Ik ken ook veel niet, maar prima om zo te beginnen. Ben benieuwd hoe het verder gaat met Lale en of de groep met haar meegaat.
Carpe Diem!
donderdag 15 mei 2025 om 09:58
nee hoor, ik vind het ook jammer. maar vorig seizoen was het ook niet altijd.misspatrice schreef: ↑13-05-2025 13:46Ben ik de enige die het jammer vind dat je de reactie van de "vermoorde" niet meer te zien krijgt?
Plus: ik ken een aantal niet. Ik meen voorgaande jaren dat ze iedereen kort voorstelde. Of vergis ik me nu?
Ik vond het sowieso gek, hij heeft niet eens een ronde tafel meegemaakt. Buiten die van het selecteren van de verraders.
Dat voorstellen komt hoop ik nog. Het begin was sowieso raar, dat ze allemaal al aan tafel zaten geblinddoekt.
Hoe hebben ze op elkaar gereageerd?
donderdag 15 mei 2025 om 10:03
Ik heb in de OP de verraders en de vermoorde vermeld.
Ik zal dat niet gelijk na de uitzendingen doen, omdat mensen misschien nog moeten kijken. Maar er mag wel gewoon over geschreven worden. Dus heb je nog niet gekeken? Dan even wegblijven bij dit topic.
Ik zal dat niet gelijk na de uitzendingen doen, omdat mensen misschien nog moeten kijken. Maar er mag wel gewoon over geschreven worden. Dus heb je nog niet gekeken? Dan even wegblijven bij dit topic.
pelle wijzigde dit bericht op 15-05-2025 10:17
0.40% gewijzigd
zondag 18 mei 2025 om 19:47
zondag 18 mei 2025 om 20:31
Ja, tv loopt 1 dag voor. Vrijdag nieuwe aflevering op tv. Zaterdag op Videoland.ZuurSnoepje schreef: ↑18-05-2025 19:47Ik snap het even niet. Ik dacht dat de tv voorliep op Videoland? Ik heb net aflevering 2 op Videoland gekeken en open net de tv gids van gisteren om dan de derde aflevering te kijken die er gisteren dacht ik op was. Maar op tv zijn dus nu ook in totaal maar twee afleveringen geweest?
zondag 18 mei 2025 om 20:36
Nee, allesbehalve sympathiek. De anderen zijn niet slim genoeg om te zien wat zij ziet.PoesMinoes schreef: ↑18-05-2025 11:45De tweede aflevering van de Verraders gezien. Die Lale Gül maakt zich niet populair op deze manier. Wat een betweter zeg.
Ze heeft het gewoon heel dom gespeeld. Ze was gevraagd als verrader. Ze hoefde alleen maar niet verbannen te worden en dan was ze verrader geweest.
Ook al was de groep wel meegegaan, dan hadden ze zich afgevraagd: hoe wist ze het zo zeker? En de andere verraders hadden haar zsm voor de bus gegooid. Die heksenjacht was het domste wat ze kon doen. Blij dat ze weg is.
zondag 18 mei 2025 om 20:37
zondag 18 mei 2025 om 20:50
Lale was wel heel arrogant en vindt zichzelf heel erg slim, terwijl ze het zo dom speelde. Wel jammer dat ze eruit is, want dit maakte wel leuke tv. De andere kandidaten vind ik nog niet veel van.
Vervelend dat Videoland niet een paar afleveringen erop zet (liefst het hele seizoen natuurlijk). Nu moeten we weer een week wachten.
Vervelend dat Videoland niet een paar afleveringen erop zet (liefst het hele seizoen natuurlijk). Nu moeten we weer een week wachten.
dinsdag 20 mei 2025 om 09:03
Lale vond ik ook irritant. Niet slim hoe ze het speelde. Nu heb ik ook het idee dat ze anders was geweest als ze vanaf het begin verrader was geweest. Had het idee dat ze baalde dat ze dit niet was en daardoor een beetje tegendraads werd.
Sanne vind ik niet irritant. Denk dat ze het spel door heeft maar zich een beetje dom houdt.....
Sanne vind ik niet irritant. Denk dat ze het spel door heeft maar zich een beetje dom houdt.....
Carpe Diem!
woensdag 21 mei 2025 om 11:08
Ik snap er nu al geen bal meer van kennelijk. Oke, ik heb de eerste aflevering een beetje gehaast teruggekeken, via de tv want geen videoland, dus hele tijd die reclames uitzitten, was ingewikkeld, anyway - ik dacht dus dat Lale er als verrader bijgevraagd was en dus ook meteen verrader was! En ze wist daardoor toch precies wie de verraders zijn?! Wel dom dat ze het zo speelde, want idd, je kan alleen maar zo stellig zijn als je het met voorkennis weet.
Such fun!1
woensdag 21 mei 2025 om 12:33
woensdag 21 mei 2025 om 12:39
AnnaNiem schreef: ↑21-05-2025 12:33Haar is door Tijl verteld dat dat de verraders haar gevraagd hebben (hij heeft een briefje overhandigd geloof ik), ze had tot het einde van de dag om daar over na te denken en dan te laten weten of ze het zou doen of niet. Ze heeft de verraders dus zelf niet gezien of gesproken.
Maar hoe wist ze dan dat het Annieck was? Dat is geen gok geweest, want ook toen ze eruit lag zei ze: ik heb een verrader aangewezen...
Such fun!1
woensdag 21 mei 2025 om 12:50
woensdag 21 mei 2025 om 12:56
Omdat ze zo slim is..Natuurlijk was het een gok. Toevallig een goede.
Sanne denkt ook zeker te weten dat Frederik een verrader is.
Selma uit een eerder seizoen was vaak net zo stellig als Lale. Tot het agressieve af en boos dat anderen niet met haar mee gingen. Die had het gewoon fout.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in