Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 17!!
zondag 18 mei 2025 om 08:57
zondag 18 mei 2025 om 09:11
Het forum ontploft niet bij 3267 berichten, hoor. Gewoon even vragen of Male een nieuw topic wilde openen, het is haar draadje.
Plus wat Frizz zegt.
zondag 18 mei 2025 om 09:42
Dat is gebeurd ruim voordat de mods het topic gingen sluiten. Lees maar terug in het oude topic.
Jij mag alles worden wat je wilt.
Ok, ik word een probleem.
Ok, ik word een probleem.
zondag 18 mei 2025 om 09:50
Precies. Wat een kinderachtig gedoe dit.
zondag 18 mei 2025 om 10:28
Noëlle_ismijnnaam schreef: ↑18-05-2025 10:24Voordeel van dit is dat je zo weer op de 3000 berichten zit, en dan kan dezegruwelijke fout hersteld worden.
![]()

Echt te kinderachtig dit. Ik voel me weer helemaal terug op de basisschool.
Heal the world, make it a better place.
zondag 18 mei 2025 om 10:42
Billy_mean schreef: ↑18-05-2025 10:18Dan steek je tijd en energie in het maken van een nieuw topic en dan krijg je dit gezeur over je heen.
Gelukkig is er hier geen sprake van een angstcultuur![]()

tevens tvp
TAFKAPML
zondag 18 mei 2025 om 10:50
Jezus, doe normaal. Ik weet niet wat ik lees. Er is een aantal mensen dat aangeeft dat het de gewoonte is dat er wordt gewacht op de eerdere TO. Dan wordt er gegooid met kleuterniveau, gezeur en gezanik. Kijk eens naar jezelf, voordat je terreur verwijt.
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
zondag 18 mei 2025 om 11:19
Yildizlar2 schreef: ↑18-05-2025 09:13Is het traditie dat er altijd meteen een roddel geplaatst wordt bij een nieuw topic ?
Nee. Maar er had dus prima gewacht kunnen worden. Want er is niet eens een nieuwe roddel.
•
zondag 18 mei 2025 om 11:36
Wat had je dan nu verwacht? Wat was de door jou gewenste reactie geweest?
Sluiten van dit topic en wachten tot het Maleficent behaagt een nieuwe te openen?
zondag 18 mei 2025 om 11:44
Ik heb een roddel.
Ik hoorde van de visboer in Volendam dat Nick en Simon uit elkaar zijn gegaan omdat Nick stiekem verliefd was op Simon en de liefde onbeantwoord bleef.
Daarom zou Nick de stekker eruit hebben getrokken en solo verder willen. Hij kon het niet verkroppen dat Simon niet hetzelfde voelde.
Zo. Is dat een roddel of niet?!
Ik hoorde van de visboer in Volendam dat Nick en Simon uit elkaar zijn gegaan omdat Nick stiekem verliefd was op Simon en de liefde onbeantwoord bleef.
Daarom zou Nick de stekker eruit hebben getrokken en solo verder willen. Hij kon het niet verkroppen dat Simon niet hetzelfde voelde.
Heal the world, make it a better place.
zondag 18 mei 2025 om 11:47
Judith86 schreef: ↑18-05-2025 11:44Ik heb een roddel.

TAFKAPML

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in