Flatteuze/onflatteuze celebs fototopic
zaterdag 17 mei 2025 om 09:07
Ja, of omgekeers juist, je bedenkt je dat je nog wel schoenen voor die outfit hebt (want 100 in de kast) en vergeet even dat je ze al 20 jaar niet gedragen hebt.It-is-joysjuhhh schreef: ↑16-05-2025 15:39Je zou denken dat kwaliteitsschoenen wel kunnen bij een hoog budget, maar het voelt toch alsof er heel snel iets uit de kast moet worden getrokken. Misschien ook omdat het altijd dan weer een nieuw paar moet wezen dn helemaal high fashion.
Een kenner (ben ik niet) ziet trouwens vast meteen of het een oud model is, ik vind het al heel opmerkzaam dat de uitpuilende tenen worden gespot.
zaterdag 17 mei 2025 om 15:58
Van opzij is dat ook een rare jurk. Het lijfje lijkt op een fruitmand waar de petite Eva een beetje in verdrinkt. Ze kan er ook makkelijk nog haar autosleutels, make-up tasje en telefoon in kwijt.

De schoenen hebben inderdaad een plateauzool.

If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.
zaterdag 17 mei 2025 om 16:10
zaterdag 17 mei 2025 om 16:56
En het mooie is, het voldoet alvast aan de nieuwe kledingvoorschriften en toch kan ze haar blote boobies zien als ze naar beneden kijkt

zondag 18 mei 2025 om 15:26
Ja!! Leuk ook met die schoenen die bij haar mooie haarkleur passen.
Angelina Joli herkende ik eerst niet, beetje flets en onopvallend. Ik denk dat dit lichte blond voor haar de verkeerde haarkleur is, donker geeft meer uitdrukking aan haar gezicht.
zondag 18 mei 2025 om 18:45
Ja, staat haar erg goed!
The North Remembers
zondag 18 mei 2025 om 20:29
Nee, ik moest ook even goed kijken en vroeg me af of ze het nu wel of niet was. Er is ook iets anders in haar gezicht.
zondag 18 mei 2025 om 20:43
wildemimosa wijzigde dit bericht op 18-05-2025 20:50
Reden: correctie
Reden: correctie
15.61% gewijzigd
don't watch the movie, read the book

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in