Entertainment alle pijlers

Flatteuze/onflatteuze celebs fototopic

04-03-2023 21:55 2622 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Whoopie Goldberg ziet eruit alsof ze terug is met een nieuwe Sister Act.
It-is-joysjuhhh schreef:
16-05-2025 15:39
Je zou denken dat kwaliteitsschoenen wel kunnen bij een hoog budget, maar het voelt toch alsof er heel snel iets uit de kast moet worden getrokken. Misschien ook omdat het altijd dan weer een nieuw paar moet wezen dn helemaal high fashion.
Ja, of omgekeers juist, je bedenkt je dat je nog wel schoenen voor die outfit hebt (want 100 in de kast) en vergeet even dat je ze al 20 jaar niet gedragen hebt.
Een kenner (ben ik niet) ziet trouwens vast meteen of het een oud model is, ik vind het al heel opmerkzaam dat de uitpuilende tenen worden gespot.
N.a.v. dit tenendebat keek ik eens terug, en zag nu pas de hakken van Eva Longoria, omg Afbeelding
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
Lebow schreef:
17-05-2025 11:53
N.a.v. dit tenendebat keek ik eens terug, en zag nu pas de hakken van Eva Longoria, omg Afbeelding
Dat moet dan een plateauzool zijn toch? Haar tenen raken anders nooit de grond, tenzij ze hele lange voeten heeft.
Renske schreef:
17-05-2025 15:33
Dat moet dan een plateauzool zijn toch? Haar tenen raken anders nooit de grond, tenzij ze hele lange voeten heeft.
Van opzij is dat ook een rare jurk. Het lijfje lijkt op een fruitmand waar de petite Eva een beetje in verdrinkt. Ze kan er ook makkelijk nog haar autosleutels, make-up tasje en telefoon in kwijt.

Afbeelding

De schoenen hebben inderdaad een plateauzool.
Afbeelding
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

merano schreef:
17-05-2025 15:58
Van opzij is dat ook een rare jurk. Het lijfje lijkt op een fruitmand waar de petite Eva een beetje in verdrinkt. Ze kan er ook makkelijk nog haar autosleutels, make-up tasje en telefoon in kwijt.

Afbeelding

Als ze knoeit met het eten heeft ze in ieder geval geen vlekken.
merano schreef:

Afbeelding

De schoenen hebben inderdaad een plateauzool.
Afbeelding
En het mooie is, het voldoet alvast aan de nieuwe kledingvoorschriften en toch kan ze haar blote boobies zien als ze naar beneden kijkt :lightbulb:
Emma Stone in Cannes

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Pedro krijgt z'n eigen post :heart:

Afbeelding

Afbeelding
Jennifer Lawrence
Afbeelding

Kristen Stewart

Afbeelding

Andie McDowell

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Oh Andie Mcdowell met pak vind ik erg mooi 🥰
Misssunshine schreef:
18-05-2025 15:03
Ja!! Leuk ook met die schoenen die bij haar mooie haarkleur passen.

Angelina Joli herkende ik eerst niet, beetje flets en onopvallend. Ik denk dat dit lichte blond voor haar de verkeerde haarkleur is, donker geeft meer uitdrukking aan haar gezicht.
Wat een wansmaak toch weer bij Kristen Stewart. Ik zie haar zelden in een flatterende outfit. Misschien is het een stijl die ik niet snap.
Oh ik vind Kristen Stewart er juist leuk uitzien!
Misssunshine schreef:
18-05-2025 15:03
Ja, staat haar erg goed!
The North Remembers
Star⁴ schreef:
18-05-2025 14:49
Pedro krijgt z'n eigen post :heart:

Afbeelding

Afbeelding
:love: :love:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Andie McD in pak: leuk! Die jurk (paar plaatjes erboven) van haar: jammer van dat goedkope zwarte kantinzet. Lijkt nu net een goedkoop negligé van de markt (type 3 halen 2 betalen)
Claire45 schreef:
18-05-2025 15:26
Ja!! Leuk ook met die schoenen die bij haar mooie haarkleur passen.

Angelina Joli herkende ik eerst niet, beetje flets en onopvallend. Ik denk dat dit lichte blond voor haar de verkeerde haarkleur is, donker geeft meer uitdrukking aan haar gezicht.
Nee, ik moest ook even goed kijken en vroeg me af of ze het nu wel of niet was. Er is ook iets anders in haar gezicht.
merano schreef:

Afbeelding

:rofl:
wildemimosa wijzigde dit bericht op 18-05-2025 20:50
Reden: correctie
15.61% gewijzigd
don't watch the movie, read the book

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven