We zijn het zat en kiezen het Hazespad
woensdag 21 mei 2025 om 19:51
Ja dat, of de voorbeelden die Jules noemde. Dat vage passief-agressieve gedoe vind ik ook vreselijk. En dan met zo'n zalvende glimlach alles maar dragen, brrr.Mousse28 schreef: ↑21-05-2025 19:32Ze heeft allemaal van die spirituele filmpjes en quotes geplaatst. Ik vind dat altijd zo simpel, als mensen (vaak vrouwen) dit doen op social media. Allemaal van de vage shit plaatsen met boodschap erachter en dat je dan moet raden wat er nu precies mee bedoeld wordt.
Of zeg niks of zeg gewoon: ja, het is kut maar ik kom hier ook wel weer overheen.
Nothing happens for a reason
woensdag 21 mei 2025 om 19:52
Jules schreef: ↑21-05-2025 18:41Surprise surprise.
............
Ik heb geen insta, wat voor quotes plaatst ze dan?
Een ezel stoot zich in het algemeen niet 6x aan dezelfde steen.
Beter 'rijk' belazerd worden dan arm achterblijven.
Als je je partner leert kennen ga je steeds meer van je hond houden.

Nothing happens for a reason
woensdag 21 mei 2025 om 23:07
Of zoon is geen echte HazesYildizlar2 schreef: ↑20-05-2025 16:13Die Rachel is niet goed hoor . Gerard Joling is daar en ze post met het casa Hazes account , wat zijn we trots op zijn hit met de enige echte André Hazes .
Ofwel zoon is maar een slap aftreksel en zijn naam niet waardig . Triest .

donderdag 22 mei 2025 om 18:45
Natuurlijk speelde er meer, hij heeft die Naomi allang gedaan, is alweer klaar gok ik. En ik denk dat hij er meerderen per week heeft, heb je die vrouwen weleens zien kwijlen vooraan bij die optredens.Jules schreef: ↑21-05-2025 18:41Surprise surprise.
Eigenlijk verbaasde het mij ook. Ik dacht echt dat hij het licht nu wel had gezien (zegt dat nu ook wat over mij, naïef misschien).
Ik zag laatst een filmpje met zijn PA en Djarno (brrr die valt ook tegen) en dacht dat het om die meid ging. Hun blikken, opmerkingen en het gedraai van die Djarno erbij. Was er heilig van overtuigd dat er meer speelde (zegt dit nu nog meer over mij).
Enniewees, ik vind het jammer dat hij nog steeds zijn lessen niet heeft geleerd. Gaat hij ook niet meer leren ook.
Ik heb geen insta, wat voor quotes plaatst ze dan?
Een ezel stoot zich in het algemeen niet 6x aan dezelfde steen.
Beter 'rijk' belazerd worden dan arm achterblijven.
Als je je partner leert kennen ga je steeds meer van je hond houden.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in