2009, ons jaar!

18-03-2009 18:07 3737 berichten
Alle reacties Link kopieren
na bijna 13500 reacties in ons oude topic, moest er ruimte gemaakt worden voor een nieuwe! Ellein , tnx voor het mooie topic wat je hebt geopend. We hebben een mooi jaar met elkaar gedeeld en gaan in 2009 hier gezellig mee verder.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009

mama uitger j/m opmerkingen Missc18 aug ? VERLOF! Gorgi 2 jan 13 aug 20 weken echo Rossia1 feb 18 aug vlos 21, sept 20 wkn echoWIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Floortjejan 0816 aug Ann

het oude topic kun je hier teruglezen
Missc, collega's zijn ook al op de hoogte. In verband met dat ik bij een klein bedrijf werk en ik elke keer naar het ziekenhuis moest heb ik het aan iedereen verteld. Dus kan vrijuit praten hier.

Mimpje, heel veel succes. Ik duim verschrikkelijk voor je. Ik hoop dat het snel werkt en dat dat het ook is!
Ha meiden!

Werk thuis vandaag (moet stuk af en ik moet me even goed kunnen concentreren), dus tijd om even tussen de bedrijven door bij te lezen

Jobje, wat ben je ontzettend sterk! En natuurlijk horen die huilbuien er bij. Heel goed om zo'n cursus te doen, al zal het dan wel heel confronterend zijn. Net als de anderen al zeggen: wij zijn er hier voor je hoor, als je onzekerheden wilt spuien of gewoon een potje wilt schelden omdat het allemaal zo oneerlijk is. Dat voelt misschien voor jou soms niet zo, tussen alle 'prietpraat' over voedingen enzo door. Maar voor jouw problemen is hier zeker een plekje, weet dat er hier een boel luisterende oren zijn!!

Mimpje, wat een goede zaterdagavond heb je gehad zeg! Klinkt alsof je enorm genoten hebt. Nu hopen dat mini gauw minder last heeft en dat die Pepti z'n werk doet. Heb je nog naar die medicijnen gevraagd?

Over dat kraanwater vs. gekookt water: ik had ook gehoord dat koken tegenwoordig niet meer nodig is. Vraag me wel af waarom sommigen kiezen voor gekookt water aanlengen met kraanwater - dan is toch het hele effect van het koken weg? Of begrijp ik het dan verkeerd?

Floortje. wat enorm lastig om op de dag dat je zelf zo teleurgesteld raakt dit nieuws van je vriendin te moeten horen... Heel moeilijk om dan nog enig enthousiasme op te brengen! Misschien een stomme vraag hoor, maar stél dat je straks toch verder de MM in gaat, wat gaat er dan gebeuren? Is het niet zo, dat het dan toch nog maanden duurt van onderzoeken, wachtlijsten etc.? Heb je dan nu niet de neiging om 2 maanden door te gaan met de Clomid, maar ondertussen voor alle zekerheid toch dat traject alvast in te stappen? Of kan dat niet, met elkaar gecombineerd? Oef.... ga stiekem - al wil ik jou absoluut niet weer opnieuw hoop geven - een klein beetje duimen dat er een goede reden is waarom je ongesteldheid nog niet heeft doorgezet.....

MissC, wat goed dat uk zo goed groeit nu! Vandaag weer een ctg? Hoe gaat het met je to do lijst, ben je er al klaar voor - zowel in praktische als in emotionele zin?

Teddy, brrrr, toch jeukbultjes van het een of ander misschien? Stond hier gisteren een stuk in de krant over de bedwants die in opkomst is. Moest meteen aan jullie denken! Hoop voor jullie dat het 'gewoon' om muggenbulten gaat.

Vera, oei oei weer fases die voorbij gaan en stapjes verder aan het zetten lees ik! Die laatste voeding er af, o, ik kan me zo voorstellen dat je dat even lastig vindt. Hier gaat het wakker maken de laatste dagen ook steeds moeilijker en ze drinkt steeds minder. Zit me nu dus ook af te vragen hoe lang ik daar nog mee door moet gaan, het moet natuurlijk niet alleen voor mijn eigen plezier zijn...... vind het lastig hoor, wanneer beslis je nou dat het genoeg is?

Haha, de opmerkingen van jullie mannen bij het horen van het hartje/zien van de eerste echo. Helemaal leuk! Mijn man is meer type softie, die stond zelf keihard met de tranen in zijn ogen. "de trein doet het"

OGG, sterkte!!! Arme ziel.... ach, je hebt een bevalling doorstaan, die tandarts wordt een eitje nu hoor

Dan nog even heel snel ego (moet kolven, dus moet het even kort houden): wat gaat het lekker hier.... dametje is al 4 dagen alleen maar aan het lachen. En gisteravond.... rapapapa.... viel ze om 21.00 uur zonder morren in slaap!! Ben nog heel benieuwd of het een toevalstreffer was, of dat we echt de goede kant op gaan.... Ben helemaal blij

Meiden, tot later, fijne dag allemaal!
Ellein, nog een dagje werken en dan is het weer mama-dag. Het wordt niet zo mooi weer morgen... Bah! Misschien dat ik toch vanmiddag maar wat in de tuin ga doen, al had ik me voorgenomen om alleen maar in bed te liggen!

Missc, ik wil je niet bang maken, maar bij mij begon de maagzuur ze rond de periode waarin je nu zit echt erg te worden. Ik zou inderdaad maar aan de rennies gaan. En daarna gaviscon... en daarna.... Hopelijk blijft jou die ellende verder bespaard!

Wij gaan naar de zwijmelfilm the proposal. Schijnt wel leuk te zijn! Is met Ryan Reynolds, vind ik altijd wel aardig !

Rossia, ik hoorde haar darmen al bezig zijn terwijl ze sliep gisterenavond en vanmorgen begon ze gelijk te winden toen ze wakker werd, dus de dames in het kdv kunnen hun lol op! Werkze vandaag. Ben je de dagen al aan het aftellen? Nog maar 24 weken! (Of stop je 6 weken van te voren?)

Oh Mimpje, ik hoop zo voor jullie dat de nieuwe voeding gaat helpen! En dat dan alle medicatie niet meer nodig is. Arm ventje.

OGG, je hebt gelijk hoor. Zes maanden volledige bv is heel mooi. En dat vind ik ook. Maar ik mis gewoon dat ene intieme momentje 's avonds. Nu brengen we haar al na de laatste voeding naar bed en dan zie ik haar niet meer. En dat is echt moeilijk vind ik. Hoeveel voorraad heb je nog? Ik vind het knap hoor, dat je zoveel bij elkaar hebt weten te kolven. Ik zou het je niet na hebben kunnen doen.

Succes bij de tandarts. Ik ben nooit zo bang, maar vind het ook niet leuk. En dan kan ik me nu helemaal niet voorstellen dat mijn tandarts vroeger nooit verdoofde als hij moest boren. Ieuw! Dat ik dat heb overleefd! (Mijn mond zit vol vullingen). Hopelijk gaat alles goed bij je en kom je levend en wel terug!

Michigan, wat goed dat het zo lekker gaat bij jullie. En dat het consequent zijn vruchten afgeworpen heeft! Hoe gaat het met het kolven nu?

Als de kleine niet veel meer drinkt met de laatste voeding zou je gewoon kunnen proberen om die laatste voeding weg te laten. Als het doorslapen dan niet lukt kun je altijd weer terug. Maar ja, het moment om dat te doen he? Heel moeilijk!

Over dat "half gekookt, half kraanwater', dat was mijn zus. De reden was niet om het water 'schoner' te krijgen, maar meer om de fles gelijk op juiste temperatuur te krijgen zonder magnetron of flessenwarmer. Leek mij best handig. Als je de juiste verhouding weet is het altijd precies op dezelfde temperatuur.

Hier gaat ook alles goed. Net na de voeding heeft Veraman haar weggebracht en ben ik weer mijn bedje ingedoken. Heerlijk liggen slapen. Nu zit ik te twijfelen of ik nog even terug ga in bed. Dan ben ik vanmiddag fit voor de tuin en wat boodschapjes... Mmmm.... ik denk dat ik dat maar doe!

O ja, de kleine heeft van 20:30 tot vanochtend 7:00 weer heerlijk liggen pitten. Gaat helemaal goed dus!
Vera, wat heerlijk zeg, zo'n dag helemaal voor je zelf! Kan me voorstellen dat je lekker lang in je bed blijft liggen. Gewoon even helemaal opladen, super! Ik snap nu de bedoeling van het aanlengen met koud water. Klinkt inderdaad best handig!

Kolven gaat steeds slechter. Baal er nog steeds van. Voed haar vandaag 'live' dus gisteren moest ik kolven voor donderdag. Met het kolven van gisteren op kantoor, vandaag tussen de bedrijven door extra én morgen tussen de bedrijven door extra heb ik net wel, of net niet genoeg voor de voeding van donderdag. Dat is niet te doen natuurlijk. Ze heeft nu 1x een aangelengd flesje gehad maar dat zal binnenkort vaker gaan gebeuren, ik heb gewoon niet genoeg. Net ook weer met veel moeite 45 cc gekolfd. Snap gewoon niet waar het aan ligt, heb wel af en toe steekjes door mijn buik dus misschien moet ik ongesteld worden, maar dat duurt al wel erg lang dan....

Dat is ook wel een reden dat ik wat huiverig ben om haar door te laten slapen. Stel dat ze dan overdag nog meer nodig heeft? Heb jij trouwens eerst de late avondvoeding nog gekolfd, voor het geval het toch niet lukte en je terug zou moeten naar de late voeding? Of niet?
Michigan, lekker even een dagje thuis werken. Deuren open of lekker in de tuin rustig je stukken lezen. Lijkt mij ideaal. Mini heeft het dus ineens in de gaten. Wat heerlijk! Kan me voorstellen dat je heel blij bent.

Vera, ik ga a.s. vrijdag naar die film, dus ben heel benieuwd wat je ervan vindt. Hij lijkt mij erg leuk. Weltrusten nog even dan he. Oh en ik ben eerst aan het aftellen naar mijn vakanties. Daarna gaan we aftellen tot het verlof. Ik werk door tot 4 weken van te voren.
Echt zo'n dag waarop alles fout gaat hier.... Eerst al dat ik bij de tandarts binnenkwam en iets voelde druppen. Ik nog: hmmm...er lekt iets hierbinnen.....was het mijn tas; mijn flesje water zat blijkbaar neit goed dicht, dus alles zeiknat, incl. mini's net opgehaalde paspoort en mijn leesboek.....Toen het bezoekje aan de tandarts.....Shit, shit, shit! 2 grote gaten, 3 kleine gaatjes en een beginnend gaatje. Waarschijnlijk door de zwangerschap dat mijn toch al niet zo sterke tanden er weer eens enorm de brui aan hebben gegeven. Kwam de tandarts toch maar even kijken (had nl. afspraak bij de assistente, omdat ik heb aangegeven de tandarts niet meer te willen omdat dat zo'n eikel is) en die zag er nog meer dan de assistente er had gezien ( die had er nl. maar 1 gezien). Begon 'ie meteen weer zijn assistente uit te kafferen. Keek in mijn status en zag dat ik had aangegeven niet meer bij hem te willen en toen echt met zo'n akelige grijns (of verbeeldde ik mij dat maar ?!) Tsja, ik weet dat je niet bij mij wilt, maar dit zal ik toch echt zelf moeten doen. Dus 2 nieuwe afspraken gemaakt voor over een maand want tsja, ik zou er wel eens last van kunnen krijgen en dat zou niet fijn zijn als we zaterdag trouwen..... Oh....echt........ik wil een andere tandarts, ik wil andere tanden.....

Zo, hehe, dat is eruit, weer verder met de orde van de dag.
Michigan, balen dat het kolven zo slecht gaat! Ik dronk altijd venkelthee en nam gestampte muisjes op brood (of beschuit met muisjes) als mijn bv terug liep. Werkte voor mij als een tierelier (getuige de voorraad in mijn vriezer )

Wat betreft het water voor de poedermelk. Ik gebruikte eerst ook alleen gekookt water of mineraalwater, maar toen las ik dat dat iig vanaf 6 maanden helemaal niet meer hoeft. Nu gebruik ik gewoon kraanwater, 30 sec. in de magnetron en klaar is het flesje. Op vakantie volgende week ga ik trouwens wel weer mineraalwater/gekookt water gebruiken, maar dat is logisch omdat we daar zelf ook geen water uit de kraam drinken.

Rossia, aftellen tot de vakanties. Wauw, ga je nog vaker dan 1 keer op vakantie? Lekker hoor!!

Wij gaan vanmiddag even kijken naar een binnenlocatie voor de foto's, want ze voorspellen helemaal niet zulk mooi weer voor zaterdag.....En even het gastenboek ophalen, ben benieuwd hoe het is geworden!
Oh ja, ik lees steeds over een dagje en lekker de tuindeuren open en in de tuin zitten, maar hier zie ik echt alleen maar hele sombere grijze wolken.....toch maar eens naar de zonnebank van de week, had gehoopt vandaag even in de zon te zitten en aan mijn kleurtje te werken voor de bruiloft, maar helaas....het zal dan toch een nepkleurtje worden vrees ik. Ben nu nog zo'n witneusje...

Kan er iemand even wat zonneschijn deze kant opsturen?!
Och gossie OGG... wat een drama bij de tandarts! Dat is echt NIET LEUK! Wij hadden vroeger ook zo'n eikel. Inderdaad ook boven mijn open mond ruziën met zijn assistente enzo. Uiteindelijk lekker een andere praktijk gezocht. Is dat voor jou geen mogelijkheid? Goed dat je rekening houdt met het trouwen, zou toch zonde zijn als je nog enigszins een gezwollen gezicht zou hebben of er niet lekker van zou zijn ofzo!! Groot gelijk trouwens dat je even de zonnebank opzoekt. Heb ik zelf ook zin in!

Kennen jullie trouwens de Turkse lijn van Rituals? Daar heb ik voor mijn verjaardag allerlei spullen van gekregen. Dit weekend terwijl uk sliep uitgebreid met Michman onder de douche gaan staan: wassen, scrubben, modder, weer wassen en daarna uitgebreid in de bodylotion. Was niet per se goed voor het milieu (zo lang als wij er onder hebben gestaan), maar het was wel errug goed voor Michigan

Oh ja, OGG de venkelthee en muisjes gebruik ik al, helaas. Geen resultaat...
meiden willen jullie niet zoveel schrijven als ik druk aan het werk ben: moet ik weer hele einden bijlezen in de baas z'n tijd!

oh die is op vakantie ...
hmmm...jammer michigan dat de venkelthee enzo niet helpen! En clusterkolven ofzo?! Die turkse lijn van Rituals ken ik idd. heb er toevallig voor mijn verjaardag ook wat van gekregen. Helaas nog niet gebruikt, want nog niet aan toe gekomen. Maar het lijkt me erg lekker en vooral na jouw beschrijving denk ik dat ik het vandaag of morgen maar eens ga uitproberen.

Mijn humeur is gelukkig alweer wat beter. Er staat een kruidcake te bakken in de oven, het zonnetje komt heel twijfelend achter de wolken vandaan, dus ik ga het erop wagen, mijn bikini aantrekken en mij met mijn (natte, want zat in mijn tas ) boekje in de tuin nestelen. En nu maar hopen dat de zon lang genoeg blijft schijnen om mijn witneusje een iets-minder-witneusje te maken.
haha teddy, die zal er niet veel van merken dus als 'ie op vakantie is! Of heeft 'ie soms stiekem een cameraatje verborgen en zit 'ie nu achter zijn laptop op het strand te kijken of teddy niet stiekem op eht forum zit?!
Wat een gezelligheid hier. Baas is hier ook op vakantie, maar daar trekken onze opdrachtgever zich niks van aan . Gewoon doorbikkelen.

OGG, wat een kutdag zeg. Goed dat hij nu niet gaat boren, en dat over een maand doet. Ik heb een hele aardige tandarts en de zon schijnt hier, dus toch maar verhuizen richting schoonpapa en mama? Ben je al zenuwachtig voor zaterdag?

Michigan, shit dat je niet zo lekker meer kolft. Ik heb geen tips meer die je al niet hebt geprobeerd. Euh, toch niet zwanger toevallig? Zulke gezellige onder-jullie-tjes onder de douche..... vervolgens bijna geen kolfopbrengst meer. Ik zeg: testje

Rossia, heb je een abonnementje op de bioscoop? Groot gelijk dat je gaat, dat zal toch na februari allemaal wat teruglopen .
goed daar gaan we:

vera wat super dat jullie kleine meid zo goed heeft geslapen.

hopelijk gaat de nu laatste voeding straks wat rustiger.

Heb gisteren ook staan kokkerellen op bruine bonen en appeltjes en op gewone boontjes. Er staan 9 bakjes in de vriezer. Ben benieuwd hoe ze dat vindt. Vanavond de eer aan mijn schoonmoeder. Wij gaan naar U2 vanavond dus mini is uit logeren.

Lekker toch zo'n dagje voor jezelf. Als je klaar bent met tijd voor jezelf nemen kun je altijd mini eerder op toch?

oh zie dat je uit eten gaat. heerlijk!

Ellein, ga flink aan de poets morgen

Missc, als het 30 graden is buiten kan die kleine van jou best in z'n nakie in de auto hoor. Wel ff een zeiltje neerleggen dan he?

Wat naar dat je je zo beroerd voelde gisteren. niet voor herhaling vatbaar hoop ik.

mimpje hopelijk gaat die pepti voor wat verlichting zorgen. Fijn dat arts even tijd voor je nam. Ik duim hoor!

OGG succes bij de tandarts. brrr.. ben er ook geen fan van. Gelukkig heb ik vaak alleen wat tandsteen. Geen andere enge behandelingen. Ja een half gaatje, maar dat mocht geen naam hebben.

Michigan wil je me geen jeuk bezorgen met die enge bedwants? jakkes!

Je zou het eens kunnen proberen met die laatste voeding. Ze heeft er wel al de leeftijd en het gewicht voor. Als het niet gaat merk je het gauw genoeg. En wat super dat ze gisteren zo makkelijk ging slapen. De aanhouder wint! Wel irritant dat het kolven zo bagger loopt zeg...

Oh OGG wat een ellende zeg! het gatver zo'n dag loopt dan ook alles mis he? al;vast succes bij je afspraken..

enne veel plezier bij locaties kijken! alles al helemaal klaar?

Bij ons voorspelden ze ook rotweer, maar wij hadden een stralende dag.

jeetje volgens mij ben ik weer bij. Ben nu wel toe aan pauze
Nou, Vera kan het weer niet laten hoor! Toch niet naar bed gegaan maar al een stuk van de schutting gebeitst.... Wat is dat een monsterklus zeg! Ben echt maar een heel klein beetje opgeschoten in 2 uur. Nu weer Veratijd!

OGG, wat een rotochtend zeg! Wordt het niet eens tijd een andere tandarts te zoeken? Dit lijkt me helemaal niks!

En ga je zaterdag al trouwen? Wow, wat vliegt de tijd. Op onze trouwdag was ook slecht weer voorspeld, maar na een nacht stortregens stonden wij toch lekker buiten foto's te maken! Ik hoop het ook voor jou.

Michigan, ik ben 's avonds niet meer gaan kolven. Ik had al zo'n vaag idee dat mini zou doorslapen. Maar je kunt het inderdaad zo proberen. Wel kolven, niet voeden. Heb je meteen weer een extra voorraadje. Vervelend he, als het kolven niet lukt. Ik baal er ook erg van. Maar misschien toch een aankomende ongesteldheid. Vorige keer had ik daar al een week voortekenen van...

Rossia, ik zal je laten weten hoe de film was.

Teddy, naar U2, gaaf! En lekker een voorraadje maaltijden in de vriezer, mini kan weer smullen!

Bedwants? Wat zijn dat? Ik heb namelijk al 2 jaar last van jeukende bultjes die ik vervolgens openkrab en daar lelijke littekens van over houd. Ze zitten vooral op mijn bovenarmen. De dermatoloog had een stukje weggesneden en op de kweek gezet. Volgens hem was het een allergie voor bepaalde beten. Maar wat voor beestjes het zijn kon hij niet zeggen. Zouden het die bedwants zijn?
Michigan, die turkse lijn van de rituals is echt heerlijk. Ik gebruik hem ook regelmatig als ik een baalavond heb. Iets minder plezierig voor de waterrekening, maar heel fijn inderdaad voor Rossia....

OGG, mijn hemel, wat een ochtend heb jij achter de rug zeg! Gelukkig is je humeur weer wat geklaard en lig je een bruin neusje te halen met kruidencake!

Ellein, soms ga je nooit naar de bios en dan heb je van die momenten dat je ineens 3x in de maand gaat. Dit is voorlopig de laatste hoor. Volgens mij is iedereen zijn baasie op vakantie. Jij bent dus heel hard aan het bikkelen voor alle opdrachtgevers. Morgen heb je weer mamadag!

Vera, jij bikkel, wat ben je hard aan het werk zeg. Nu weer even rustig een kopje thee en een boterham he.

Teddy, gaaf dat je naar U2 gaat vanavond. Mijn collega gaat ook. Ga je op tijd weg. Gisteren heb ik een hele lange 3 rijen dikke file zien staan al om 17.00 uur vlak voor de Arena. En bedwants, oe het begint spontaan te jeuken hier.

Oh en Teddy, je mag de tabel aanpassen. Verloskundige houdt 01-02-2010 aan, na het zien van de echo van gisteren. Voor haar geen twijfel. Ben vandaag 12w1d. Ik ben voor bevallen op 02-02-2010. Lijkt me prima. Oh en 18 augustus mag ik weer op keuring bij de vlos.
Rossia we zijn nu onderweg! Heb wel gelezen dat het druk is. We zien wel. Hoop nog wel iets van het voorprogramma ( snowpatrol ) mee te pakken
En, OGG, nog een lekker kleurtje op gedaan? Hoe was de kruidkoek? Clusterkolven heb ik al wel een paar keer geprobeerd, maar alweer een aantal weken niet. Wellicht moet ik dat morgenavond nog eens proberen, who knows...

Ellein, wil je niet van de ENGE dingen zeggen??? Maarre.... nee, die kans is wel heel heel klein. Eerst maar eens onder het mes....

Teddy, veel plezier vanavond! He, klinkt zo leuk over mini met haar groente- en fruithappen! Ik beloof geen enge opmerkingen over bedwantsen meer te maken Inderdaad zou ik het qua lengte en gewicht wel kunnen gaan proberen. "Probleem" is een beetje dat het CB me aanraadde het niet zomaar te laten vallen, maar de voeding steeds te vervroegen. Maar dat is hier niet zo makkelijk aangezien we net zo blij zijn dat mini 's avonds gaat slapen.... dan misschien toch gewoon maar een keer cold turkey?

Vera, is het de middag wel gelukt met Vera-tijd? Of ben je verder gegaan met de schutting? Die jeukende bultjes van jou, zouden dat geen knutten kunnen zijn? Van die hele kleine vliegjes? Die prikken niet, maar nemen een klein hapje uit je huid. Ik ben daar zelf namelijk ook allergisch voor, worden behoorlijke jeukende bulten! En bij voorkeur prikken ze me op mijn oogleden, heel charmant dus!

Rossia, 02-02-10 is zeker een mooie datum! Dus daar gaan we voor!! Toch gek eigenlijk dat er onduidelijkheid was, je zou juist zeggen dat het bij jou heel nauwkeurig te bepalen is, toch?

Nou, mijn werk is afgekomen vandaag dus ik voel me helemaal nuttig. En ben net mega gekraakt bij de fysio dus nu heb ik rug- en hoofdpijn Lekker even op de bank hangen, mijn vriend kookt vanavond. Fijne avond allen!
Bedankt voor al jullie lieve reacties!

Vera, misschien krijgen we ook een defilibrator thuis, als de verzekering het vergoedt.

Als ze 2 jaar is kan ze een interne defibrillator (in haar lichaam), maar nu is ze daar nog te klein voor.

Oh ja, we hebben vorige week trouwens ook de uitslag van het erfelijkheidsonderzoek gekregen en er is gebleken dat het erfelijk is... Nu moeten Jobman en ik dus ook onderzocht worden of we het ook hebben of dat we drager zijn. Ik weet hier nog niet veel vanaf, maar we krijgen binnenkort een oproep voor een gesprek en onderzoek. Tja, dat krijgen we er ook nog allemaal bij...

Maar ondertussen genieten we wel heel erg van haar hoor, soms zit het bange stemmetje ergens heel ver achter in mijn hoofd en geniet ik alleen maar van haar lieve lachjes, waar ze sinds kort ook hele lieve geluidjes bij maakt en heel verlegen kijkt. Smelt...

Dus ook positieve berichten vanaf hier hoor, ondanks alles.

Er staan trouwens mini jobje foto's op de mail! Verzonden vanaf mijn Iphone, dus als je reageert mail je naar mijn prive adres, maar dat vind ik niet erg.

Michigan, wanneer moet je onder het mes. Lijkt me best eng hoor. En doet de gyn dat of een chirurg?

Floor, ik las je berichtje op de mail. Blijft toch spannend bij jou dus. Heb je dit al eens eerder gehad, dat het zo lang duurde? Ik had een heel onregelmatige cyclus, dus ik was dit soort dingen wel gewend, maar bij jou is het toch wel redelijk regelmatig, niet?

Vera, knap hoor, zo hard in de tuin werken. Ik vond het megawarm vanmiddag. Maar moest jij niet vooral genieten van je vrije dag?

Teddy, hoe was U2?

Rossia, mooie datum zeg! (als ie/zij 1 dag te laat komt) Was 02-02 niet ook de trouwdag van Maxima en Alexander?

Michigan, heb je lekker op de bank gelegen? Geen hoofdpijn en rugpijn meer? En gekraakt? Ik dacht dat alleen de chiropractor dat deed??
ahhh....onze kat heeft net een heel lief klein onschuldig vogeltje aangevallen en dat vogeltje kan nog niet vliegen. Manlief heeft het net gevangen (de schat ) en daarbij bijna zijn teen gebroken (vogeltje was van schrik naar binnen en onder de bank gehupst, toen vriend het pakte, liet hij de bank op zijn teen vallen ). Zijn nest is (iig in het donker) onvindbaar en de dierenambulance mag je hier na 16.00u niet voor bellen, dan moet je de politie bellen en nu zitten we dus met dat hele lieve kleine vogeltje in een doos te twijfelen wat we moeten doen. Als we het terugzetten, is het gedoemd om vannacht nog door een of andere buurtkat opgevreten te worden...

Jobje, blij om te horen dat je ondanks de angsten toch enorm kunt genieten van jullie kleine meisje! Oh, ennuh...artsen, fysiotherapeuten enz. mogen allemaal kraken, zolang zij maar een opleiding/cursus manuele therapie hebben gevolgd. (ik heb ook ooit de basis ervan geleerd toen ik nog fysiotherapie studeerde)

Zo, even bedenken wat we met het vogeltje gaan doen en dan lekker slapen!
een hele goede morgen

hier een brakke teddy. U2 was helemaal geweldig. Nog nooit zo'n show gezien. Was een fantastische avond. Parkeren was geen probleem en we waren ook zo weer op de snelweg. ideaal. Maar wat een show zeg. Wauw.... geluid was beetje drama, maar dat weet je als je naar de arena gaat.

Vanmiddag ga ik op iedereen reageren, nu een bakje koffie en snel aan het werk. Vanmiddag mini ophalen. Zo lang heb ik haar nog nooit moeten missen. Vandaag is ze een half jaar!

Hoop dat ze zich een beetje heeft vermaakt bij oma. Zal wel, we hebben niets gehoord. Bah toch niets aan hoor, zo'n leeg bedje 's morgens...
Hoera Teddymini is een half jaar! Klinkt goed de U2 show. Geluid in de arena is inderdaad waardeloos. Mijn collega is ook geweest en die zei dat het goed was. Geloofde ik al niet, dus ben blij dat jij zegt dat het drama was.... Lekker kopje koffie even werken en dan vanmiddag met mini knuffelen!

OGG, hoe is het met het vogeltje afgelopen?

Jobje, wat klink je weer sterk en positief. Ben benieuwd naar je foto's op de mail, die ga ik zo eens lekker bekijken. Goed dat jullie ook genieten van jullie dochter. Toch iets erfelijks. Ben je daar van geschrokken? Nou eerst de test maar even afwachten. Klopt is ook de trouwdag van WA en Maxima, maar voor mij heeft 02-02 een andere betekenis. Die zet ik nog wel een keer op de mail. Maar ja, we hebben niets te willen he. Het komt wanneer het komt.

Michigan, je operatie komt dichtbij he. Heeft vriend lekker gekookt voor je gister?

Vera, hoe was de film??
Oh en Ellein, fijne mamadag vandaag!
En Floor, hoe is het vanmorgen? Nog een testje gedaan of niet?
Meiden, goedemorgen! Zo zeg, flink geschreven hier gister.. , ik ga eens even bijlezen en reageren..

Teddy, gaaf zeg dat je naar U2 bent geweest en dat t zo geweldig was!! Kun je vandaag nog lekker van nagenieten.

OGG, klinkt inderdaad verschrikkelijk zeg die tandarts van jou! Ik zeg: snel een andere zoeken. Hoe is het inmiddels met t vogeltje en de teen van OGG-man?

Michigan, balen dat t kolven terugloopt. Hopelijk helpt t clusterkolven nog wat en anders.. tja, dan heb je het toch maar mooi een hele poos volgehouden! Klinkt goed trouwens die Rituals-avonden, ben ook gek op tutavondjes met scrub en maskertjes!

Jobje, goed om te lezen dat jullie lekker genieten van die kleine meid ondanks alle zorgen!! En wat spannend zeg dat jullie nu ook onderzocht moeten worden op deze aandoening. Een muis met een staartje dus, hopelijk gunstige uitslagen!

Ellein, lekker aan t buffelen ondanks dat de baas op vakantie is.. merk je nog niks van de vakantieperiode? Geniet vandaag maar lekker van je mama-dag.

Vera, jee wat ben jij actief geweest zeg op je Vera-dag.. de schutting beitsen... bleh! Hoe was t etentje en de film gisteravond?

Rossia, klinkt als een mooie UD: 2-2-2010!! Klinkt ook nog als heel ver weg, maar t gaat echt snel om zo'n zwangerschap.

Hoi alle anderen!

Ik had gister een mega-relaxte dag: heb op wat strijkwerk na echt niets gedaan, behalve lekker lezen. Ohja, had nog de intake van kraamzorg (was binnen 15 min weer weg, stelde niets voor) en 's avonds gegeten bij schoonouders.

Vanmiddag weer voor ctg en echo naar zkh.. ben heel erg benieuwd hoeveel onze kleine uk nu weer is gegroeid.

Vandaag ga ik met de adressen aan de slag voor de geboortekaartjes, dus tot later!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven