Nieuwe tv aanschaffen
zaterdag 24 mei 2025 om 21:07
zaterdag 24 mei 2025 om 22:44
Wij hebben een LG van 50", maar de kijkhoek is echt bagger, verder prima tv moet ik zeggen. Zolang je er dus recht voor zit.
Als ik weer voor een nieuwe kan gaan, dan gaan we weer terug naar de Samsung. We hebben 2 oude staan en die kijken nog steeds fijn. Hoewel er 1 na een paar jaar vlekken kreeg in het scherm. Die heeft mijn man nu in zijn kantoor hangen.
Als ik weer voor een nieuwe kan gaan, dan gaan we weer terug naar de Samsung. We hebben 2 oude staan en die kijken nog steeds fijn. Hoewel er 1 na een paar jaar vlekken kreeg in het scherm. Die heeft mijn man nu in zijn kantoor hangen.
zaterdag 24 mei 2025 om 23:22
Dan voor een Oled kiezsn. Ik heb nu een oude Samsung. Goede kijkhoek, maar deze schermen worden niet meer gemaakt.Hecamel schreef: ↑24-05-2025 22:44Wij hebben een LG van 50", maar de kijkhoek is echt bagger, verder prima tv moet ik zeggen. Zolang je er dus recht voor zit.
Bij Qled moet je er recht voor zitten, bij Oled niet.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in