= = = = Juli 2009 = = = =

28-06-2009 15:25 2982 berichten
Alle reacties Link kopieren
En....hier gaan we verder, midden in de bevallingen .

Link naar het vorige topic:

* * Juli 2009 * *
What matters most is how you see yourself
Thx Missy!
Meld. Geen nieuws.

Vandaag de afspraak gemaakt voor de controle in het ziekenhuis morgen, 9.15 uur. Eerst echo, dan ctg en afspraak gyn. Ik ben benieuwd. De vk zei gisteren nog dat als er donderdag/vrijdag nog niks is, ik nog een keer mag bellen voor het strippen. Vaak zet het de tweede keer wel door. Jaja, ik hoor steeds: vaak dit en grote kans dat, maar ondertussen........

Intussen ben ik dus ook bijna jarig (vrijdag) grrrrr. Ik had zo gehoopt dat ons ventje er dan zou zijn. Zou het voor hem niet zo leuk vinden als hij tegelijk met mama jarig is. Maar ja, op dit moment interesseert het me eigenlijk geen bal meer wanneer hij komt, als hij maar komt. Dan maar vrijdag. Ook wel een raar idee dat mijn moeder 29 jaar geleden bevallen is van mij op die datum. Misschien toch ook wel bijzonder...

Tot zover het dagdromen.

Randy: van harte gefeliciteerd!!!!!! Dat heb je vlug gedaan zeg!!! Hopelijk is alles goed met jullie en kom je vlug je verhaal vertellen. Heel veel geluk.

quote:randy schreef op 20 juli 2009 @ 22:28:

Hier gebeurt overdag weinig, kan het dan niet opbrengen. Maar eind van de middag krijg ik opeens de kriebels en moet er vanalles gebeuren. Dus net nog even een paar ramen gelapt, tafel in de olie gezet, het keukenblad in de bleek gezet en gezogen. Met andere woorden: De baby kan komen vannacht!

x

Dusss, ik weet wat me te doen staat vandaag.

Even kijken op wie ik nog meer wilde reageren, ik kan nu niet meer teruglezen, dus maak even een nieuw berichtje.
Pippa, hopelijk werkt het strippen voor jou. Succes!

Jane, zoveel en zo lang bezoek en dan mee-eten en je ook nog met de rommel laten zitten, pfoe heee. Maak je niet te druk he, je moet echt eerst goed genezen nu!

Leuk om al jullie verhalen te lezen met jullie baby's, onder de douche, de voedingen, enzovoort!! Ik wordt er wel ongeduldiger van. Maar blijven schrijven he??

Fijne dag allemaal.
Hier een wat blijer iemand. Sara heeft het vannacht heerlijk gedaan. Voedinge om de 3 uur dan netjes weer slapen en 1x om de 4 uur. BV werkt dan toch beter dan de fles. Daar krijgt ze krampjes van en valt dus niet in slaap. Helemaal goed dus.

Nu heb ik vannacht alleen niet zo goed geslapen. Die aambeien doen me echt veel pijn. 10x meer dan bijv de hechtingen, men wat steekt dat, werd er wakker van en zelfs 2 paracetamol hielpen niet. Ik gebruik van Curanal zowel de pillen als de zalf als de zetpillen maar echt helpen doet het nog niet. Iemand nog goede tips hiervoor.

Zowaar vandaag ook lekker wat tijd voor mezelf. Heerlijk, het gaat dus echt beter. Stuwing is ook engizins weg en de Bv gaat nu echt goed.

Randy: yeahhhhhh een dochter. Van harte, van harte, van harte meid. Ik hoop dat alles goed is gegaan.

Ring: shit toch niet naar U2, mijn zusje smste me nog en ik was rete jaloers Lekker is dat douchen he, daar was ik ook echt fan van, Slim zoals je het hebt opgelost in je eentje, goeie tip om de bak te gebruiken.

Jane: laat dat stofzuigen nu maar even lekker zitten. Zon KS wond moet je echt wel serieus nemen hoor (trekt streng gezicht). Ik vind het ook wel raar dat ze dan zo lang blijven eerlijke gezegd.

Mannen en aandacht. Hmmm misschien heb je wel gelijk en moet ik het zo maar eens gaan bekijken. Op die manier kan ik het misschien een beetje beter realtiveren. Vandaag irriteerde ik me anders weer. Hij heeft vannacht goed geslapen en nu is mijnheer naar eigen zeggen sjaggie juist ómdat hij goed geslapen heeft. Ja hallo, grapjas je bent dus altijd sjaggie ofzo? Ik vind dat zon onzin smoes, bleeeehhhh.

Pippa: Hier wel een fan van de wrapper. Ik gebruik hem werkelijk voor alles. Nu ligt ze ook lekker in dat ding naast me te slapen. Hij gaat mee naar beneden als er visite is enz enz. Ik vind het een ideaal ding. Die kleintjes kunnen hun temp nog niet regelen nu dus het is niet te warm. Tevens heb ik hem ook gebruikt als speelkleed later.

Jojon: Meeen wat krijg jij allemaal voor je kiezen meid. Pfff even wat energie en kracht jouw kant op, want dat kun je wel gebruiken volgens mij.

Quinty: vertel hoe het was bij de gyn. Ik hoop voor je dat het effect heeft. De meisjes parade kan nog wel even voortduren hoor.

Nerwen, nerwen, nerwen (even een cheer voor jou) zet hem op, zet hem op, bevallen met die hap. Ik hoop voor je dat het snel gaat gebeuren.

Missy: hier ook een hormonenweekdier hoor, was het al met anniek, maar nu dubbel. Heerlijk dat alles zo lekker gaat in het gezin,super goed dat je je bewust bent van alles wat je hebt, bewust dus van al het geluk, dat is op zich heel goed, maar pas op dat het niet omslaat in angst inderdaad. Het leven is toch niet te bepalen dus geniet lekker van al het moois om je heen.

Oh ja, filmpje op mijn weblog en ik moet nog steeds mijn uitgebreide bevallingsverhaal opschrijven. Ben er blijkbaar nog niet helemaal aan toe dus dat houden jullie tegoed hoor. (is trouwens niet zo spannend hoor, want was goede bevalling )
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Dames, wat vinden jullie; Zondag waren we shoppen en toen had ik een behoorlijk vochtige onderbroek, niet zeiknat, maar wel wat vocht verloren. Leek mij geen urine, omdat ik daarvoor echt niet moest plassen, maar ja...weet niet, het rook ook niet zo. Nu vanmorgen weer hetzelfde..... en nu net weer. Wat zal ik doen? de vk zo ff bellen? Of het morgen even melden bij mijn afspraak. Behalve dat het zondag iets wat rommelde heb ik verder geen weeen gehad. Ja gister 2 keer voelde ik wel dat mijn baarmoeder ff samenkneep en dat het werkelijk keihard werd.
Watever, bij twijfel bellen!! Beter een keer teveel dan een keer te weinig. Zij kunnen zo zien of het vruchtwater is of iets anders. Succes! (zou je de 27ste dan toch niet gaan halen?)
Chica, het is niet lekker maar pruimen en zemelen eten! + brinta pap. Daar wordt je ontlasting in iedergeval weer dragelijk van en kan geen kwaad voor je uk. Verder gewoon sperties gebruiken, al een oud middel maar ik vind deze het beste. Veel vochtig toiletpapier gebruiken, maar dat doe je vast al. Verder hemo-clin gel is ook erg goed, maar volgens mij alleen via apotheek verkrijgbaar. Veel sterkte ermee ....ik weet hoe onwijs vervelend het is...al jaren!
thnx Nerwen, het (telefonisch) spreekuur begint zo weer om 14.00. Kan inderdaad geen kwaad even te bellen, wellicht mag ik even langs komen.
Watefer is het geen afscheiding? Of witte vloed ofzo? Vruchtwater ruikt zoet, dus ze gaan waarschijnlijk even ruiken. Ben benieuwd.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
ik weet het dus niet Chica. Heb wel veel afscheiding ook gehad, maar dat was meer slijmerig. (hihi lekker praatje)

Nu is het echt opeens 3 keer al een vrij natte onderbroek, niet zeiknat, dus dat het helemaal doorlekt ofzo, maar toch wel dat ik "nattigheid" voel zeg maar.

Maar goed, ik ga zo dus ff bellen!
dat zou ook wat zijn, dat je gewoon al drie dagen vruchtwater zou verliezen!! Spannend hoor!!

Jane, was ik nog vergeten, maar wat een manieren zeg, om gewoon de hele middag en avond met 3 kids op bezoek te komen bij iemand die net een KS heeft gehad...tsssk... heeft er dan niemand gedacht dat het wel eens te veel zou kunnen zijn voor jou?

Chica, het is ook altijd wat he...als ie chagerijnig wordt van slecht slapen EN van goed slapen dan blijft ie de volgende keer maar gewoon wakker!!! Het moet niet gekker worden!

Balen van je aambeien, geen ervaring mee (gelukkig) en dus ook geen tips, maar kan me voorstellen dat je daar wel stinkchagerijnig van wordt!!!

Net even vk gebeld, voor een nieuwe afspraak en daar mag ik donderdag naartoe...het blijft een geklep he...
Randy: van harte gefeliciteerd!!

Whatever: en wat zei de vk?

geen tijd om verder te lezen, later meer
Waar blijft de volgende baby dames?????
Nou ik heb nu dus een boterhamzakje in mijn slipje en als ik nu weer vocht verlies moet ik het 06 nummer bellen en dan komt de vk langs.
Nou als ik dat zo lees gaat Watever niet de hekkensluiter worden !!! (lijkt wel een beetje op het badwater verhaal van Engelbengel alleen dan anders...) Spannend meid. Alleen een beterhamzakje, wat gek. Ik moest gewoon een maandverbandje indoen, dan kon de vk het "ruiken" (bleh wat een lekker beroep heb je dan, maandverbandjes ruiken...)

Vanmorgen op het werk was erg gezellig. Leuk om alle collega's weer te zien, Toby gedroeg zich voorbeeldig gelukkig.

Hele middag allebei uitgeteld op de bank gehangen en ook Tobias moet bijkomen van alle indrukken. Manlief haalt nu dochter op van de creche en hij moet daarna nog naar het ziekenhuis voor controle, ben benieuwd wat de neuroloog ervan vindt. Horen jullie vanavond wel.
VK belde of ik eerder kon komen dus ik was al om 14.00 aan de beurt. Heeft geprobeerd te strippen maar dat lukte niet. Bmm was nog niet helemaal verstreken. Ze kon wel het koppie van de baby aanraken maar niet wroeten om de vliezen los te krijgen. Vrijdagochtend een tweede poging. Mocht dat niets opleveren dan moet ik maandagochtend bellen zodat ze voor dinsdag (als ik 42 weken ben) een afspraak in het ziekenhuis (dat van jou, Ring) kunnen maken. Ik hoop echt dat baby besluit vóór die tijd zelf te komen.

Nadeel is bij mij wel dat mijn bmm blijkbaar erg gevoelig is. Met uitstrijkjes heb ik altijd last van wat bloedverlies maar toen ik eenmaal thuisgekomen naar de wc ging was het een bloedbad, bleh.
Watever, misschien kunnen ze in een boterhamzakje ook meteen zien of het helder is??? Lijkt me trouwens niet erg prettig zitten, maar het is voor een goed doel moet je maar denken...

Pippa, jammer dat het strippen nog niet gelukt is, maar je weet maar nooit, ook een klein beetje gewroet kan succes hebben...hoop het voor je!
Sorry dat ik nog even inbreek, maar ik heb een goede aambei-tip. Het werkte bij mij iig heel goed. Ik moest namelijk van mijn moeder in een afwastijl hangen met zout water. En met zout water bedoel ik niet 1 eetl zout, maar echt veel. Ik weet natuurlijk niet of je hechtingen of andere wondjes hebt, dan natuurlijk nooit doen , maar bij mij verlichtte het heel goed die pijn.
Jammer Pippa, dat je niet gestript kon worden. Hopelijk heeft het gewroet toch iets op gang gebracht!

Chica helaas geen tips voor je... sterkte ermee!!

En Watever? Boterhamzakje kunnen vullen?

Gek idee hoor.

Enne, zo te zien neem ik "jouw datum" sowieso van jou over. Maandag de 27e word ik ingeleid, de afspraak staat al. Het wordt zo eentonig he, maar het was weer hetzelfde verhaal; bmm verweekt maar te weinig verstreken om de vliezen te breken of zelfs maar te strippen. De controle op vrijdag blijft wel staan in de hoop dat het in het weekend zelf op gang komt, maar ja... die kans is klein. Dus de afspraak voor het inleiden staat gewoon. Ik vind het prima! Nu ga ik gewoon lekker alles voorbereiden en uitrusten zodat ik maandag goed uitgerust aan de grote taak kan beginnen!
quote:meis73xx schreef op 21 juli 2009 @ 16:21:

Pippa, jammer dat het strippen nog niet gelukt is, maar je weet maar nooit, ook een klein beetje gewroet kan succes hebben...hoop het voor je!Oh echt? Ik kreeg de indruk dat ik me er maar op moest voorbereiden dat er niks zou gaan gebeuren. Misschien om teleurstelling te voorkomen, ik was vrij duidelijk dat ik het echt héél erg zat was.
Quintie, je zit er al wéken doorheen en die kleine meid van jullie trekt zich er dus niks van aan... gelukkig dat je nu weet waar je aan toe bent, nog zes daagjes en dan is het zover!
Quintie, dan bevallen we lekker samen op dezelfde dag komend weekend. Wat wil jij, zaterdag of zondag?

(enne... als Watever echt vruchtwater in haar boterhamzakje heeft zitten kan ik dus echt de laatste worden? ik heb op z'n vroegst dinsdag een afspraak in het ziekenhuis, heb geen idee wat ze dan gaan doen maar neem aan dat er dan niet meteen een infuus of zo in geplugd wordt? leuk hoor, ik zat mooi in de middenmoot en straks ben ik misschien wel de laatste, argh!)
Ik ben er ook nog hoor Pippa! Ik mik op midden tot eind volgende week dusssssssss
Thanx Jojon... ik ben gelukkig wel wat rustiger de laatste tijd... heb me er in berust dat het zo zou gaan dus dat scheelt.

Nee hoor Pippa, jij bevalt echt wel voor dinsdag! En zo niet kan het bij mij ook nog dinsdag worden hoor. Maak je geen zorgen, dan zijn we samen hekkensluiters! Enne, tja bij een inleiding gaan ze toch wel meteen aan de gang met infuus of gel. Misschien is het handig om wat informatie te krijgen over wat je te wachten staat bij een inleiding. Ik kreeg een heel herlder boekje mee van de gyn.

Maar maak je niet te druk hoor, als onze kids als laatste komen. Ken je de uitdrukking 'saving the best for last?'
quote:meis73xx schreef op 21 juli 2009 @ 16:43:

Ik ben er ook nog hoor Pippa! Ik mik op midden tot eind volgende week dusssssssssKijk... 3 hekkensluiters dan! Gezellig toch??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven