Zwanger worden vanaf februari 2009 Versie II

11-03-2009 14:42 3078 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zal me eerst even kort voorstellen. Ik ben "Poffertjes" en het is afgeleid van een troetelnaam! Ben 30 jaar en ben begin februari gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik graag een kleintje willen! Ik vind het moeilijk om het niet te zeggen dus wil graag gezellig kletsen met meiden die in hetzelfde schuitje zitten :-)

Groet en ik hoop dat jullie ook gezellig mee gaan doen!

Poffertjes

naamleeftijdGestopt perNODUitgerekendPoffertjes313 februari ZWANGER!!! 4 maart 2010

31 augustus vlk

10 augustus echo Tatlitatli31half februari ZWANGER!!! 1 januari 2010

4 augustus vlk Bowie792914 februari ZWANGER!!! 10 januari 2010

25 augustus 20 weken echo Peach8227januari ZWANGER!!! 18 december 2009

28 juli echo Meiske198128oktober 2008 ZWANGER!!! 20 januari 2010

1 september 20 weken echo Liedjepiedje2214 februari ZWANGER!!! Giorra3614 februari ZWANGER!!! 13 februari 2010

21 juli echo Miss8325augustus 2008 ZWANGER!!! 13 november

26 juni echo Meis198029december 2008 ZWANGER!!! 18 december 2009 Korrel2514 februari2 juni Skullcandy28december 20082 juli Muppet31349 februari13 augustus Toadette341 februari16 juli Paulita35februari ZWANGER!!! 19 november 2009

Hierbij een nieuwe poging!
@Tatli. Wat lief van je... zo voelt het ook... Ik pas best regelmatig op bij gezinnen van 3/4 kids. Mijn zussen en schoonzussen weten inmiddels dat ik het leuk vindt. Ik vind het heerlijk om een paar dagen een gezin te runnen. Mijn man moest er in het begin niets van hebben. Maar nu vindt hij het ook leuk. Stiekem denk ik wel eens dat hij het wil omdat ik het onwijs gaaf vind...
@Skull; hoe is het heeft het wel doorgezet?? Balen hoor!

@Liedje; je moet gewoon lekker doen waar je je goed bij voelt hoor!

O leuk dat je vriendin ook 9 weken is en dik haha. Ja ik denk soms ook dat anderen het zien en nu vind ik het niet meer zo erg, word er gek van er op te letten. We zijn dochterlief weer wat strenger aan t aanpakken en ik hoop dat t gaat helpen (volgens mij al een beetje). Ze kunnen zo brutaal doen en niet allen die van mij ;).

@Tatli; hoe is het? Ga je nou morgen op vakantie?? Veel plezier dan he!!

Ja ik denk ook dat het per persoon verschilt met dikker worden. Ik ga toch maar nu of snel wat meer positiekleding kopen. Ik ben gelukkig niet veel meer aangekomen, maar wel een dikke opgezette buik.

@Bowie; hoe is t nu met jou met je moeheid en hormonen? je nadert toch de 14 weken, dan moet alles over zijn haha.

@Peach; ja het lijkt of kinderen het aanvoelen en ik heb het gevoel dat ze het niet kunnen accepteren dat je minder kunt doen met ze. Maar ja t is ook niet niks voor die kleine. Ze moet ook even flink terug gefloten worden en dan zal ze wel weer wat beter luisteren, maar af en toe hihi.

@Meiske; op een gegeven moment kun je niet meer eronder uit dat je buik dikker wordt ;).
Wij vertrekken over een paar uurtjes naar schiphol Ik zal ons topic via mijn bb wel eens checken
if we all light up, we can scare away the dark...
tatli hele fijne vakantie!!! geniet ervan!!!

@ de rest reageer later meer....eerst ff een ibuprofen in nemen stuk of 2 (en of het heb doorgezet zeg!!) voel me kl#te
Ff vlug tussendoor: Tatli, fijne vakantie. En wat balen van de Pfeiffer Als je tijd en zin hebt, laat eens horen hoe het is in het mooie Turkije!

Skull: He meissie, wat balen nou! Kan me voorstellen dat je je klote voelt.

Denk bij mij ook dat het niet raak is deze maand. Voel me zo gewoon... andere keren had ik onderhuids toch een soort voorgevoel. Nu niets. Nah ja...
Stay with me, let\'s just breathe.
@Giorra: nee op een gegeven moment kan ik er niet meer onderuit dat die dikker wordt. Ben nu 3 kilo zwaarder dan voor de zwangerschap. Heb alleen weer last van mijn onderrug (al een paar dagen).

Morgenmiddag weer naar de VK. Geen idee wat ze zal vragen/doen. Manlief gaat mee dit keer.

@skull: wat jammer dat je ongesteld bent geworden.
Hallo allemaal,

Heb weer even bijgelezen:

@ Meis: Sterkte met je vader.. Hopen dat het niet uitgezaaid is!

@ Tatli: Fijne vakantie in Turkije! Denk aan jezelf en geniet daar!

@ Skull: Balen dat je ongesteld bent geworden

@ Liedje en anderen: Foto's uit hyves worden openbaar als je ze in de standaard groepen zet. Beste is om een aparte map aan te maken en die alleen maar toegankelijk te laten zijn voor vrienden of een bepaald soort hyve!

@ Toa:Balen dat ook jij ongesteld wordt!

Hier alles rustig, last van wat PMS klachten en bijna jarig!
@tatli fijne vakantie! Geniet ervan! Ik hoop dat je je snel beter zult voelen, wat vervelend zeg pfeiffer.

@skull (hug) wat jammer meis! Kan me voorstellen dat he nergens vanuit gaat, maar als je dan toch wat daagjes 'overtijd' bent... Neem maar een lekker ibprootje en sla daarna de koelkast open opzoek naar iets lekkers!

Ik voel trouwens met je mee want gister ook ineens weer ongesteld geworden na 2,5 maand 'gewacht' te hebben. Denk dat ik de afspraak met gyn maar ga verplaatsen.

@toad zeg nooit nooit. Ik gun het je zo echt! Wanneer is je nod? Ik kan het nu niet zien maar uit mijn hoofd de 16e?

Zo weekendje ardennen zit erop! We zijn nu alweer op de terugweg. Lekker gekampeerd met vrienden en elke avond een mooi kampvuur met marsmellows!
@muppet wanneer ben je jarig?? Groot feest? Ben je dan lekker vrij? En wat is pms? Misschien heb je het al verteld maar ik weet het niet meer!
@ Korrel: Ik zou gewoon naar de gyn gaan aanstaande donderdag!

Ik ben donderdag jarig en ben dan vrij.. Vrijdag erbij vrij, dus heeeeeerlijk lang weekend!

PMS: Pre menstrueel syndroom: Berg klachten die voor het begin van menstruatie komen, zoals last van borsten, buikpijn, humeurwisselingen.

Ikzelf heb dan last van rommelige buik, hoofdpijn, last van borsten en opgeblazen gevoel. Begint ongeveer een dag of 3 voor begin menstruatie en zodra ik ongesteld ben, is alles weg.
@Muppet heerlijk lang weekend dus! Ben je eigenlijk al bezig met plannen voor jullie bruiloft?

hmmm PMS nu begint er inderdaad iets te dagen! Wat vervelend dat je hier last van hebt. Ik had vandaag ook iets, we reden van de Ardennen naar huis en kwamen in een dikke file terecht. En ja hoor ik voelde dat het fout ging, dus hup bij tankstation gestopt maar helaas was mijn mooie witte broek niet wit meer.... pfffff wat voel je je dan vies!

Jij zou de afsrpaak bij de Gyn niet verplaatsen? Maar stel nou dat ze een inwendige echo willen maken? Ik ga er nog even over nadenken.

Fijne avond iedereen!
@ korrel, ik zou ook gewoon gaan hoor! Ze laten je echt wel terugkomen voor een echo als dit bij het onderzoek hoort. Is denk ik juist prettig dat je nu ongesteld bent omdat je nu echt aan het begin van je cyclus staat. Op het andere forum las ik dat je juist pillen moet slikken om je menstruatie op te wekken.

@ tatli, fijne vakantie!

@ muppet, ja pms daar had ik ook enorm last van. Echt vervelend....
Even een ego-berichtje:

Ik heb me gisterenavond / nacht echt druk gemaakt en waarschijnlijk om niks. Ik ging naar de wc en de ontlasting kwam er niet gelijk uit, moest best persen en toen kwam er op m'n wc-papier echt heel licht bloed. Ik schrok en voelde daarna allerlei buikpijntjes, niet heel heftig, maar werd er wel angstig door. Ik heb de laatste dagen last van m'n darmen (rommelen, lichte krampjes en sorry hoor maar vieze sch*ten) Een vriendin van mij is wezen logeren hier en die had last gehad van haar darmen, diarree en buikpijn. Nu is mijn vraag; zou het kwaad kunnen als ik dat virusje op heb gepikt? Ik denk het niet toch? Durf ook niet te surfen, bang om verkeerde dingen tegen te komen.

Ik hoop niet dat ik deze angst vaker mee maak, t is echt slopend.

Skull balen zeg! Sterkte hoor!!

Later meer...
@ Korrel: We zijn nog niet bezig met het plannen van de bruiloft!

Ik zou gewoon naar de gyn gaan overmorgen. Dan is het begin er, anders blijf je er maar tegen aan hikken. Dus ik sluit me bij Bowie aan! Gewoon gaan!

@ Giorra: Ik denk niet dat het kwaad kan dat je een virusje oppikt. Jouw lichaam zal dat virusje dan toch wel aanpakken? Denk alleen dat je uit moet kijken met uitdroging en zorgt dat je voldoende blijft eten en drinken Wat betreft dat bloed; Door het persen kan een klein adertje geknapt zijn en dat geeft dat kleine beetje bloed! Vertrouw je het niet: HA of VK bellen!
@Muppet; Bedankt! Ik heb de huisarts voor de zekerheid gebeld en die belt straks terug (ws om me gerust te stellen ;)). Ik denk dat jij gelijk hebt hoor, maar als je er zo middenin zit ga je de ergste dingen denken.

En hoe voel jij je nu, nou je volgende maand weer mag gaan proberen? Wachten duurt zeker nog wel lang?

Nou meiden ik ga ff rusten, kinderen (dochter en vriendin) heb ik gezegd dat ze me met rust moeten laten, ben benieuwd.
@ Giorra: En piekeren in de nacht maakt het allemaal nog erger! Ik denk dat de HA je straks ook wel gerust gaat stellen, maar ben wel benieuwd wat hij zegt!

Ik mag het eind volgende maand weer gaan proberen. Als het aan muppetman ligt, doen we het deze maand al, maar ik blijf vast houden aan eind augustus. Dat de 2 maanden echt voorbij zijn. Dus half augustus nog een keer ongesteld worden en dan gaan met de banaan Maar het is wel apart, je wil het heel graag en dan mag het niet. Maar het is ook goed zo, HPV kan even geen kwaad en hoe het straks in november zit met wel of niet uitstrijkje maken, zie ik dan wel!
Muppet, Ja ik snap dat je graag wilt, maar ik vind het knap van je dat je wacht. Heb je er straks een goed gevoel over. Ik zou me ook niet druk maken om november, groen licht is groen licht ja toch.

Ja piekeren @s nachts vreselijk. Ik ben gebeld en ik moet alleen even op dieet, beschuit, thee enzo. Pas als ik vaginaal bloedverlies en hevige krampen krijg moet ik bellen of als t eind van de week nog niet weg is. Ik vind het fijn dat de huisarts me zo serieus neemt. Ik zou uit eten gaan bij de chinees en ga nog wel ws en neem dan droge rijst en bouillon ofzo, jammer. Ben wel gerustgesteld nu. Vind mezelf echt zo´n paniekhaas nu.

Ga nog weer even proberen te rusten, nog niet gelukt en krijg over een uur visite met 2 kinderen.
@Korrel, welkom terug! Fijn dat je ongesteld bent geworden. Ik zou wel naar de Gyn gaan. Of even bellen wat handig is. Misschien zeggen ze wel kom maar als je menstruatie weg is.

@muppet. Respect voor jou. Je hebt zolang moeten wachten. Ik vind dat het bij jou gewoon in 1 x raak moet zijn...pff en dan nog actief meeschrijven... knap hoor.

@Giorra. Fijn dat je al wat bent gerustgesteld... stress hoor. Hopelijk is het snel over...

@Allen. Wij gaan straks naar een auto kijken. Die hebben we gezien op marktplaats. Onze auto is verkocht. Wij gaan een diesel of LPG kopen omdat mn man veel moet rijden voor zijn nieuwe werk.
@giorra: vervelend dat je waarschijnlijk een virusje hebt opgelopen. Sterkte met het dieet!

@liedje: veel plezier met het kijken naar een auto!

Vanmiddag naar de VK geweest. Alles is goed. Kindje ligt op schema qua groei. Het hartje klopt!

Ik kreeg ook nog te horen wat er uit het bloedonderzoek is gekomen en ik heb bloedgroep o-negatief. Dus dat is wat minder. Want ik moet nu met 30 weken weer bloed laten prikken en dan krijg ik ook nog wat bloed bij. En als na de bevalling blijkt dat ons kind een bloedgroep positief heeft, dan moet ik ook weer bloed erbij hebben. Anders loop ik te vechten tegen het bloed van ons kind en dat is ook niet de bedoeling.
@korrel, ik zou ook gewoon gaan hoor....stel je voor dat het nu weer 2,5 maand duurt eer je ongesteld word!

@taod, ik hoop het wel voor je hoor!! hoe is het verder met je?

@giorra, ik snap dat je even schrok hoor! heb je verder nog pijn aan je darmen? ik denk ook niet dat zoiets kwaad kan hoor...

@liedje, veel plezier met een auto uitzoeken!

@muppet, zeker goed van je dat je gewoon augustus aan houd, en het mag zeker in 1x raak zijn bij jou na dat lange wachten!

@tatli, mocht je het nog lezen, heel veel plezier met je man en schoonfamilie in turkije! ik hoop dat je je daar niet zo ellendig zal voelen!

@poffertjes, hoe is het met jou?

@meiske, is dat heel zeldzaam dan o negatief? ik heb er eerlijk gezegd geen verstand van....
@meis, ik heb ook O negatief bloed en ik hoef alleen maar met 30 weken nog een keer bloed te prikken. Wat bedoel je met bloed erbij? Volgens mij krijg je gewoon een prikje anti-D zodat je lichaam geen antistoffen gaat aanmaken mocht jouw bloed met het bloed van je kind in aanraking komen ( en je kind heeft positief bloed ipv negatief)

@korrel,heb je al besloten of je gaat?

@ giorra, ja das zeker even schrikken. Ik heb het vroeger ook een paar keer gehad, ook naar de huisarts geweest en het kan inderdaad geen kwaad. Alleen als je het vaak hebt geloof ik.

Ik heb trouwens nooit een voedingsadvies gekregen, ja meer vezels en goed drinken zodat je ontlasting niet meer zo hard is.

@ liedje, veel succes met het kiezen van een nieuwe auto!
@ muppet : voor je geduld! Hopelijk is het snel raak en hoeven wij niet nog langer te wachten op nog een erbij !
hey meiden

@ liedje hoe was de auto?

@ giorra fijn dat de dokter je heeft gerustgesteld!!

@ toa nog 2 dagen....je weet maar nooit!! ben benieuwd!!!!!

@ meiske fijn dat alles goed was...hoe vond je man het?

@ muppet wat een heerlijk weekend ga jij tegemoet zeg...en idd respect voor je geduld!

@ bowie hoe gaat het met de flauwtes en de black outs nog last van gehad of valt het mee nu?

@ korrel ik moet ook niet zeuren met mn 9 dagen overtijd...2,5 maand zeg jeetje mina..om gek van te worden lijkt me ( en ik zou ook gewoon gaan hoor naar gyn) hahaha ja dat soort dingen gebeuren ook altijd als je een witte broek aan hebt

@ poffer ben je nou ???? alles goed???

xs
quote:peach82 schreef op 14 juli 2009 @ 17:29:

@meiske, is dat heel zeldzaam dan o negatief? ik heb er eerlijk gezegd geen verstand van....

Ik heb ook geen idee of het zeldzaam is of niet. Het kan alleen problemen opleveren als de baby positief is.

quote:Bowie79 schreef op 14 juli 2009 @ 19:05:

@meis, ik heb ook O negatief bloed en ik hoef alleen maar met 30 weken nog een keer bloed te prikken. Wat bedoel je met bloed erbij? Volgens mij krijg je gewoon een prikje anti-D zodat je lichaam geen antistoffen gaat aanmaken mocht jouw bloed met het bloed van je kind in aanraking komen ( en je kind heeft positief bloed ipv negatief) Ik moet ook met 30 weken bloed laten prikken. En dan met de bevalling kijken ze wat het bloedgroep is van het kind. Ja dat anti-D bedoelde ik ook, maar wist het niet meer!
quote:skullcandy schreef op 14 juli 2009 @ 21:08:

@ meiske fijn dat alles goed was...hoe vond je man het? Mijn man heeft het hartje ook gehoord en dat vond hij echt leuk. Hij zal alleen niet iedere keer mee kunnen vanwege zijn werk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven