Napraat 2025.5 met geklets op de ark van Viva.

29-05-2025 16:29 1053 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Beste forummers,

Welkom in napraat 2025.5 met geklets.

Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.

Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Star⁴ schreef:
06-06-2025 08:52
Schattig, je topic op werk & studie werk & studie noemen.

Haha en op mode&beauty plaatsen... ja vrolijk moeten zijn past daar? :huh:
Sur mes cahiers d’écolier
Sur mon pupitre et les arbres
Sur le sable sur la neige
J’écris ton nom
Liberté

Paul Eluard
noglangnietjarig schreef:
06-06-2025 07:55
Wij ook 1 keer gedaan, man vond het geweldig, personeel vond t maar zo zo.

Karten wordt het dan maar weer, ook erg leuk hoor, maar dan winnen man en kind steeds.

Ik vond het ook erg leuk. Karten is ook leuk, escaperoom hebben wij ook weleens gedaan was ook wel leuk.
J’écris ton nom
Liberté

Paul Eluard
Frizz schreef:
05-06-2025 22:18
Trump in de Epstein files. Zou het waar zijn?
Kans is groot.

En ik denk dat dit nog wel erg uit de hand kan lopen.

Ook al kotsen veel mensen op Elon, hij weet heel veel en heeft heel veel gedaan.

Een complottheorie van mij is dat de verkiezingen zijn gemanipuleerd, als het waar is en het komt uit gaan er sowieso wat koppen vallen.
Ladyday21 schreef:
06-06-2025 08:59
In Mode & Beauty, toch?
O ja :rofl:
De openingspost van 'Gaat mijn vriend vreemd???' is zo bizar dat ik heel verbaasd ben dat er serieus op gereageerd wordt. Dat moet wel een trol zijn toch.
Coffee is never my cup of tea
Natuurlijk.
En die Britt was dus ook een trol.
yasmijn wijzigde dit bericht op 06-06-2025 09:34
4.48% gewijzigd
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
Kattentuintje schreef:
05-06-2025 22:22
Geen idee, maar het is wel smullen, die fittie.
Ik vind het eng. Een peuterklas vol peuters zonder juf/ meester gedraagt zich beter.
Maar mensen gaan voorbij
Marianneke schreef:
06-06-2025 09:19
De openingspost van 'Gaat mijn vriend vreemd???' is zo bizar dat ik heel verbaasd ben dat er serieus op gereageerd wordt. Dat moet wel een trol zijn toch.
Je hoopt er wel bijna op he? Maar helaas ken ik zulke vrouwen ook in mijn omgeving, die echt hun vriend niet alleen weg laten gaan (geen stapavond, geen gescheiden vrijgezellenfeest, absoluut geen weekend weg met alleen de mannen) en ieder stap die ze zetten online volgen via de locatiebepaling.

Dan is het geen relatie meer maar bijna een gevangenisstraf. :hihi:
J’écris ton nom
Liberté

Paul Eluard
Vanmorgen wel wakker geworden met goed nieuws, Alexander Pechtold krijgt een functie elders. :cheer2:
J’écris ton nom
Liberté

Paul Eluard
Maar dat volgen kan toch alleen als de ander locatiebepaling aanzet?
Dat die man dat dan doet :facepalm:
MrsM schreef:
06-06-2025 09:39
Vanmorgen wel wakker geworden met goed nieuws, Alexander Pechtold krijgt een functie elders. :cheer2:
Alsof dat betekent dat er bij het CBR iets zou veranderen :hihi:
Hela schreef:
06-06-2025 09:42
Alsof dat betekent dat er bij het CBR iets zou veranderen :hihi:

Ach een mens mag hopen... :A:
J’écris ton nom
Liberté

Paul Eluard
Hela schreef:
06-06-2025 09:40
Maar dat volgen kan toch alleen als de ander locatiebepaling aanzet?
Dat die man dat dan doet :facepalm:

Ik denk dat je ze de kost niet wil geven, mensen die de locatie altijd aan hebben staan onder het smoesje "voor als er iets gebeurd".

Kijk met kleinere kinderen kan ik er misschien nog inkomen, maar ook ouders van pubers die dit zowat eisen van hun kinderen. Moeten ze allemaal zelf weten natuurlijk, maar ik vind het behoorlijk beperkend voor anderen.
J’écris ton nom
Liberté

Paul Eluard
Nou die anderen, en dus ook pubers, krijgen elke maand een berichtje van Google dat ze hun locatie delen met iemand. Ze kunnen dat gewoon weer uitzetten.
Mijn zoon heeft op de dag van de crematie van mijn vader zijn locatie gedeeld met mij omdat ze aan de late kant waren door omstandigheden.
Toen vond ik het erg fijn.
Maar mensen gaan voorbij
MrsM schreef:
06-06-2025 09:47
Ik denk dat je ze de kost niet wil geven, mensen die de locatie altijd aan hebben staan onder het smoesje "voor als er iets gebeurd".

Kijk met kleinere kinderen kan ik er misschien nog inkomen, maar ook ouders van pubers die dit zowat eisen van hun kinderen. Moeten ze allemaal zelf weten natuurlijk, maar ik vind het behoorlijk beperkend voor anderen.
Wij hebben een Life360 circle/groep met het gezin ooit aangemaakt toen de kinderen jonger waren. Staat ze vrij hun locatie uit te zetten. Voor nu vinden ze het vooral handig als ze zien dat ik in de winkel ben en of ik dan eten voor ze mee wil nemen :P
Op vakantie ook handig vooral in steden als iedereen z'n eigen richting op gaat.
MrsM schreef:
06-06-2025 09:36
Je hoopt er wel bijna op he? Maar helaas ken ik zulke vrouwen ook in mijn omgeving, die echt hun vriend niet alleen weg laten gaan (geen stapavond, geen gescheiden vrijgezellenfeest, absoluut geen weekend weg met alleen de mannen) en ieder stap die ze zetten online volgen via de locatiebepaling.

Dan is het geen relatie meer maar bijna een gevangenisstraf. :hihi:
Ongelooflijk!

Lijkt me ook heul saai 🥱

Maar ook ik ken ze.

Man gaat binnenkort een week naar de andere kant van de plas.
Ik heb daar echt geen zin weer in, want voor mij een te dooie boel daar.
noglangnietjarig wijzigde dit bericht op 06-06-2025 10:13
0.23% gewijzigd
Pieremachochel
Natuurlijk is het soms handig, maar echt je kind verplichten de locatie altijd te delen anders... #vulmaarin dat vind ik wel ver gaan hoor.

Eveneens voor mensen die in zo'n relatie zitten. Ze doen het zichzelf aan, dus wat dat betreft moeten ze niet zeuren. (Wat ze ook niet doen, dat zijn gewoon de 'afspraken') Tja de mijne zouden het niet zijn. Ik ben niemands eigendom. Zammazegge.
J’écris ton nom
Liberté

Paul Eluard
Ik kijk heel af en toe waar kind rijdt in zn dikke tanktrailer, uit belangstelling.
Pieremachochel
Star⁴ schreef:
06-06-2025 10:02
Wij hebben een Life360 circle/groep met het gezin ooit aangemaakt toen de kinderen jonger waren. Staat ze vrij hun locatie uit te zetten. Voor nu vinden ze het vooral handig als ze zien dat ik in de winkel ben en of ik dan eten voor ze mee wil nemen :P
Op vakantie ook handig vooral in steden als iedereen z'n eigen richting op gaat.
:rofl:
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Wat een hoop mannelijke TO's weer.
Star⁴ schreef:

Hangt natuurlijk ook weer af van hoe je er als ouder mee omgaat. Ik ken er eentje en die checkt dus de hele dag door waar haar kind is. Met name als kind bij pappa is. Dat is natuurlijk geen gezond gedrag.
Frizz schreef:
06-06-2025 13:46
Hangt natuurlijk ook weer af van hoe je er als ouder mee omgaat. Ik ken er eentje en die checkt dus de hele dag door waar haar kind is. Met name als kind bij pappa is. Dat is natuurlijk geen gezond gedrag.
Tuurlijk, maar ik wil even tegen het, wat lijkt, heersende beeld ingaan dat het altijd is vanwege controleren.
Star⁴ schreef:
Herkenbaar. ‘Sta je in de appie? Neem mij een frikandelbroodje mee. Stuur maar een tikkie of trakteer mij maar’

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven