Wat eet je op dit moment deel 23

27-03-2024 09:36 2443 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Weer een nieuw topic waar we kletsen over eten en allerlei dagelijkse dingen.
Voel je vrij om mee te schrijven.
Vriend kreeg bezoek van een vriend,zijn aan het sleutelen aan een motor en besloot de bbq aan te steken,het was hier gewoon lekker buiten met een vestje aan,ook af en toe de zon gezien😍
Ik heb de was weggewerkt en de wc gepoetst.
Morgen is de grote dag Liz👍
Ik snap van die hele auto handel niks. Ik moet n auto mooi vinden.en voor de rest weet ik er weinig van.en dat wil ik ook zo houden hoef ik mij er ook niet in te verdiepen.
Het heeft hier minimaal geregend .en het was erg gezellig vanmiddag en lekker gegeten.
Nu moe en lig al lekker in bed nog wel met koude voeten.
Maar hoop dat dat zo beter wordt.
Fijne avond.🍀
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Echt Chris, bij jullie weinig regen? Gek is dat toch want hier was het gisteren de 3e dag op rij dat het amper droog is geweest en dat er ook echt flinke hoos en hagelbuien tussen zaten. :-?

Vandaag is het zo ver! :-D Ik heb tot 5 uur goed geslapen, daarna wakker met flinke rugpijn waardoor ik niet meer goed in slaap ben gevallen ondanks dat ik wel moe was en ben.
Straks eerst naar het strassenverkehrsamt, dan naar de dealer,auto showen bij schoonouders, de boodschappen moeten vandaag nog worden gedaan en natuurlijk vereren we ook Hanna met een bezoekje. Genoeg te doen dus vandaag! :-)
Goedemorgen,

Jij hebt een drukke dag vandaag Liz! Kun je meteen goed wennen aan je nieuwe auto.😍

Ik moet vanmiddag naar de bedrijfsarts,vriend gaat mee.
Verder boodschappen doen en bij mijn ouders langs.
Fijne dag!
Goedemorgen.zo dicht qua afstand Liz en zo veel verschil .
Niet dat we buiten konden zitten.het was wel te koud

Lieve Liz veel veilige kilometers gewenst 🍀 en veel geluk en plezier met en van deze auto.
Geniet er van .
Fijne dag voor allemaal maak er wat van ❤️
Succes bij de bedrijfsarts coetje!

Ik en mijn nieuwe auto zijn heel thuis aangekomen en de oude auto is daar heel achtergebleven. Ik moest meteen tanken, dat heb ik maar onder begeleiding van de pompbediende gedaan voor de zekerheid want ik was een beetje aufgeregt en was alweer vergeten wat de verkoper me 10 minuten daarvoor uitgelegd had :lol:
Ik heb ook nog een fles sekt meegekregen voor onderweg :mrgreen: :lol:

Toen ik de auto voor het eerst in de achteruit zette schrok ik van de toeter, ik keek echt zo om me heen van omg ik ben de stad nog niet uit en nu toeteren ze al naar me maar het bleek mijn eigen auto te zijn die een keer toetert als waarschuwing dat je hem in de achteruit zet :lol: je moet het maar weten hé..
Gefeliciteerd🍀🍀
Fijn Liz alles went.denk dat je nog veel meer dingen tegenkomt.maar dat is ook juist leuk.
De onze geeft vaak n piepje dan denk ik ook wat is er nu weer.
In het begon werden we ook wel eens gewaarschuwd dat we geen verlichting aan hadden. Bij de Volvo ging dat meer automatisch.
Auto moet eerst wennen aan jou en jij aan de auto.komt goed .
Benieuwd wat je zokn er van vind .lekker ruim voor hem .👍
Het schijnt hier toch flink geregend te hebben gisteren .lees in de krant over n verregend festival.
Niks van mee gekregen wij zaten binnen te kletsen en te eten 😄
Haha Liz,dat snap ik dat je daar even aan moet wennen! Toettoet😁

Ik word vlg maand weer opgeroepen door bedrijfsarts,was best oke.
Wij aten bami met sate,gemaakt door middelste.
Bedrijfsarts lijkt inderdaad wel oke.volgende maand klinkt beter dan volgende week.
Welterusten allemaal ❤️
Superleuke auto Lize! Gefeliciteerd :)

Fijn dat het oké bij de bedrijfsarts was Coetje. Geeft het een beetje rust dat je volgende maand pas weer hoeft te komen?

Ik ga zo voor het eerst weer een stukje fietsen. Eens kijken hoe dat gaat. Moet een paar kleine boodschappen hebben.
Goedemorgen,

Het geeft mij inderdaad een beetje rust dat ik vlg maand pas hoef terug te komen.
Vandaag boodschappen doen en de zenuwen beginnen een beetje te komen,morgen hoort jongste of hij geslaagd is voor school.🙏

Fladderak,doe je voorzichtig op de fiets?
Goedemorgen bijna middag .
Denk dat Liz de hele dag de auto gaat ontdekken .alle foefjes uit proberen en de handleiding lezen.
Fladderak denk nog aan je wond je kunt nog niet alles.
En coetje succes voor de jongste .
Allemaal n :hug:
Nee Chris daar had ik geen tijd voor, ik moest hem vandaag bij mijn ouders showen en daar op de koffie ;-)
Morgen en overmorgen is zoon thuis en word het warm dus ms moeten we dan maar de hele dag in de auto gaan zitten zodat zoon het koel heeft en niks uit kan vreten en ik alles uit kan figulieren :lol: :hihi:

Fladderak hoe ging het fietsen? Wel voorzichtig doen nog hoor met tillen enzo!
Coetje spannend, ik ga alvast duimen dat jongste geslaagd is!
Ja het gaat warm worden Liz .kan je zoon er slecht tegen?

Morgen n drukke dag.eerst Fysio.
Wou n afspraak maken bij de longarts maar het is langer dan n jaar geleden dat ik er geweest ben.dus n verwijskaart ophalen.bij de huisarts dacht dat het zo kon nu wil hij mij eerst zien.
Hij vind mij n zorgmijder.dus wil hij met eigen ogen zien wat er aan de hand is.het moet ook geld kosten.
Maar ja ik had verwacht dat het sneller kon zonder al dat gedoe.en dan moet ik morgen ook nog naar de opticien om n nieuwe leesbril.
Niks aan zo,n dag van de een naar de ander huppen.gaat mij te veel tijd inzitten.
Fijne avond.🌹
Coetje ik ga duimen voor jongste. Succes vandaag met de zenuwen.

Chris succes met je drukke dag.

En zijn de mensen nu wel positief over je auto Lize, nu ze hem gezien hebben?

Ik doe zeker nog rustig hoor dames. Fietsen ging wel oké maar het viel me toch nog een beetje tegen qua conditie. Vandaag ga ik een stukje verder fietsen voor een kop koffie op mijn werk. Vanmiddag moet ik naar de kapper maar dan brengt man me.
Goedemorgen. Ja fladderak iedereen is erg onder de indruk van mijn nieuwe auto en zijn afwerking/ extra's :-) alle vooroordelen over dat Dacia goedkope troep uit Roemenie is is de kop wel ingedrukt nu :lol:
Moet ook zeggen dat op vrijwel alle onderdelen gewoon Renault staat, de naam Dacia staat alleen op de grill en op de achterkant. Hij is ook gewoon in Frankrijk geproduceerd. Of dat zo is omdat het de duurste/meest luxe uitvoering is dat weet ik natuurlijk niet, kan. Want mijn stalgenoot heeft een goedkopere uitvoering (Diesel, geen gas) en die is wel in Roemenie gemaakt, maar hij is er ondanks dat ook gewoon tevreden over en zou hem zo weer kopen. Roemenie is natuurlijk ook gewoon een europees land tegenwoordig. Of er op de onderdelen Renault of Dacia staat bij hem weet ik eigenlijk niet, dat zal ik hem eens vragen. Ben ik nu wel nieuwschierig naar.

Coetje de duimen draaien hier overuren hoor! Sterkte met de zenuwen vandaag.
Chris wat een gedoe is het soms toch ook he voor je eens ergens een afspraak kunt maken, en dan vinden ze het gek dat mensen het laten zitten omdat ze geen zin hebben in dat geneuzel.. :roll:
Dank jullie wel lieverds! Het zou zo goed zijn voor zijn zelfvertrouwen als hij geslaagd is. 🙏
Ik kom het hier wel even melden als we gebeld zijn,dat is tussen 14-15u.

Liz,fijn dat de mensen hun mening moeten bijstellen! Heb je nog nieuwe snufjes ontdekt?😁

Fladderak,veel plezier met het koffie drinken op je werk.

Chris,succes met alle afspraken vandaag!

Ik ga zo eerst naar kno arts en daarna thuis wat opruimen en hopelijk later vandaag de slingers ophangen en vlag uit🙏
Fijne dag allemaal!
Coetje de nieuwe snufjes laat ik nog even voor wat ze zijn, eerst maar eens de auto oldskool leren kennen en er vertrouwd mee raken zonder dat er overal iets piept of toetert of me anderszins onzeker maakt..
Goedemorgen.mooi dat ze hun mening bij moesten stellen Liz.
Ik ken het hier ook man en zijn zoon kunnen het ook.plus dat zijn zoon n uitgesproken mening heeft wat mij soms mateloos irriteert.
Dan is alleen zijn mening oke en lacht mij stiekem uit.ik vind mannen en auto’s altijd gezeur.
Maar ik ga mij niet ergeren met dit mooie weer.ga opstaan douchen en beginnen aan deze drukke dag.
Eerst straks n uitsmijter ros.heerlijk.
Fijne dag allemaal en geniet van het mooie weer 👍
Liz,zal ik jou vertellen dat ik bij mijn auto nog steeds niet alle snufjes weet.Cruise control,nog nooit gebruikt🤣

Chris,je bracht me op een idee,heb ook even rosbief gehaald voor een uitsmijter voor de lunch.

Ik moet naar logopedie en verder zo min mogelijk praten zodat de keel kan herstellen.
Cruise control ook nog nooit gebruikt :P
Wat is er mis met je keel dan? Heb ik iets gemist? Poeh nog steeds weinig praten. Lastig hoor.

Rosbief met een uitsmijter ken ik niet.

Nou deze fietstocht viel echt wel tegen. Misschien wat te enthousiast geweest. Verder gekletst met de teamleidster en ik ga pas na mijn vakantie weer aan het werk. Dus ik heb nu vakantie :O
Wachten op bericht van coetjes kind.

Forceer jij niet te veel Fladderak. Geniet nu maar van je vrije tijd. En doe ook kalm aan .alles lukt niet op een dag.

Fysio geweest uitgeput nu . Toch even de slaapkamer opruimen .
Straks kwart over twee huisarts ‘
Vier uur Hans Anders . Dan naar huis eten en naar bed.🤣
Geslaagd🥳🥳🥳
Super!!!!! Gefeliciteerd!!!!!! : :cheer:

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven