Wat eet je op dit moment deel 23

27-03-2024 09:36 2551 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Weer een nieuw topic waar we kletsen over eten en allerlei dagelijkse dingen.
Voel je vrij om mee te schrijven.
:yes: van harte gefeliciteerd jongste van coetje met je diploma!! :heart:
Van harte proficiat 🌹familie coetje🥳

Bij Hans Anders geweest nieuwe leesbril werd tijd .loop sinds de staaroperatie er al tegen aan te hikken om n leesbril te bestellen.volgende week vrijdag klaar.
Mijn huisarts zei dat die vreselijke vermoeidheid niet aan de longen ligt maar aan.
Hart defribileren .dus nu morgen n scan laten maken in het ziekenhuis..
Nu alles gehad voor vandaag net n beetje pasta salade gegeten. Straks nog soep en wat fruit..
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Ik ben zo trots,hij heeft zo'n rottijd gehad op school maar heeft het toch geflikt! Hij zit lekker met vrienden in de tuin,drankje,hapje,muziekje.

Chris, die uitslag had je niet verwacht denk ik? Wel fijn dat ze meteen doorpakken met een
scan.Sterkte,ik denk aan je! 😘😘

Vanmiddag druppelde er allemaal mensen binnen,was heel gezellig en ik heb iedereen gemeld dat het zelfbediening was🤣 Ik neem zo een douche en ga dan lekker naar bed,ze vermaken zich zonder mij ook wel.
Goedemorgen dank je coetje.ja nu vanmiddag maar naar het zieken huis .
Het is niet anders .
Het gaat n mooie dag worden.dus de airco in de auto maar aan en ik zie wel hoe de dag verloopt
Maak er wat moois van vandaag.😘
Ik duim voor je Chris🙏

Ik doe niet veel vandaag,lekker met een boek in de schaduw.Jongste gaat varen met vrienden en einde dag komen ze hier eten,steekt vriend de bbq aan.

Fijne dag allemaal!
Snap ik helemaal coetje dat je super trots bent! Als iemand het verdiendheeft dan is jouw jongste het idd wel, hij heeft het niet makkelijk gehad :hug:

Chris dat zal je rouw op je dak zijn gevallen.. goed dat ze er meteen mee aan de slag gaan en vandaag al een scan maken.
Komt goed Liz. Al had ik mij dit niet allemaal toe gedacht. Mijn moeder heeft op latere leeftijd ook nog n zware hart operatie gehad .moest er nog verder voor weg nu kan dat gelukkig in Enschede . Maar datis nog niet aan de orde .eerst maar afwachten.de uitslag zal nog even duren denk ik.
Ik duim ook voor je Chris.

En voor mezelf. Ben gisteren door de arts gebeld die mijn blindedarm heeft verwijderd. Blijkbaar zetten ze die op kweek. En nu is daar een kwaadaardige tumor in gevonden :O Dus ik mag volgende week ook door de scan. Ben nog steeds flabbergasted.
Ga vanmiddag maar met een boekje in de tuin zitten. Verder komt er vandaag niet veel uit mijn handen.
Nee Fladderak!! Snap dat je hier flabbergasted van bent!! Een dikke knuffel voor jou.Ook ik ben er even stil van😘🙏
Gatverdamme fladderak wat een onverwacht naar nieuws! Jeetje ik schrik er ook van.. dikke knuffel voor jou en sterkte :hug:
Dank lieve dames.
Nu weer over tot de orde van de dag :)

Jullie een beetje genoten van het mooie weer? Ik heb lekker in mijn tuintje gezeten. Beetje gelezen en wat onkruid verwijderd tussen de tegels. Vanavond geen zin in koken dus ik denk dat ik een broodje kip doner ga bestellen.
Fladderak nu duimen we met z.n allen voor jou. Kan mij voorstellen dat jeer onderste boven van bent . :hug:
Wat n totaal onverwacht rot bericht.

Ik ben geweest de uitslag ligt nu bij de huisarts Maandag bellen .ik probeer dat wel steeds online te kijken maar heb steeds ruzie met die DigiD code.
Heb twee manieren om daar te kijken .huisarts dichtbij en Zorgonline en dan vind ik mijzelf zon sukkel als dat niet lukt.
Maar dat zijn geen zaken om je zorgen om te maken’. Ik kan mij veel meer de schrik van Fladderak indenken . KAK zooi.
Heb je de DigiD app op je telefoon Chris? Dat vind ik echt reuze handig. Zonder die app had ik ook altijd problemen.
Nee Fladderak ik doe alles op mijn ipad heb wel de app.maar ik ben mie en dan moet ik stoppen. Morgen is er weer n dag en anders bel ik Maandag.
Goedemorgen.
Drukke dag voor de boeg. Straks boodschappen doen. Dan naar mijn moeder en schoonmoeder. Daarna naar een voetbalwedstrijd van zwager en eind van de middag nog langs vrienden. Poeh wat een programma :P
Nu eerst nog maar een kop koffie.

Fijne dag.
Goedemorgen .en dat met deze warmte Fladderak. Pas je goed op je zelf .
Wij xouden weg straks maar ik heb geen zin.ik ga wat lichte karweitjes in huis doen
Het zou hier in het Oosten ook boven de dertig graden worden het is nu al drukkend..
Tegen de avond zou het gaan onweren. We gaan het zien .
Heb mijn haar gewassen straks even stylen .
En voor de rest kalm aan .
Fijne dag allemaal 🍀
Dat is idd een drukke dag Fladderak!
Kan me zo voorstellen dat het ook wel afleiding geeft.
Veel plezier!

Chris,jij ook rustig aan met dit warme weer!

Wij gaan straks naar de verjaardag van mijn vader en vanavond zijn we thuis.
Neefje is hier,kinderen zijn een fotoshoot doen met zusje,ik heb nog een mooie foto tegoed voor mijn verjaardag😁
Dus ik zit nog even lekker in de speeltuin.Hier was regen voorspeld vammiddag maar er is niks gevallen,hebben lekker buiten kunnen zitten.
Gefeliciteerd coetje met je vader.
Hier betrok het tegen de avond.maar niks aan de hand het was warm drukkend warm maar weinig last .heb mij ook niet te druk gemaakt.
Stonden hier vanavond twee kerels te wachten op drugs en die ene was me toch n griezel.
Even later kwam n auto de spullen brengen eentje stapte er in de auto was ook zo klaaren konden ze weer weg op de fiets.
Zie ook vaak dat er n auto stopt even later n andere auto ze geven het spul over en weg zijn ze weer.
Ja je kunt wat mee maken hier.
Fijne avond.🌹
Goedemorgen?

Gebeurt dat vaak Chris? Hier is een jongen uit de straat verhuisd,sinds die tijd gebeurt het hier niet meer,gelukkig!

Vandaag weer even langs mijn ouders,gender reveal van bonuskleinkind en vanavond naar de Griek voor vaderdag.
Nou gezellig chris zulk volk voor je deur.. ik zou me daar echt niet prettig bij voelen!
Ik hoop net als coetje ook dat het niet zo vaak gebeurd..

Coetje veel plezier vandaag bij de gender reveal en voor vanavond alvast smakelijk eten bij de griek (ik moet echt es kijken of er hier ook ergens 1 zit, ik krijg altijd trek als jij het hebt over de griek :kwijl:

Fladderak wat was je druk gisteren, hopelijk heb je vandaag niet meer pijn daardoor?

Ik was met mijn ouders naar fladderak haar stad voor de verjaardag van mijn zusje, het was gezellig maar warm en druk dus was blij dat ik weer thuis was, heb zeker wel 300 km gereden gisteren denk ik. Met omrijden om mijn ouders op te halen was het nl sowieso al 137 km enkele reis en we zijn nog omgereden voor de Mac , plus dat mijn moeder niet altijd even goed zat op te letten (zij had de telefoon voor de Navigatie) waardoor we ook een paar keer fout zijn gereden.
Ik heb zo natuurlijk wel goed aan de auto kunnen wennen en was/ben er zeer content mee, ook met het verbruik :-)
Goedemorgen. Ja best vaak en veel ook in de zijstraten hier.zie ook vaak zoekende Duitse autos er schijnen hier genoeg punten te zijn waar het te koop is.
Moet ook zeggen dat ik het zelf nooit zo in de gaten heb ben n beetje naief😀maar mijn man ziet dat meteen.
Ik heb er niks mee en ze doen maar .maar die griezel van gisteravond hoef ik niet in mijn buurt te zien.
Als niet kijk en achter het raam sta te gluren zien ze mij ook niet.i😅

Veel plezier vandaag coetje.
In Gronau zit en Griek Liz en ik hoor van mijn buren dat ie goed is. Villa Greece. Dat was vroeger villa Wesfalia. Succes.
Veel plezier vandaag Coetje.

Jij hebt je auto goed ingewijd Lize. Leuk dat je in mijn stad was :)

Gisteren een gezellige dag gehad. En vanmiddag komt een vriendin ons ophalen. Gaan we ergens eten voor haar verjaardag. Voor die tijd nog een stuk met haar hond wandelen.

Fijne dag.
Heb je de auto mooi in kunnen rijden Liz . Al goed gewend intussen mooi.
Fladderak ook intussen aanwezig. Hoop dat het goed met je gaat.

Kreeg vanmorgen ook al n foto van mijn buurvrouw met n dik blauw ook die was gevallen.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven