Wat eet je op dit moment deel 23
donderdag 12 juni 2025 om 16:55
Van harte proficiat
familie coetje
Bij Hans Anders geweest nieuwe leesbril werd tijd .loop sinds de staaroperatie er al tegen aan te hikken om n leesbril te bestellen.volgende week vrijdag klaar.
Mijn huisarts zei dat die vreselijke vermoeidheid niet aan de longen ligt maar aan.
Hart defribileren .dus nu morgen n scan laten maken in het ziekenhuis..
Nu alles gehad voor vandaag net n beetje pasta salade gegeten. Straks nog soep en wat fruit..
Bij Hans Anders geweest nieuwe leesbril werd tijd .loop sinds de staaroperatie er al tegen aan te hikken om n leesbril te bestellen.volgende week vrijdag klaar.
Mijn huisarts zei dat die vreselijke vermoeidheid niet aan de longen ligt maar aan.
Hart defribileren .dus nu morgen n scan laten maken in het ziekenhuis..
Nu alles gehad voor vandaag net n beetje pasta salade gegeten. Straks nog soep en wat fruit..
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
donderdag 12 juni 2025 om 22:45
Ik ben zo trots,hij heeft zo'n rottijd gehad op school maar heeft het toch geflikt! Hij zit lekker met vrienden in de tuin,drankje,hapje,muziekje.
Chris, die uitslag had je niet verwacht denk ik? Wel fijn dat ze meteen doorpakken met een
scan.Sterkte,ik denk aan je!

Vanmiddag druppelde er allemaal mensen binnen,was heel gezellig en ik heb iedereen gemeld dat het zelfbediening was
Ik neem zo een douche en ga dan lekker naar bed,ze vermaken zich zonder mij ook wel.
Chris, die uitslag had je niet verwacht denk ik? Wel fijn dat ze meteen doorpakken met een
scan.Sterkte,ik denk aan je!
Vanmiddag druppelde er allemaal mensen binnen,was heel gezellig en ik heb iedereen gemeld dat het zelfbediening was
vrijdag 13 juni 2025 om 09:29
vrijdag 13 juni 2025 om 10:31
vrijdag 13 juni 2025 om 11:37
Komt goed Liz. Al had ik mij dit niet allemaal toe gedacht. Mijn moeder heeft op latere leeftijd ook nog n zware hart operatie gehad .moest er nog verder voor weg nu kan dat gelukkig in Enschede . Maar datis nog niet aan de orde .eerst maar afwachten.de uitslag zal nog even duren denk ik.
vrijdag 13 juni 2025 om 12:06
Ik duim ook voor je Chris.
En voor mezelf. Ben gisteren door de arts gebeld die mijn blindedarm heeft verwijderd. Blijkbaar zetten ze die op kweek. En nu is daar een kwaadaardige tumor in gevonden
Dus ik mag volgende week ook door de scan. Ben nog steeds flabbergasted.
Ga vanmiddag maar met een boekje in de tuin zitten. Verder komt er vandaag niet veel uit mijn handen.
En voor mezelf. Ben gisteren door de arts gebeld die mijn blindedarm heeft verwijderd. Blijkbaar zetten ze die op kweek. En nu is daar een kwaadaardige tumor in gevonden

Ga vanmiddag maar met een boekje in de tuin zitten. Verder komt er vandaag niet veel uit mijn handen.
vrijdag 13 juni 2025 om 16:00
vrijdag 13 juni 2025 om 16:15
Fladderak nu duimen we met z.n allen voor jou. Kan mij voorstellen dat jeer onderste boven van bent .
Wat n totaal onverwacht rot bericht.
Ik ben geweest de uitslag ligt nu bij de huisarts Maandag bellen .ik probeer dat wel steeds online te kijken maar heb steeds ruzie met die DigiD code.
Heb twee manieren om daar te kijken .huisarts dichtbij en Zorgonline en dan vind ik mijzelf zon sukkel als dat niet lukt.
Maar dat zijn geen zaken om je zorgen om te maken’. Ik kan mij veel meer de schrik van Fladderak indenken . KAK zooi.

Wat n totaal onverwacht rot bericht.
Ik ben geweest de uitslag ligt nu bij de huisarts Maandag bellen .ik probeer dat wel steeds online te kijken maar heb steeds ruzie met die DigiD code.
Heb twee manieren om daar te kijken .huisarts dichtbij en Zorgonline en dan vind ik mijzelf zon sukkel als dat niet lukt.
Maar dat zijn geen zaken om je zorgen om te maken’. Ik kan mij veel meer de schrik van Fladderak indenken . KAK zooi.
zaterdag 14 juni 2025 om 09:11
zaterdag 14 juni 2025 om 10:16
Goedemorgen .en dat met deze warmte Fladderak. Pas je goed op je zelf .
Wij xouden weg straks maar ik heb geen zin.ik ga wat lichte karweitjes in huis doen
Het zou hier in het Oosten ook boven de dertig graden worden het is nu al drukkend..
Tegen de avond zou het gaan onweren. We gaan het zien .
Heb mijn haar gewassen straks even stylen .
En voor de rest kalm aan .
Fijne dag allemaal
Wij xouden weg straks maar ik heb geen zin.ik ga wat lichte karweitjes in huis doen
Het zou hier in het Oosten ook boven de dertig graden worden het is nu al drukkend..
Tegen de avond zou het gaan onweren. We gaan het zien .
Heb mijn haar gewassen straks even stylen .
En voor de rest kalm aan .
Fijne dag allemaal
zaterdag 14 juni 2025 om 20:01
zaterdag 14 juni 2025 om 21:00
Gefeliciteerd coetje met je vader.
Hier betrok het tegen de avond.maar niks aan de hand het was warm drukkend warm maar weinig last .heb mij ook niet te druk gemaakt.
Stonden hier vanavond twee kerels te wachten op drugs en die ene was me toch n griezel.
Even later kwam n auto de spullen brengen eentje stapte er in de auto was ook zo klaaren konden ze weer weg op de fiets.
Zie ook vaak dat er n auto stopt even later n andere auto ze geven het spul over en weg zijn ze weer.
Ja je kunt wat mee maken hier.
Fijne avond.
Hier betrok het tegen de avond.maar niks aan de hand het was warm drukkend warm maar weinig last .heb mij ook niet te druk gemaakt.
Stonden hier vanavond twee kerels te wachten op drugs en die ene was me toch n griezel.
Even later kwam n auto de spullen brengen eentje stapte er in de auto was ook zo klaaren konden ze weer weg op de fiets.
Zie ook vaak dat er n auto stopt even later n andere auto ze geven het spul over en weg zijn ze weer.
Ja je kunt wat mee maken hier.
Fijne avond.
zondag 15 juni 2025 om 11:36
zondag 15 juni 2025 om 12:19
Nou gezellig chris zulk volk voor je deur.. ik zou me daar echt niet prettig bij voelen!
Ik hoop net als coetje ook dat het niet zo vaak gebeurd..
Coetje veel plezier vandaag bij de gender reveal en voor vanavond alvast smakelijk eten bij de griek (ik moet echt es kijken of er hier ook ergens 1 zit, ik krijg altijd trek als jij het hebt over de griek
Fladderak wat was je druk gisteren, hopelijk heb je vandaag niet meer pijn daardoor?
Ik was met mijn ouders naar fladderak haar stad voor de verjaardag van mijn zusje, het was gezellig maar warm en druk dus was blij dat ik weer thuis was, heb zeker wel 300 km gereden gisteren denk ik. Met omrijden om mijn ouders op te halen was het nl sowieso al 137 km enkele reis en we zijn nog omgereden voor de Mac , plus dat mijn moeder niet altijd even goed zat op te letten (zij had de telefoon voor de Navigatie) waardoor we ook een paar keer fout zijn gereden.
Ik heb zo natuurlijk wel goed aan de auto kunnen wennen en was/ben er zeer content mee, ook met het verbruik
Ik hoop net als coetje ook dat het niet zo vaak gebeurd..
Coetje veel plezier vandaag bij de gender reveal en voor vanavond alvast smakelijk eten bij de griek (ik moet echt es kijken of er hier ook ergens 1 zit, ik krijg altijd trek als jij het hebt over de griek

Fladderak wat was je druk gisteren, hopelijk heb je vandaag niet meer pijn daardoor?
Ik was met mijn ouders naar fladderak haar stad voor de verjaardag van mijn zusje, het was gezellig maar warm en druk dus was blij dat ik weer thuis was, heb zeker wel 300 km gereden gisteren denk ik. Met omrijden om mijn ouders op te halen was het nl sowieso al 137 km enkele reis en we zijn nog omgereden voor de Mac , plus dat mijn moeder niet altijd even goed zat op te letten (zij had de telefoon voor de Navigatie) waardoor we ook een paar keer fout zijn gereden.
Ik heb zo natuurlijk wel goed aan de auto kunnen wennen en was/ben er zeer content mee, ook met het verbruik

zondag 15 juni 2025 om 12:50
Goedemorgen. Ja best vaak en veel ook in de zijstraten hier.zie ook vaak zoekende Duitse autos er schijnen hier genoeg punten te zijn waar het te koop is.
Moet ook zeggen dat ik het zelf nooit zo in de gaten heb ben n beetje naief
maar mijn man ziet dat meteen.
Ik heb er niks mee en ze doen maar .maar die griezel van gisteravond hoef ik niet in mijn buurt te zien.
Als niet kijk en achter het raam sta te gluren zien ze mij ook niet.i
Veel plezier vandaag coetje.
In Gronau zit en Griek Liz en ik hoor van mijn buren dat ie goed is. Villa Greece. Dat was vroeger villa Wesfalia. Succes.
Moet ook zeggen dat ik het zelf nooit zo in de gaten heb ben n beetje naief
Ik heb er niks mee en ze doen maar .maar die griezel van gisteravond hoef ik niet in mijn buurt te zien.
Als niet kijk en achter het raam sta te gluren zien ze mij ook niet.i
Veel plezier vandaag coetje.
In Gronau zit en Griek Liz en ik hoor van mijn buren dat ie goed is. Villa Greece. Dat was vroeger villa Wesfalia. Succes.
zondag 15 juni 2025 om 12:54

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in