Wat eet je op dit moment deel 23
donderdag 11 december 2025 om 09:15
Goedemorgen. Beterschap voor kleindochter Chris, hopelijk niks ernstigs? Gelukkig zijn er gastvrouwen die je kunt aanspreken in het zh hier, kan me goed voorstellen dat dat prettig is als je nog nooit in het zh in Nordhorn bent geweest.
Je had mij ook mogen vragen als die gastvrouw er niet was overigens natuurlijk, ik weet de weg daar in en om het zh met de ogen dicht natuurlijk
Succes vandaag bij de fysio weer!
Ik moet straks naar de orthopeed, es kijken of er nog wat nieuws op de mri te zien is en gelijk nieuw recept halen voor de fysio.
Vandaag kookt vriend, we eten gebakken aardappeltjes met sla en schnitzel met champignonsaus. Tot later.
Je had mij ook mogen vragen als die gastvrouw er niet was overigens natuurlijk, ik weet de weg daar in en om het zh met de ogen dicht natuurlijk
Succes vandaag bij de fysio weer!
Ik moet straks naar de orthopeed, es kijken of er nog wat nieuws op de mri te zien is en gelijk nieuw recept halen voor de fysio.
Vandaag kookt vriend, we eten gebakken aardappeltjes met sla en schnitzel met champignonsaus. Tot later.
donderdag 11 december 2025 om 09:32
Beterschap voor je kleindochter Chris. Hopelijk mag ze snel weer naar huis.
Ik weet in het ziekenhuis waar ik werk niet eens de weg. Ben blij dat ik mijn eigen afdeling weet te vinden
Succes bij de orthopeed Lize.
Wij hadden gisteren jouw menu van vanavond maar dan zonder de saus.
Ben druk in huis bezig. Morgen weer werken en een druk weekend voor de boeg dus nu alvast met de huishouding bezig. Vanavond staat er turks brood met kip en sla op de planning.
Eerst nog een kop koffie en dan weer verder.
Ik weet in het ziekenhuis waar ik werk niet eens de weg. Ben blij dat ik mijn eigen afdeling weet te vinden
Succes bij de orthopeed Lize.
Wij hadden gisteren jouw menu van vanavond maar dan zonder de saus.
Ben druk in huis bezig. Morgen weer werken en een druk weekend voor de boeg dus nu alvast met de huishouding bezig. Vanavond staat er turks brood met kip en sla op de planning.
Eerst nog een kop koffie en dan weer verder.
donderdag 11 december 2025 om 13:21
Hopelijk ben je weer tevreden met je haar coetje.
Fladderak jullie hebben dan ook wel 2 hele grote zh in vergelijking met die hier in Nordhorn.
Ik heb de orthopeed gehad, daarna het recept afgegeven bij de fysio en meteen gesport, nu even wat eten en dan omkleden en naar stal. Daarna komt zoon alweer thuis dus mijn dag zit wel vol.
Fladderak jullie hebben dan ook wel 2 hele grote zh in vergelijking met die hier in Nordhorn.
Ik heb de orthopeed gehad, daarna het recept afgegeven bij de fysio en meteen gesport, nu even wat eten en dan omkleden en naar stal. Daarna komt zoon alweer thuis dus mijn dag zit wel vol.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in