Weet het even niet meer

09-06-2025 20:17 79 berichten
Ik ga deze topic sluiten, wil iedereen bedanken voor het reageren.
Wij gaan het nog eens goed bespreken samen en hopen er uit te komen met ze tweeën😊
anoniem_684ef0082fcab wijzigde dit bericht op 10-06-2025 17:05
81.51% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
@Hopeloosje. Ik zie nu dat je het topic hebt aangepast en er probeert samen uit te komen. Super! Proberen lekker bij elkaar te blijven.
Hopeloosje schreef:
10-06-2025 15:51
Te vaak Haha soms 3 x en dan blijf ik ook eten dat is ook geen probleem. En is niet zo dat ik elk weekend op pas zeer zeker niet .
Je weet al dat hij gewoon een punt heeft he.
Succes samen, als je zijn standpunt probeert te snappen komen jullie er vast uit.
Qiya schreef:
10-06-2025 14:34
Ooh ja, ik wel :) Ben net zo amicaal bij vrienden als m'n ouders.

Oudere mensen staat er weer los van, ligt aan m'n band met diegene. Maar oudere mensen klinkt afstandelijk, dan pas ik me absoluut aan.
Ik gebruik dat soort woorden niet bij mijn moeder en ben in algemene zin minder direct t.o.v. haar. Maar ik heb ook kennissen/vrienden waarbij ik daar meer op let omdat ze wat gevoeliger zijn. Ik begrijp niet helemaal wat dat met amicaal "versus" afstandelijk te maken heeft. Van mijn vader heb ik zo'n beetje leren vloeken, dus bij hem lette ik daar weer niet zo op.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
Hopeloosje schreef:
10-06-2025 15:51
Te vaak Haha soms 3 x en dan blijf ik ook eten dat is ook geen probleem. En is niet zo dat ik elk weekend op pas zeer zeker niet .
?

Verklaar u eens nader. Anders heeft dit topic weinig zin, nietwaar?

Ah, daar ben je zelf inmiddels ook achter. Succes ermee, dan maar. Niet te vaak je tekst wissen als je nog eens advies zou willen...
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven