Napraat 2025.5 met geklets op de ark van Viva.
donderdag 29 mei 2025 om 16:29
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.5 met geklets.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat 2025.5 met geklets.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 18 juni 2025 om 09:02
woensdag 18 juni 2025 om 09:06
Oh dat wist ik niet, dat maakt het nog weer ingewikkelder. Maar ik neem aan dat je het toen ook in de T&T kon zien? Of wist je niet dat dit pakket kwam en had je er ook geen T&T van?
woensdag 18 juni 2025 om 09:08
Ah, geen idee.
Ff teruggezocht in het bantopic en tegelijk met FV's maandban kreeg ik 24 uur.
Zal ik wel weer ruzie met haar hebben gemaakt.
En dan kan het idd niet voor iets in het MO-topic zijn geweest.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 18 juni 2025 om 09:15
Je zal er moeten modereren zeg, wat een rotbaan!
Ik zag dat sommige nieuwssites reacties onder nieuwsberichten over Gaza niet meer toestaan omdat het teveel moderator vereist.
•
woensdag 18 juni 2025 om 09:18
Nou precies. En dat alleen maar omdat mensen er per sé hier over willen, nee moeten discussieren. Hou op hoor. Gatverdamme, moet je als mod door al die drek heen, elke dag weer (en ik geloof dat ze het nu allemaal doen zelfs). Ik zou mooi zeggen dat ze een andere plek kunnen gaan zoeken.
woensdag 18 juni 2025 om 09:24
Zo'n topic kan interessant zijn om meer te leren van het conflict, meer dan wat je in het nieuws meekrijgt. Maar ik stop ook maar even met lezen nu.S-Groot schreef: ↑18-06-2025 09:18Nou precies. En dat alleen maar omdat mensen er per sé hier over willen, nee moeten discussieren. Hou op hoor. Gatverdamme, moet je als mod door al die drek heen, elke dag weer (en ik geloof dat ze het nu allemaal doen zelfs). Ik zou mooi zeggen dat ze een andere plek kunnen gaan zoeken.
S-Groot schreef: ↑18-06-2025 09:18Nou precies. En dat alleen maar omdat mensen er per sé hier over willen, nee moeten discussieren. Hou op hoor. Gatverdamme, moet je als mod door al die drek heen, elke dag weer (en ik geloof dat ze het nu allemaal doen zelfs). Ik zou mooi zeggen dat ze een andere plek kunnen gaan zoeken.
Nou precies dat. Ik zou er echt psychisch last van hebben. Maar goed, dat zou een ander wellicht van mijn baan hebben. Dus ik hoop dan maar dat de mods dit goed van zich af kunnen laten glijden.
•
Als jullie een poos niets meer van mij horen dan zit in de bak. Kreeg net een mail:
Goedemiddag, dames en heren,
Gelieve deze juridische brief te lezen,
, die verwijst naar een door u gepleegd strafbaar feit.
Hoogachtend
Federale dienst cyberveiligheid van de politie
Wat het strafbare feit is weet ik nog niet, daarvoor moet ik de bijlage openen.
Hoogachtend
TAFKAPML
woensdag 18 juni 2025 om 09:26
Dat snap ik hoor en dat zou natuurlijk geen enkel probleem zijn als het er 'normaal' aan toe zou gaan. Maar het topic loopt continu uit de hand, er moet enorm op gemodereerd worden, mods moeten dagelijks door de heftige drek ploeteren... ik wist het wel: ga maar elders meer leren over het conflict.
woensdag 18 juni 2025 om 09:27
Purrmaid schreef: ↑18-06-2025 09:24Als jullie een poos niets meer van mij horen dan zit in de bak. Kreeg net een mail:
Hoogachtend
Dat komt natuurlijk door het verzuipen van die kat
woensdag 18 juni 2025 om 09:29
Voor de oorlog in Oekraïne is een speciale pijler gemaakt die veel mensen vervolgens hebben laten blokkeren. Dat zouden ze hiermee ook kunnen doen.S-Groot schreef: ↑18-06-2025 09:26Dat snap ik hoor en dat zou natuurlijk geen enkel probleem zijn als het er 'normaal' aan toe zou gaan. Maar het topic loopt continu uit de hand, er moet enorm op gemodereerd worden, mods moeten dagelijks door de heftige drek ploeteren... ik wist het wel: ga maar elders meer leren over het conflict.
(Overigens wordt er in de pijler van Oekraïne bijna niet meer gepost)
woensdag 18 juni 2025 om 09:30
Ja maar als mod zal je er toch moeten lezen. En ook steeds dingen moeten uitzoeken. En overleggen met elkaar erover.
•
woensdag 18 juni 2025 om 09:30
Als ik het goed onthouden heb hadden ze er 1 mod op (degene die het het minst zwaar vond) en omdat dat niet genoeg was hebben ze besloten er allemaal te gaan meelezen (ondanks dat ze ervoor gekozen hadden juist niet te lezen daar ivm de zwaarte). Dat kan natuurlijk, soms moet je iets wat je niet wil (binnen grenzen), maar als het dan alsnog belachelijk veel tijd, werk en (psychische) energie kost dan zou ik er maar voor kiezen dit topic niet meer toe te staan hier.
woensdag 18 juni 2025 om 09:33
[...]S-Groot schreef: ↑18-06-2025 09:26Dat snap ik hoor en dat zou natuurlijk geen enkel probleem zijn als het er 'normaal' aan toe zou gaan. Maar het topic loopt continu uit de hand, er moet enorm op gemodereerd worden, mods moeten dagelijks door de heftige drek ploeteren... ik wist het wel: ga maar elders meer leren over het conflict.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-06-2025 18:24
Reden: Provoceren
Reden: Provoceren
17.58% gewijzigd

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in