Napraat 2025.5 met geklets op de ark van Viva.
donderdag 29 mei 2025 om 16:29
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.5 met geklets.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat 2025.5 met geklets.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 18 juni 2025 om 09:52
Dit heb ik ook wel eens gehad. Toen had de leverancier al wel een vervangende opgestuurd dus zat ik een week later met 2 matrassen. Ik heb gevraagd, gesmeekt, gebeld tot ik een ons woog maar ze snapte bij de leverancier niet dat ik met 2 matrassen zat en er maar 1 besteld had. Na een paar maanden heb ik het tweede matras maar bij kind op het bed gelegd met in mijn achterhoofd het idee dat ik, als ze erom zouden vragen, ik de 2e alsnog moest betalen.
Nooit meer iets van gehoord.
woensdag 18 juni 2025 om 09:55
Stiekem hoop ik dat dat hier ook gebeurt.Raak schreef: ↑18-06-2025 09:52Dit heb ik ook wel eens gehad. Toen had de leverancier al wel een vervangende opgestuurd dus zat ik een week later met 2 matrassen. Ik heb gevraagd, gesmeekt, gebeld tot ik een ons woog maar ze snapte bij de leverancier niet dat ik met 2 matrassen zat en er maar 1 besteld had. Na een paar maanden heb ik het tweede matras maar bij kind op het bed gelegd met in mijn achterhoofd het idee dat ik, als ze erom zouden vragen, ik de 2e alsnog moest betalen.
Nooit meer iets van gehoord.
Mijn oudste twijfelde of hij hetzelfde wilde kopen namelijk.

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 18 juni 2025 om 09:58
woensdag 18 juni 2025 om 10:00
Kind is hier een keer naar Schiphol gegaan met alleen mijn paspoort bij zich.. door mijn schuld
Dat is opgelost door er heel snel naar toe te rijden met het juiste paspoort.
Nu gaan kind en man samen een week weg en heb ik weer mijn paspoort meegegeven ipv het paspoort van man
Daar kwamen we nog net achter op de oprit hier thuis.
Dat is opgelost door er heel snel naar toe te rijden met het juiste paspoort.
Nu gaan kind en man samen een week weg en heb ik weer mijn paspoort meegegeven ipv het paspoort van man
Daar kwamen we nog net achter op de oprit hier thuis.
Pieremachochel
woensdag 18 juni 2025 om 10:40
Suf. Dat zijn nou typisch van die dingen die je zelf moet regelen/checken vind ik.noglangnietjarig schreef: ↑18-06-2025 10:34Absoluut, maar ik heb hun paspoorten in het voorvak gedaan.
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Ruin it yourself.
woensdag 18 juni 2025 om 13:08
nee, ik wist niet dat er een pakketje kwam en uiteindelijk bleek het voor de vereniging te zijn waar ik penningmeester ben geweest. Pas toen er ook echt gegevens in stonden bij welk pakketpunt was bezorgd, ben ik daar heen gegaan.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
woensdag 18 juni 2025 om 13:18
woensdag 18 juni 2025 om 14:32
Zojuist bericht dat het bezorgd is.

Niet bij mij.
DPD gebeld. Mmmmm, u woont in Haarlem? Neuh, het is bezorgd bij een mijnheer in Rotterdam.
Tot zover mijn hoop.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 18 juni 2025 om 14:47
Post nl meldt nu in de app: het shopseizoen is geopend door al die pakketjes kan de bezorging iets langer duren. Ze zijn altijd traag ook als het shopseizoen niet is begonnen.
charlottew88 wijzigde dit bericht op 18-06-2025 15:25
0.29% gewijzigd
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 18 juni 2025 om 14:55
Tip voor wie bang is voor dit soort oplichting (en dat kan je maar beter zijn, met dank aan AI gaat het nog veel erger worden): volg NOOIT een opgegeven link, maar bezoek zelf de website. Als de link je naar DHL moet leiden, zelf naar het webadres van DHL intikken en vanaf daar verder.
Oh, Spike, how could you ever know what it's like to be totally obsessed with a pony only to find out they're obsessed with somepony else?
woensdag 18 juni 2025 om 14:56
[...]Kattentuintje schreef: ↑18-06-2025 01:03Ik erger me echt enorm aan FV op het MO-topic. Welcome back.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-06-2025 18:07
Reden: Provoceren
Reden: Provoceren
12.69% gewijzigd
woensdag 18 juni 2025 om 15:04
woensdag 18 juni 2025 om 15:04
woensdag 18 juni 2025 om 15:23
Jezus wat een soap

'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
woensdag 18 juni 2025 om 15:54
Ik heb ooit zo'n soap meegemaakt nadat ik een toiletbril bestelde en een heel toilet geleverd kreeg met een bril die niet de juiste maat was. Vóór dat ding weer opgehaald was waren er drie pogingen nodig. En bij de vierde poging laadde de meneer dat ding op een steekkarretje waarna het voor mijn deur van het wagentje donderde en ik de gruzelementen op kon ruimen. En dus nog steeds geen passende wc-bril had

woensdag 18 juni 2025 om 16:03

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in