VRLK

28-04-2009 21:58 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer. Foutloos en wel .
Oh, en ik was gewoon heel jong bij de tijd
Ik denk het ook Wind, want ik ben 33 (nog maar een paar weekjes trouwens ). Maar ik was echt nog niet into de Dolly Dots. Wel into Doe Maar trouwens, maar dat kwam dan weer door mijn stoere neefjes.

Ja, ik lees echt al sinds het begin mee . In het begin nog niet heel regelmatig, toen las ik soms bij het kasteel, maar om redenen die uit het moeders voor moeders topic wel duidelijk worden had ik daar al vrij snel genoeg van. En ik heb ook hele periodes gehad dat ik heel weinig op het forum las hoor, dus heb ook vast vanalles gemist. Maar ja ik heb wel een beetje een beeld van jullie. Maar dat is ook weer niet heel specifiek ofzo. Gewoon een groepje vrouwen van mijn leeftijd, met kinderen rond de leeftijd van mijn kinderen, met dezelfde ditjes en datjes als ik. Het is vooral allemaal erg herkenbaar, en daardoor was het wel een soort van ontspannend na een drukke dag als ik eindelijk even op de bank zat en er niks leuks op tv was.
lilalore wijzigde dit bericht op 21-07-2009 16:31
Reden: stomme smileys
% gewijzigd
Ik kan het nog spannnender vertellen .Ben in dezelfde stad geboren als lilalore,woon er nu twee dorpen naast.

Morgen lopen ze bij ons langs en morgenavond lekker de stad in met mijn zusje.

Ik ben twee jaar terug ook naar het concert van de Dolly Dots in ahoy geweest.Ik kon de meeste liedjes toch wel meezingen,terwijl ik vroeger niet echt fan was.Ik kan me wel herinneren dat Anita eruit stapte en dat ik 'Sjeel ' leuk vond.

Hier niet zo'n fervente mee-lezer en schrijver als lilalore.Maar inderdaad wel herkenning van moeders met kinderen van dezelfde leeftijd.Het leest
Misschien wel in hetzelfde dorp als Dropje!

Zit RTL Boulevard te kijken. Jan Smit en zijn nieuwe vlam komen zo voorbij
Je bedoelt dat je speciaal Boulevard kijkt om Jan Smit en zijn vriendin te zien?

Ik heb gisteren wel gelachen toen ik las dat iemand op Marktplaats onder de naam Yolanthe allemaal spullen te koop aanbood zoals een collectie cd's van Nick en Simon, sommige met handtekening. Of 500 stuks kleding van J-style, nooit gedragen. Diegene heeft echt humor die dat bedacht heeft!

Ik heb de DVD van dat Dolly Dots concert. Kan hem zo wel even kijken. Maar ik denk dat ik dan moet huilen bij All the roses.... Dus mischien kijk ik toch maar niet.

Misschien moeten we ons topic in boekvorm uitbrengen .

Naar de sauna lijkt me leuk hoor Wind. Laten we tegen die tijd wat afspreken, we hebben natuurlijk ook al de verjaardag van Pebbles op de 22e augustus staan dus wat mij betreft wordt de sauna dan toch wel ergens eind september ofzo?

Lekker Drop, alleen naar de sauna. Dat lijkt me het toppunt van ontspanning!

Wij hebben nog een bon van Sauna van Egmond in Haarlem bedenk ik me net....

Ik ben de boekhouding van het 2e kwartaal aan het uitzoeken. Ik ben altijd erg laat, zelfs nu ik heb bijgehouden heb. De boekhouder zal wel denken....
O ja Wind, had je KW het boek dat hij van ons voor zijn verjaardag heeft gekregen al een keer voorgelezen? Over het zoeken van die draken.

Schorrie had dat boek uit de bieb en was er zo weg van dat hij het ook mee op vakantie wilde. Toen hebben we het dus bijna elke dag voorgelezen. Zo kwam ik op het idee om het voor KW te bestellen en toen heb ik er ook gelijk maar een voor Schorrie besteld. Anders was hij was teleurgesteld geweest als we het aan KW hadden gegeven .
hmmm ik heb weer blaasontsteking...

Heerlijk Wind lekker vakantie! Mag ik mee naar Zuid-Frankrijk? Ik mis het!

Dagje sauna lijkt me heerlijk, ook in mijn eentje. Zou dan het 7e deel van HP meenemen en waarschijnlijk in 1 dag uitlezen. Misschien wel een goed idee om ergens volgende week een snipperdagje in te lassen...

Wat grappig dat Drop haar buren meeschrijven nu

En over Mille haar vakantie: ik dacht echt dat ze serieus was over het annuleren. Stond er geen zielig gezichtje bij?

Vreselijk nieuws over Ria. Wat is het toch een akelige ziekte. 52 jaar is echt te jong. Ik ben trouwens 32 en heb het ook wel bewust meegemaakt. Op de basisschool werd bij menig playbackshow Dolly Dots door de oudere gedaan en dat vond ik altijd heel indrukkwekkend

Over die Yolanthe grap op MP. Hier op het forum hebben ze dat ook gedaan! Kijk maar bij entertainment, moest er wel om lachen.
Ik ben trouwens dubbel zielig want ik ben gister serieus van de trap gevallen. Zo eng want ondanks mijn pogingen om me vast te grijpen bleef ik vallen, de hele trap dus. Ik weet ook echt niet meer waar het mis ging. Ik ben nu helemaal blauw op mijn rug en heb een dikke knie. Aap schrok zich wild en stond in 1 seconde naast me. Apie en Japie 3 seconden daarna. Gellukkig viel het mee en heb ik niks gebroken ofzo.
Oeh, Nathje... van de trap vallen is heel erg pijnlijk. En zo te lezen ben je er echt van af gestuiterd. Je zal wel helemaal beurs zijn. En dan ook nog blaasontsteking. Het kneusje

Heb net op youtube het liedje opgezocht wat je bedoelde, Morrie. En daarna het interview bekeken van afgelopen april bij Ivo Niehe. Wat was het een opgewekte vrouw zeg! Pff... erg oneerlijk allemaal.

Ook even het clipje bekeken van 'she's a lyer". Wat een grappige clip vind ik dat!

Zullen we gewoon een datum prikken voor een saunadag en wie zin heeft gaat mee?

Boek hebben we alleen nog maar doorgebladerd, Morrie. De laatste tijd valt KW meteen in slaap als hij zijn bed ruikt en komt er van voorlezen weinig terecht. En overdag lees ik weinig voor in de zomer. Is meer een winterding. Zal het boek wel meenemen op vakantie.
Ik vermoedde al zoiets toen je schreef dat je ook uit het zuid-oosten kwam irsa! Als je woont waar ik denk dat je woont heeft mijn moeder heel lang een winkel gehad in jouw dorp.

Grappig zeg, jullie randstedelijk topic wordt ineens geïnfiltreerd door proviciaaltjes .

Nathje wat naar van de trap gevallen! Ik ben ook een keer van boven naar beneden gevallen (toen ik zwanger was van poppetje) en heb echt nog dagen spierpijn gehad toen. Heb je daar geen last van?

Ik moet een spannend telefoontje plegen en zit ontwijkend gedrag te vertonen. Weg hier dus.
Zo zeg Nathje, dat klinkt als een flinke val. Kan me voorstellen dat het eng was dat je steeds misgreep. Gelukkig maar dat je niets gebroken hebt, maar bont en blauw zul je wel zijn!

Zo even bij Entertainment kijken naar de Yolanthe grap.

Wat mij betreft hoeven we nog geen saunadatum te prikken. Maar jij wilt het vast graag vast hebben staan . Soms (zaosl nu) benauwd me het een beetje als ik allerlei dingen al lang vooraf gepland hebt staan....

Het boek hoef je niet mee op vakantie te nemen hoor . Ik was gewoon benieuwd of KW het net zo leuk vindt als Schorrie.

Hmmm, nog twee facturen maken, dan ben ik klaar. Ik heb mezelf beloofd dat ik om 21 uur op de bank met een pot thee en mijn boek mag.
En LLL (ik ga je afkorten hooor), al gebeld?

Vraag me af wat je voor spannend telefoontje om kwart voor 9 's avonds kunt plegen .
Nou als je zwanger bent lijkt me van de trap vallen nog veel enger, LLL. Maar inderdaad ook flinke spierpijn, ook op hele gekke plekken waar je niet eens weet dat er spieren zitten.

Zit een spannende CSI te kijken. Pfff, ik had mijn hand gewoon voor mijn mond

Spannend telefoontje op dit tijdstip? Ik denk een confronterend gesprek met een bekende?

Ik vind naar de sauna gaan ook leuk, maar ik weet niet of ik tijd heb in september. Voorbereidingen voor werkding nemen behoorlijk wat tijd in beslag. Datum prikken mag maar ik kan er niks zinnigs over zeggen of ik kan of niet.
Nou telefoontje gepleegd. En er is een spannende emailactie uit voortgekomen. Lekker dan. En heel flauw zo nieuw binnenkomen en geheimzinnig doen maar ik wil er nog niks over zeggen. Het is een soort heel spontaan projectje, als het doorgaat ga ik het van de daken schreeuwen . Maar ik zal er nu over ophouden.

Hier net twee brullende jongetjes boven in bed, doodsbang voor het onweer. Heb er een mooi verhaal van gemaakt, over wolken de steeds per ongeluk tegen elkaar aanbotsen en dan heel hard sorry roepen. Vonden ze prachtig dus nu liggen ze in bed te giechelen.

Nu poppetje nog in bed krijgen. Pfff vermoeiend hoor die zomer.
Wolken die botsen en sorry zeggen klinkt heel lief!

Mmmhh.. niet plannen betekent meestal dat het er ook niet van komt omdat spontaan amper wat af te spreken is met ons. Nou ja, dan maar niet. Ga niet iets plannen terwijl andere het er benauwd van krijgen

Mijn moeder stond net aan de deur. Doet ze normaal nooit dus vond het wel wat vreemd. Toen begon ze zacht en geëmotioneerd te praten dat ze ons bewust niets had laten weten omdat we al genoeg aan ons hoofd hebben (er ligt een oom van GW op sterven (nu inmiddels al 2 weken)). Nu blijkt dat ze vorige week maandag 's avonds is gebeld door de huisarts nav het bevolkingsonderzoek voor borstkanker en dat er een alarmerend stukje is aangetroffen. Vanmorgen echo gehad en poging tot punctie, maar niet gelukt. Nu moet ze morgen terecht voor een biopsie en krijgt ze vrijdag de uitslag. Pfff... en dat op zo'n dag dat er een BN'er overlijdt aan longkanker.
Oei, Nathje, gevallen en blaasontsteking, dat klinkt niet best! En Wind, heel veel plezier! Volgens mij is het weer helemaal super nu in Zuid-Frankrijk.

Vandaag kwamen ze bij ons door 't dorp, ben nog wezen kijken met de kinderen. Wel even lollig hoor, maar ik snap niet dat er zoveel mensen klapstoelen en hele tassen met eet- en drinkzooi meenemen (thermoskannen koffie en zo) om uren te gaan kijken. Na een half uur, drie kwartier en een paar honderd wandelaars heb ik het wel weer gezien. De militairen kijken is wel weer leuk. Maar pas op de dag van de intocht lopen ze het laatste stuk op de via gladiola in marstempo. Nu sjokken ze net zo moeilijk als de andere wandelaars, alleen wel met volle bepakking.

Hier twee kinderen in coma, het regent pijpenstelen, het onweert en de lucht is geel. Heel raar. Vent wilde nog naar het vuurwerk gaan kijken, ik gok dat hij niet gaat.

Vanavond fotosessie laten doen dus, in naburig dorp. Kostte nogal wat moeite om er te komen vanwege mensen die naar de stad willen en politie die alles in goede banen wil leiden. Wat een gedoe zeg. Maar er zijn heul mooie foto's genomen, heb al een preview kunnen nemen op de pc van de fotograaf. Was leuk om te doen!

Ik vind het overigens ook lastig om zo ver vantevoren een datum te prikken, ik beslis dat soort dingen liever last minute. Veel verjaardagen ook in september. En een optreden.
Hier ook noodweer,wat vreemd Maar bij mij slapen ze nog.Slapen ook altijd door met oud en nieuw.Snap niet hoe ze het voor mekaar krijgen,maar goed.

Hier laatst van de trap gevallen in de bieb.En het stomme was toen ik beneden was/lag had ik nog steeds mijn boeken vast.Want dat is belangrijker om vast te houden dan een leuning natuurlijk.

Ben nog nooit in een sauna geweest,maar mis heel wat als ik lees over een dagje ontspanning e.d.

Lll,telefoontje was werkgerelateerd?Kinderen weer rustig?
Oef Wind, dat klinkt ook heftig zeg... Wat naar als je moeder zoiets komt vertellen en dat het allemaal zo snel onderzocht wordt. Vind ik alarmerend. Maar goed, je kunt maar beter zsm weten of het goed- of kwaadaardig is, al is slecht nieuws natuurlijk verschrikkelijk.

Reminds me, ik kan vanaf volgende week woensdag bellen voor de uitslag van mijn uitstrijkje. Yuk.
Oke, dat wordt dus binnenkort een avondje sauna voor LLL, Irsa en mij .
Hier is het droog en helder

Ja, Dropje... wat jij schrijft dat heb ik ook. Ik vind het ook alarmerend dat ze zo snel onderzocht wordt. Ze zegt zelf dat ze dat altijd doen omdat ze mensen niet in spanning willen laten zitten. De punctie lukte vandaag niet en ze kan morgen al terecht voor die biopsie. En die moet 24 uur op kweek en dan vrijdag (de dag dat wij op vakantie gaan) de uitslag.
Oeh Wind wat een naar nieuws! Maar als het inderdaad niet goed is en ze zijn er snel bij is het vaak nog wel goed te behandelen. Wat bedoel je met een slecht stukje gevonden, op de mammografie?
Volgens mij onderzoeken ze ook standaar snel juist omdat het beter te behandelen is als je er vroeg bij bent. Maar kan me voorstellen dat je je vreselijke zorgen maakt.
Ja, op de mammografie zagen ze een alarmerend stukje en daarom moest ze naar het ziekenhuis naar de chirurg, nog een mammografie en toen die punctie die niet lukte. En morgen dan het vervolg.
he gats, Wind wat een naar bericht. Laten we hopen dat het meevalt

Ik ga pas mee naar de sauna als ik weer enigszins toonbaar ben. Eerst maar eens werpen en in shape raken.

Dropje, wat voor foto's heb je laten maken?

Ik schrok ook van bericht Ria Brieffies. Hier in mijn omgeving heel wat mensen die overlijden aan kanker op het moment. Erg heftig allemaal, vooral met dat nieuwe leven in mijn buik

Een stomme dag hier. De kinderen zijn echt onhandelbaar de laatste tijd. Weet niet zo goed wat ik er mee moet eigenlijk.
O gatver Wind, dat is echt eng nieuws. Ik schrik er van.

En ook niet fijn zo vlak voor je vakantie.

Maar het hoeft geen slecht nieuws te zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven