Examens 2025
vrijdag 13 juni 2025 om 16:20
vrijdag 20 juni 2025 om 12:30
vrijdag 20 juni 2025 om 12:34
waarom wil hij niet?Ditishet25 schreef: ↑20-06-2025 12:30Mijn zoon wil niet naar zijn diploma uitreiking. Ik vind dat het erbij hoort en dat hij gewoon moet gaan. Mijn vriend (niet zijn vader) zegt laat het gaan als hij echt niet wil. Wat zouden jullie doen of is het herkenbaar?
ik zou er niet een hele grote halszaak van maken, het is ook maar een ceremonieel ding.. het doet niets af aan zijn diploma.. maar ik zou wel benieuwd zijn naar de reden.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!

vrijdag 20 juni 2025 om 12:46
Er komen bij ons elk jaar leerlingen niet naar de uitreiking. Meestal omdat ze op reis zijn. Soms omdat ze het onaangenaam vinden. Als dat laatste het geval is, is het een beetje de vraag waarom. Heeft hij onprettige herinneringen aan school? Is hij verdrietig omdat het nu echt afgelopen is? Vindt hij het ongemakkelijk tijdelijk in het middelpunt van de belangstelling te staan?
vrijdag 20 juni 2025 om 13:54
Het is wel jammer natuurlijk maar dwingen heeft geen zin. Ik zou wel willen weten waarom hij niet wil gaan; ziet hij er tegenop om een praatje over zichzelf te moeten horen, houdt hij er niet van om op een podium te staan? Is dit hoe jullie hem kennen? Kunnen jullie dmv een gesprek wat angst van hem wegnemen, eventueel met hulp van de mentor?Ditishet25 schreef: ↑20-06-2025 12:30Mijn zoon wil niet naar zijn diploma uitreiking. Ik vind dat het erbij hoort en dat hij gewoon moet gaan. Mijn vriend (niet zijn vader) zegt laat het gaan als hij echt niet wil. Wat zouden jullie doen of is het herkenbaar?
vrijdag 20 juni 2025 om 16:40
Hij is vrij op zichzelf en staat niet graag in de belangstelling. Hij heeft geen vrienden waar hij buiten school mee omgaat. Op school wel zegt hij. Hij vond school ook niet veel aan. Hij praat niet of nou ja nauwelijks dus het is heel moeilijk om er wat uit te krijgen bij hem. Misschien vind hij het ook moeilijk dat anderen met 2 ouders daar zijn en zijn eigen vader er niet bij is maar dat is een aanname. Hij geeft niet echt een reden.
Dit is wel een beetje hoe hij is hij wilde ook nooit naar schoolfeesten ed.
Ik kan zijn coach nog wel een bericht sturen. Ik ben vooral bang dat hij later denkt ik heb dat gemist of niet meegemaakt.
Ik heb er een heel leuk feest voor afgezegd wat voor mij echt geen probleem is natuurlijk (wel jammer). Maar als ik dat nu afzet voor iets wat hij niet wil is dat ook beetje dubbel.
Dit is wel een beetje hoe hij is hij wilde ook nooit naar schoolfeesten ed.
Ik kan zijn coach nog wel een bericht sturen. Ik ben vooral bang dat hij later denkt ik heb dat gemist of niet meegemaakt.
Ik heb er een heel leuk feest voor afgezegd wat voor mij echt geen probleem is natuurlijk (wel jammer). Maar als ik dat nu afzet voor iets wat hij niet wil is dat ook beetje dubbel.
Terug van weggeweest
woensdag 2 juli 2025 om 01:20
Hier heeft zoon Frans herkanst en gehaald (vwo). Dus hij ook maar 2 vakken op het VAVO. 1 vijf laat hij staan. Genoeg compensatie, dus hij hoeft maar voor 1 van de 2 vakken een 6 te halen.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in