Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 17!!

17-05-2025 19:20 509 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding Afbeelding
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ik vind Monique Smit echt een nepobaby. Als ze niet 'de zus van' zou zijn hadden we nog nooit van haar gehoord.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
Frizz schreef:
23-06-2025 00:11
Monique Smit heeft een foto op haar Facebook gezet van haarzelf backstage. Of naast stage. Niet alleen hartstikke geposeerd, maar ook hartstikke (slecht) gefotoshopt. Bijna alle comments gaan over haar been. :D
al die comments zijn ondertussen gewist
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
VGM1980 schreef:
23-06-2025 09:11
al die comments zijn ondertussen gewist
Oh daar zal ze ook een hoop werk aan hebben gehad dan. ;-D
SweetFirefly schreef:
23-06-2025 09:08
Ik vind Monique Smit echt een nepobaby. Als ze niet 'de zus van' zou zijn hadden we nog nooit van haar gehoord.

Dat is ze zeker!
Frizz schreef:
Monique Smit heeft een foto op haar Facebook gezet van haarzelf backstage. Of naast stage. Niet alleen hartstikke geposeerd, maar ook hartstikke (slecht) gefotoshopt. Bijna alle comments gaan over haar been. :D
Oh ja, ze was gisteren in Oirschot. Heb het zelf niet gezien/gehoord want het is niet mijn soort muziek.
Maar dat bij tunen wordt sowieso steeds meer en erger vind ik. Ook gewoon Gerda van de buren doet het en dan ook gewoon zonder gêne, we weten echt wel hoe je eruit ziet...
Frizz schreef:
Dat is geen fotoshop, gewoon een rare hoek (dat zie je aan die buizen eromheen, vrij ingewikkeld om die zo netjes door te laten lopen als je haar been zou resizen). Ze is wel veel afgevallen.
zeker wel bewerkt. vroeger zag je dan inderdaad dat de buizen ook meebewerkt waren. Dan waren de buizen ook verbogen en vervormt door in en uitduwen. maar je kan tegenwoordig prima foto's bewerken zonder dat. Je kan het een klein beetje zien omdat het er omheen blurry is. Bijna iedereen op insta bewerkt zijn foto's en video's.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
VGM1980 schreef:
23-06-2025 15:59
zeker wel bewerkt. vroeger zag je dan inderdaad dat de buizen ook meebewerkt waren. Dan waren de buizen ook verbogen en vervormt door in en uitduwen. maar je kan tegenwoordig prima foto's bewerken zonder dat. Je kan het een klein beetje zien omdat het er omheen blurry is. Bijna iedereen op insta bewerkt zijn foto's en video's.
Nou, als jij het zeker weet, dan is het zo.
Ik heb ook het idee dat de foto niet bewerkt is, ik zie op haar insta meerdere foto's dat haar been zo loopt. Ze is idd veel afgevallen.
apppie schreef:
23-06-2025 14:42
Dat is geen fotoshop, gewoon een rare hoek (dat zie je aan die buizen eromheen, vrij ingewikkeld om die zo netjes door te laten lopen als je haar been zou resizen). Ze is wel veel afgevallen.
Ze doet aan dat programma mee waar tegenwoordig veel bekende Nederlanders aan meedoen.
Maar mensen gaan voorbij
In Venetië zijn ze niet zo blij met de aankomende bruiloft van Jeff Bazos en zijn bruid Lauren.

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/06/23 ... k-protest/

Ik doe vast een voorspelling over de trouwjurk van Lauren; het zal er wel eentje worden waar haar flinke bonbonella’s weer uit zullen puilen.
Op een juice-kanaal las ik wat geruchten over ‘Housewife of Amsterdam’ Tamara die een tijdje terug op straat is mishandeld in het bijzijn van haar kind. Er wordt beweerd dat de man van een van de andere housewives, Deborah, achter de opdracht zou hebben gezeten. De reden heeft iets met geld/een onbetaalde rekening te maken: Deborah zou lang geleden hebben ingekocht bij het toenmalige mode-merk van Tamara en Maria Taylor en niet hebben betaald. Daar zou achter de schermen gezeik over zijn geweest (Deborah had contractueel laten vastleggen dat dit onderwerp niet gefilmd mocht worden, anders zou ze opstappen). Uiteindelijk zou haar man Tamara te grazen hebben laten nemen.

Nou ja, een heel gedoe. Gezellig programma wel :O
Claire45 schreef:
23-06-2025 20:53
Op een juice-kanaal las ik wat geruchten over ‘Housewife of Amsterdam’ Tamara die een tijdje terug op straat is mishandeld in het bijzijn van haar kind. Er wordt beweerd dat de man van een van de andere housewives, Deborah, achter de opdracht zou hebben gezeten. De reden heeft iets met geld/een onbetaalde rekening te maken: Deborah zou lang geleden hebben ingekocht bij het toenmalige mode-merk van Tamara en Maria Taylor en niet hebben betaald. Daar zou achter de schermen gezeik over zijn geweest (Deborah had contractueel laten vastleggen dat dit onderwerp niet gefilmd mocht worden, anders zou ze opstappen). Uiteindelijk zou haar man Tamara te grazen hebben laten nemen.

Nou ja, een heel gedoe. Gezellig programma wel :O
dafaq...., heeft die het afgekeken van de Amerikaanse versie? daarin werd de nieuwe man van een housewife afgetuigd door de ex

Afbeelding
SweetFirefly schreef:
23-06-2025 20:36
In Venetië zijn ze niet zo blij met de aankomende bruiloft van Jeff Bazos en zijn bruid Lauren.

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/06/23 ... k-protest/

Ik doe vast een voorspelling over de trouwjurk van Lauren; het zal er wel eentje worden waar haar flinke bonbonella’s weer uit zullen puilen.
verbaasd me niks, ze hebben het al niet op toeristen en hier zitten ze al helemaal niet op te wachten :nope:
huur lekker een prive eiland je hebt geld zat :roll:
Rouge__ schreef:
23-06-2025 21:36
dafaq...., heeft die het afgekeken van de Amerikaanse versie? daarin werd de nieuwe man van een housewife afgetuigd door de ex

[
Om wie gaat dit?
Rouge__ schreef:
23-06-2025 21:36
Echt? o_o Hoe diep mensen kunnen zinken…
Kan iemand die foto even plaatsen van Monique Smit?
Yakuzakiko schreef:
23-06-2025 19:47
Ik heb ook het idee dat de foto niet bewerkt is, ik zie op haar insta meerdere foto's dat haar been zo loopt. Ze is idd veel afgevallen.
Ik ook niet hoor.
De foto is ook vanuit een lage stand genomen.
Ze is iig veel afgevallen.
Ik zie het probleem niet eigenlijk
Frankly my dear, I don"t give a damn
Frizz schreef:
Ik zie het niet, jammer dat niemand meer een rare hoek kan herkennen maar meteen gaat mekkeren over fotoshop.
dolfje schreef:
23-06-2025 21:52
Om wie gaat dit?
Dina ManzoCantin van RHONJ, (zusje van Caroline & Chris) was getrouwd met de broer van Caroline's man.
niet lang na het eerste seizoen gingen ze scheiden en trouwde Dina met Dave Cantin.
niet lang daarna huurde haar ex Tommy Manzo een, maffiafiguur in om Dave Cantin in elkaar te slaan, hij zit inmiddels veroordeeld voor de aanval.
Ik heb Monique Smit laatst toevallig in het echt gezien en die is echt heel veel afgevallen. De foto’s op insta zien er echt wel uit hoe ze eruit ziet momenteel: sprietige beentjes en een strak lijf. Ze heeft het Dag Een programma blijkbaar succesvol doorlopen.
choca schreef:
24-06-2025 11:08
Ik heb Monique Smit laatst toevallig in het echt gezien en die is echt heel veel afgevallen. De foto’s op insta zien er echt wel uit hoe ze eruit ziet momenteel: sprietige beentjes en een strak lijf. Ze heeft het Dag Een programma blijkbaar succesvol doorlopen.
Nee, ze heeft het "New fysic" programma gevolgd zegt ze zelf.
Ah oké, zo goed ken ik haar niet en omdat dat Dag Een gebeuren zo in is/was, dacht ik dat het dat was.
Maar het werkt dus blijkbaar heel goed voor haar :)
MissNuada schreef:
23-06-2025 23:50
Ik zie het niet, jammer dat niemand meer een rare hoek kan herkennen maar meteen gaat mekkeren over fotoshop.
Eens!
Frankly my dear, I don"t give a damn
Rouge__ schreef:
24-06-2025 10:40
Dina ManzoCantin van RHONJ, (zusje van Caroline & Chris) was getrouwd met de broer van Caroline's man.
niet lang na het eerste seizoen gingen ze scheiden en trouwde Dina met Dave Cantin.
niet lang daarna huurde haar ex Tommy Manzo een, maffiafiguur in om Dave Cantin in elkaar te slaan, hij zit inmiddels veroordeeld voor de aanval.
Goh helemaal gemist
MissNuada schreef:
23-06-2025 23:50
''dat is tegenwoordig'' het eerste waar men aandenkt, net als wanneer je veel bent afgevallen als celeb denk iedereen dat je meteen aan de ozempic zit :bonk:

dolfje schreef:
24-06-2025 19:16
Goh helemaal gemist
Dina was toen al gestopt met de show, ik hoorde het via de YT streets het werd allemaal erger toen bleek dat Caroline een karakter letter had geschreven voor haar zwager.
waardoor zij en Dina geen contact meer hebben.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven