Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 17!!
maandag 23 juni 2025 om 09:11
al die comments zijn ondertussen gewist
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
maandag 23 juni 2025 om 09:27
SweetFirefly schreef: ↑23-06-2025 09:08Ik vind Monique Smit echt een nepobaby. Als ze niet 'de zus van' zou zijn hadden we nog nooit van haar gehoord.
Dat is ze zeker!
maandag 23 juni 2025 om 10:30
Oh ja, ze was gisteren in Oirschot. Heb het zelf niet gezien/gehoord want het is niet mijn soort muziek.
Maar dat bij tunen wordt sowieso steeds meer en erger vind ik. Ook gewoon Gerda van de buren doet het en dan ook gewoon zonder gêne, we weten echt wel hoe je eruit ziet...
maandag 23 juni 2025 om 14:42
Dat is geen fotoshop, gewoon een rare hoek (dat zie je aan die buizen eromheen, vrij ingewikkeld om die zo netjes door te laten lopen als je haar been zou resizen). Ze is wel veel afgevallen.
maandag 23 juni 2025 om 15:59
zeker wel bewerkt. vroeger zag je dan inderdaad dat de buizen ook meebewerkt waren. Dan waren de buizen ook verbogen en vervormt door in en uitduwen. maar je kan tegenwoordig prima foto's bewerken zonder dat. Je kan het een klein beetje zien omdat het er omheen blurry is. Bijna iedereen op insta bewerkt zijn foto's en video's.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
maandag 23 juni 2025 om 16:30
Nou, als jij het zeker weet, dan is het zo.VGM1980 schreef: ↑23-06-2025 15:59zeker wel bewerkt. vroeger zag je dan inderdaad dat de buizen ook meebewerkt waren. Dan waren de buizen ook verbogen en vervormt door in en uitduwen. maar je kan tegenwoordig prima foto's bewerken zonder dat. Je kan het een klein beetje zien omdat het er omheen blurry is. Bijna iedereen op insta bewerkt zijn foto's en video's.
maandag 23 juni 2025 om 20:26
Ze doet aan dat programma mee waar tegenwoordig veel bekende Nederlanders aan meedoen.
Maar mensen gaan voorbij
maandag 23 juni 2025 om 20:36
In Venetië zijn ze niet zo blij met de aankomende bruiloft van Jeff Bazos en zijn bruid Lauren.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/06/23 ... k-protest/
Ik doe vast een voorspelling over de trouwjurk van Lauren; het zal er wel eentje worden waar haar flinke bonbonella’s weer uit zullen puilen.
Ik doe vast een voorspelling over de trouwjurk van Lauren; het zal er wel eentje worden waar haar flinke bonbonella’s weer uit zullen puilen.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
maandag 23 juni 2025 om 20:53
Op een juice-kanaal las ik wat geruchten over ‘Housewife of Amsterdam’ Tamara die een tijdje terug op straat is mishandeld in het bijzijn van haar kind. Er wordt beweerd dat de man van een van de andere housewives, Deborah, achter de opdracht zou hebben gezeten. De reden heeft iets met geld/een onbetaalde rekening te maken: Deborah zou lang geleden hebben ingekocht bij het toenmalige mode-merk van Tamara en Maria Taylor en niet hebben betaald. Daar zou achter de schermen gezeik over zijn geweest (Deborah had contractueel laten vastleggen dat dit onderwerp niet gefilmd mocht worden, anders zou ze opstappen). Uiteindelijk zou haar man Tamara te grazen hebben laten nemen.
Nou ja, een heel gedoe. Gezellig programma wel
Nou ja, een heel gedoe. Gezellig programma wel

maandag 23 juni 2025 om 21:36
dafaq...., heeft die het afgekeken van de Amerikaanse versie? daarin werd de nieuwe man van een housewife afgetuigd door de exClaire45 schreef: ↑23-06-2025 20:53Op een juice-kanaal las ik wat geruchten over ‘Housewife of Amsterdam’ Tamara die een tijdje terug op straat is mishandeld in het bijzijn van haar kind. Er wordt beweerd dat de man van een van de andere housewives, Deborah, achter de opdracht zou hebben gezeten. De reden heeft iets met geld/een onbetaalde rekening te maken: Deborah zou lang geleden hebben ingekocht bij het toenmalige mode-merk van Tamara en Maria Taylor en niet hebben betaald. Daar zou achter de schermen gezeik over zijn geweest (Deborah had contractueel laten vastleggen dat dit onderwerp niet gefilmd mocht worden, anders zou ze opstappen). Uiteindelijk zou haar man Tamara te grazen hebben laten nemen.
Nou ja, een heel gedoe. Gezellig programma wel![]()

verbaasd me niks, ze hebben het al niet op toeristen en hier zitten ze al helemaal niet op te wachtenSweetFirefly schreef: ↑23-06-2025 20:36In Venetië zijn ze niet zo blij met de aankomende bruiloft van Jeff Bazos en zijn bruid Lauren.

huur lekker een prive eiland je hebt geld zat

Relax we're all crazy, it's not a competition
maandag 23 juni 2025 om 23:42
Ik ook niet hoor.Yakuzakiko schreef: ↑23-06-2025 19:47Ik heb ook het idee dat de foto niet bewerkt is, ik zie op haar insta meerdere foto's dat haar been zo loopt. Ze is idd veel afgevallen.
De foto is ook vanuit een lage stand genomen.
Ze is iig veel afgevallen.
Ik zie het probleem niet eigenlijk
Frankly my dear, I don"t give a damn
maandag 23 juni 2025 om 23:50
Ik zie het niet, jammer dat niemand meer een rare hoek kan herkennen maar meteen gaat mekkeren over fotoshop.
dinsdag 24 juni 2025 om 10:40
Dina ManzoCantin van RHONJ, (zusje van Caroline & Chris) was getrouwd met de broer van Caroline's man.
niet lang na het eerste seizoen gingen ze scheiden en trouwde Dina met Dave Cantin.
niet lang daarna huurde haar ex Tommy Manzo een, maffiafiguur in om Dave Cantin in elkaar te slaan, hij zit inmiddels veroordeeld voor de aanval.
dinsdag 24 juni 2025 om 11:08
dinsdag 24 juni 2025 om 11:21
Nee, ze heeft het "New fysic" programma gevolgd zegt ze zelf.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
dinsdag 24 juni 2025 om 19:16
Goh helemaal gemistRouge__ schreef: ↑24-06-2025 10:40Dina ManzoCantin van RHONJ, (zusje van Caroline & Chris) was getrouwd met de broer van Caroline's man.
niet lang na het eerste seizoen gingen ze scheiden en trouwde Dina met Dave Cantin.
niet lang daarna huurde haar ex Tommy Manzo een, maffiafiguur in om Dave Cantin in elkaar te slaan, hij zit inmiddels veroordeeld voor de aanval.
dinsdag 24 juni 2025 om 19:40
''dat is tegenwoordig'' het eerste waar men aandenkt, net als wanneer je veel bent afgevallen als celeb denk iedereen dat je meteen aan de ozempic zit

Dina was toen al gestopt met de show, ik hoorde het via de YT streets het werd allemaal erger toen bleek dat Caroline een karakter letter had geschreven voor haar zwager.
waardoor zij en Dina geen contact meer hebben.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in