Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 17!!
donderdag 19 juni 2025 om 21:18
Ah en ik dacht echt dat Douwe Bob lekker ah kokkerellen was.
It’s 5 o clock somewhere
donderdag 19 juni 2025 om 21:20
was dat op YT; Make it Make Sense?MissNuada schreef: ↑19-06-2025 09:49Dit is een blufbedrag maar ik heb gisteren gekeken naar iemand die de hele zaak heeft voorgelezen. Is een openbaar dossier en er zitten ook veel foto's en screenshots bij van berichten van deze Tyler Perry.
En er is ook bewijs dat deze man niet de enige was die Tyler Perry heeft lastig gevallen, aangerand en erger.
Allemaal werknemers van Tyler Perry's, veel al acteurs films en series.
Ook weten andere werknemers van Tylers bedrijven wat Tyler allemaal deed, het is gewoon Diddy 2.0.
Alleen dommer, Diddy liet veel over aan andere mensen en speciale telefoons en veel ging mondeling.
Tyler Perry viel mensen heel veel lastig telefonsich en vol in beeld van anderen.
Dus het bedrag is hoog en dat gaat nooit worden maar paar miljoen zit er zeker wel in en ws word het ook nog een strafzaak.
De Feds zijn echt wel aan het meelezen en medewerkers aan het zoeken om te flippen.
vorig jaar of daarvoor was er ook een acteur die een billionaire beschuldigde van grensoverschrijdend gedrag, hij had alleen geen namen genoemd maar bijna iedereen fluisterde dat het over Tyler Perry ging.
dat verbaasd me ook niets, in zijn werkende leven wilt perry ook alles zelf doen wat zijn films betreft, hij krijgt er ook vaak kritiek op.
zeg wat je wilt van Prince maar hij was de king of cool.VGM1980 schreef: ↑19-06-2025 09:42Ik zie dan voor mij hoe Prince voor diegene zn neus staat (even alsof hij nog steeds leeft dan he) En dat die ander dan
probeert hem belachelijk te maken over hoe raar hij er wel niet uit ziet met zijn haar, oorbel, make up, kleding etc.
Na een paar minuten is waarschijnlijk de lol er wel van af

dit soort mensen wil je gewoon op hun mond slaan in de hoop dat ze hem dicht houden

Relax we're all crazy, it's not a competition
donderdag 19 juni 2025 om 22:29
Nee, maar verbaast mij niets als MIMS ondertussen ook deze aanklacht zou hebben door/voorgelezen op YT.Rouge__ schreef: ↑19-06-2025 21:20was dat op YT; Make it Make Sense?
vorig jaar of daarvoor was er ook een acteur die een billionaire beschuldigde van grensoverschrijdend gedrag, hij had alleen geen namen genoemd maar bijna iedereen fluisterde dat het over Tyler Perry ging.
dat verbaasd me ook niets, in zijn werkende leven wilt perry ook alles zelf doen wat zijn films betreft, hij krijgt er ook vaak kritiek op.
zeg wat je wilt van Prince maar hij was de king of cool.![]()
dit soort mensen wil je gewoon op hun mond slaan in de hoop dat ze hem dicht houden![]()
donderdag 19 juni 2025 om 22:33
Dat heb ik ook gelezen (en gehoord).
Ellen zou ongeveer 2 uur later dan afgesproken zijn aangeschoven.
Het draaiboek daarmee natuurlijk ook naar de kl#te.
En dan hebben Raven en diens team het gedaan! Kom op zeg!
donderdag 19 juni 2025 om 22:43
Precies wat ik vanmiddag al schreef hier en waarop Claire reageerde
Maar mensen gaan voorbij
donderdag 19 juni 2025 om 23:39
donderdag 19 juni 2025 om 23:57
Heb je de rest wel gelezen?
Het is niet alleen Ellen he, die iets negatiefs zegt.
Frankly my dear, I don"t give a damn
vrijdag 20 juni 2025 om 09:10
vrijdag 20 juni 2025 om 09:38
Mwah.....die geruchten komen toch ergens vandaan
Ik vind het niet terecht dat Raven een soort van heiligverklaard is, want zo "lekker autenthiek"
vrijdag 20 juni 2025 om 10:34
Ik zie wel voor me dat er achter de schermen zo’n rare afzeiksfeer ontstaat, en dit is vast niet het enige programma waar dat gebeurt. Ze hebben de gasten nodig om een uitzending te kunnen maken, vaak kiezen ze BN’ers die spraakmakend of anderszins opvallend zijn en er ontstaat geen echte band omdat de opnames maar kort duren, dus dan heb je al snel twee kampen: de crew die hecht is en de gasten die als circus-aapjes worden beschouwd omdat ze leuke tv moeten leveren. Maar goed, daar is het nou net tv voor. Niks is echt, alles draait om doen alsof, dus het hele concept is vrij hypocriet (in mijn ogen). Wat geen excuus is voor afzeik-gedrag uiteraard. Maar dát het gebeurt, geloof ik meteen.
vrijdag 20 juni 2025 om 10:59
Eens hoorClaire45 schreef: ↑20-06-2025 10:34Ik zie wel voor me dat er achter de schermen zo’n rare afzeiksfeer ontstaat, en dit is vast niet het enige programma waar dat gebeurt. Ze hebben de gasten nodig om een uitzending te kunnen maken, vaak kiezen ze BN’ers die spraakmakend of anderszins opvallend zijn en er ontstaat geen echte band omdat de opnames maar kort duren, dus dan heb je al snel twee kampen: de crew die hecht is en de gasten die als circus-aapjes worden beschouwd omdat ze leuke tv moeten leveren. Maar goed, daar is het nou net tv voor. Niks is echt, alles draait om doen alsof, dus het hele concept is vrij hypocriet (in mijn ogen). Wat geen excuus is voor afzeik-gedrag uiteraard. Maar dát het gebeurt, geloof ik meteen.
vrijdag 20 juni 2025 om 11:49
vrijdag 20 juni 2025 om 12:12
Waar komt dat heilig verklaard dan vandaan? Heb ik werkelijk nog nooit gehoord of gemerkt.
Raven doet zich volgens mij niet anders voor. Je ziet wat ze is; chaotisch, lomp, flapt er uit wat ze denkt.
TAFKAPML
vrijdag 20 juni 2025 om 12:26
vrijdag 20 juni 2025 om 12:34
Of vind jij er iets van omdat Raven anders is en jij dat niet goed kan plaatsen ?
Ik denk dat de heiligverklaring wel meevalt niet iedereen is fan van Raven .
vrijdag 20 juni 2025 om 12:35
was dat Florentien, die nieuwslezer?
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 20 juni 2025 om 13:43
Nou, ik ken best wat mensen die hen echt helemaal fantastisch vinden (ik ook trouwens) omdat die ongepolijste houding wel eens verfrissend is op tv, tussen al die neppe types. Raven is denk ik een ‘you love them or you hate them’-personality. En de ‘love’ is dan vaak heel groot.Yildizlar2 schreef: ↑20-06-2025 12:34Of vind jij er iets van omdat Raven anders is en jij dat niet goed kan plaatsen ?
Ik denk dat de heiligverklaring wel meevalt niet iedereen is fan van Raven .
vrijdag 20 juni 2025 om 13:51
Ik zelf kijk ook graag zeker nachtdierenClaire45 schreef: ↑20-06-2025 13:43Nou, ik ken best wat mensen die hen echt helemaal fantastisch vinden (ik ook trouwens) omdat die ongepolijste houding wel eens verfrissend is op tv, tussen al die neppe types. Raven is denk ik een ‘you love them or you hate them’-personality. En de ‘love’ is dan vaak heel groot.
vrijdag 20 juni 2025 om 14:03
Ik vind het minder dan eerst. Heb tegenwoordig het idee dat het wel erg vaak gaat over seksgerelateerde dingen en extreme buitenissigheden.
vrijdag 20 juni 2025 om 14:18
Nachtdieren is ook hartstikke gescript. Logisch op zich maar daardoor wel een overload aan echt bijzondere mensen.
vrijdag 20 juni 2025 om 14:22
vrijdag 20 juni 2025 om 14:24
vrijdag 20 juni 2025 om 14:27
Ja, dat maakt het bijna nog extra irritant, dat ze dus bewust al die rariteiten opzoeken. Alsof "de nacht" er zo uit ziet.vivapimpelmees schreef: ↑20-06-2025 14:18Nachtdieren is ook hartstikke gescript. Logisch op zich maar daardoor wel een overload aan echt bijzondere mensen.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in