Hoe zwaar is jouw leven vandaag
zaterdag 28 juni 2025 om 11:47
Soms is zeiken om het zeiken gewoon pure therapie. Niet omdat je leven echt vreselijk is, maar omdat het tussen de kattenkots en puberstress door gewoon even fijn is om ongegeneerd dramatisch te doen over een ingescheurde teennagel, een man die stervende is aan een niesbui, of een banaan in ontbinding uit je lievelingstas peuteren.
Hoe zwaar is jouw leven vandaag op de schaal van ' gat in je sok' tot ' ongemerkt met nutella op je wang door de winkel gelopen'?
Hoe zwaar is jouw leven vandaag op de schaal van ' gat in je sok' tot ' ongemerkt met nutella op je wang door de winkel gelopen'?
vgm1980 wijzigde dit bericht op 28-06-2025 13:55
0.32% gewijzigd
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
zondag 29 juni 2025 om 00:04
zondag 29 juni 2025 om 03:46
Terwijl het andere stemmetje zegt dat je dit nodig hebt, net waar je naar luistertRodepeper schreef: ↑28-06-2025 12:34Ik ben gevloerd door moeheid. Heb teveel gewerkt afgelopen tijd op zowel werk, thuis, tuin, vrijwilligerswerk etc. Veel extra qua school kinderen, mental shitload etc. Kinderen oververmoeid en slechte nachten waardoor ik ook slecht slaap. Lig in bed, voelt zo onnatuurlijk om te gaan slapen terwijl ik niet ziek ben en zoveel moet doen eigenlijk. Kinderen zijn weekend bij hun vader, het mag, ik hoef eigenlijk niet echt iets. Toch dat stemmetje hé

zondag 29 juni 2025 om 07:09
VochtZomerVlinder schreef: ↑29-06-2025 06:301 kilo aangekomen na een etentje, ik ga even in een hoekje janken….

Zebra tussen de paarden
zondag 29 juni 2025 om 07:40
Klinkt heftig.. Wat is er gebeurd?KatjaSasja schreef: ↑29-06-2025 07:23Zorgen of het met oudste kind wel goed gaat, slecht geslapen, vroeg wakker, met hartkloppingen op de bank, even bijkomen.
zondag 29 juni 2025 om 07:41
Je komt echt niet 1 kilo aan van een etentje. Tenzij je 7000 calorieën meer hebt gegeten dan normaal.ZomerVlinder schreef: ↑29-06-2025 06:301 kilo aangekomen na een etentje, ik ga even in een hoekje janken….
Ook een Pluviofiel
zondag 29 juni 2025 om 07:43
Tenzij je bijna 8000 calorieën gegeten hebt is 1kg aankomen n een etentje onmogelijk.ZomerVlinder schreef: ↑29-06-2025 06:301 kilo aangekomen na een etentje, ik ga even in een hoekje janken….
Waarom ga je na een etentje op de weegschaal trouwens?
Laat die weegschaal even met rust en geniet nog even na van de gezelligheid van het etentje.
zondag 29 juni 2025 om 08:59
Iets vrolijkers:
Ik vind jouw avatar altijd zo ontzettend ingenieus gemaakt, echt een plaatje! Ik ben echt onder de indruk van dat soort ontwerpwerk.
zondag 29 juni 2025 om 09:00
Herkenbaar, neem tijd en rust voor jezelf. Ik ga in zulke situaties makkelijk over m'n grenzen..KatjaSasja schreef: ↑29-06-2025 07:58Kortzichtige beslissingen nemen, geen moord en brand, maar het triggert iets bij mij dat eens in de zoveel tijd de kop op steekt.
Moet maar weer eens naar yoga.
Yoga/ meditatie via YouTube/ Spotify? Of een wandeling, iets lekkers voor jezelf maken?
zondag 29 juni 2025 om 09:07
Gisteravond was gezellig met man in de bios, daarna thuis nog geborreld en toen werd ik om 5:50 wakker met buikpijn en moest naar de wc. Daarna nog beetje geslapen tot 7:30 en weer wakker van /met buikkrampen dus weer naar de wc en ben maar op de bank gaan zitten. Zou zo graag eens willen uitslapen.
Vanmiddag met die hitte gaan we naar een klein lokaal festival, gelukkig op loopafstand en ik hoop dat er schaduw plekken zijn en dat mijn buikpijn weg is.
Vanmiddag met die hitte gaan we naar een klein lokaal festival, gelukkig op loopafstand en ik hoop dat er schaduw plekken zijn en dat mijn buikpijn weg is.
zondag 29 juni 2025 om 09:10
We hebben 2 binnenkatten van 15, die deden tot voor kort alleen een rondje tuin - en gingen daarna gewoon weer lekker binnen liggen. Dit jaar hebben ze ontdekt dat in de tuin liggen ook heel lekker is. Leuk
behalve dan dat ik ineens een springbeestje ontdekte op de bank... voor het eerst in 15 jaar vlooien! Gatver. Dus vandaag ontvlooien, stofzuigen, plaids in de was etc..

zondag 29 juni 2025 om 09:14
Leuk! Hier word ik dan weer blij van! Plaatje ooit gekregen van een vriendinnetje, dus ik heb het niet zelf gemaakt, niet eens zelf gevonden

zondag 29 juni 2025 om 09:23
Zo herkenbaar. Als ik 5 uur slaap is het veel. Of ik nu vroeg of laat naar bed ga.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in