Singles unite, tweede editie 2025 deel 2

20-01-2025 13:32 3503 berichten
Bij deze kletsen we weer verder :)

Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590
Alle reacties Link kopieren Quote
Mus schreef:
28-06-2025 22:52
Ietsje langer, 11 dagen nog. Maar het komt nu wel eindelijk dichterbij...
Oh dat schiet al op! Al zullen deze dagen misschien wel het langste duren.. maar het eind is in zicht..
Blijft hij lang?
Mus, fijn dat het niet al te lang meer duurt.

Attraverso, alvast een fijne date gewenst morgen!

Hier nog steeds onrustig. Weet gewoon niet zo goed wat ik er allemaal mee aan moet. Terwijl het gevoel over hem, voor zover mogelijk is nu, wel goed zit. Emmely, wat jij schrijft zit ook wat in. Ik denk wel dat hij het geduld zal hebben. Maar zit al langer minder fijn in m'n vel dus dat speelt ook mee. Ik vroeg mij al af of het wel het juiste moment is om te daten. Anderzijds dacht ik dat het misschien juist goed zou zijn.
Idd_ is het 'geen zin in al dat date gedoe weer, rust in mijn hoofd willen'? Dan herken ik het.

Ik heb al lang geen zenuwen meer voor een eerste date en nu wel... Gelukkig moet ik eerst een halve dag werken en is de zondagshift enorm druk...
Wat super fijn om te lezen Mimali dat het zo goed gaat❤️En toch wel het bewijs dat gevoel kan groeien haha!

Klinkt als een goede date Idd! Misschien voelde je je ontregeld omdat het inderdaad een lange date was inclusief zoenen..

Wow, ja dat is wel echt bijzonder Mus! Ik vind dat ook niet oppervlakkig hoor want ik wil ook geen roker (sorry voor de eventuele rokers hier). Ik vind het wel grappig wat je zegt over partners want ik heb er ook 3 in mijn omgeving gevraagd (alledrie relatie van 10 jaar of langer) en zij hadden hun partner ook niet naar rechts geswiped😂 Enne het aftellen is begonnen! 11 dagen zijn zo voorbij! Hoelang komt hij dan bij je? Oh ik zie dat Mimqli dit ook vraagt haha

Nu wel haha: Veel plezier vandaag Attraverso!😁 Fijn dat je wat afleiding hebt door je werk.
@Mimali en @Pupke, hij blijft een kleine twee weken :)

Idd_ schreef:
29-06-2025 00:05
Hier nog steeds onrustig. Weet gewoon niet zo goed wat ik er allemaal mee aan moet. Terwijl het gevoel over hem, voor zover mogelijk is nu, wel goed zit. Emmely, wat jij schrijft zit ook wat in. Ik denk wel dat hij het geduld zal hebben. Maar zit al langer minder fijn in m'n vel dus dat speelt ook mee. Ik vroeg mij al af of het wel het juiste moment is om te daten. Anderzijds dacht ik dat het misschien juist goed zou zijn.

Misschien psychologie van de koude grond hoor, maar kan het angst zijn? Ben je wellicht bang om je (weer) te hechten? Het klinkt alsof het iets is dat in jou zit en dat in principe niets met hem (of met twijfels over hem) te maken heeft.
The impossible only takes a little longer
Oh Mus dat is best lang voor de tweede keer dat jullie elkaar zien..
Echt bijzonder hoor wat jullie hebben.
Verblijft hij ook 2 weken bij jou?
Sorry beetje nieuwsgierig misschien 🫢
Mimali schreef:
29-06-2025 10:26
Oh Mus dat is best lang voor de tweede keer dat jullie elkaar zien..
Echt bijzonder hoor wat jullie hebben.
Verblijft hij ook 2 weken bij jou?
Sorry beetje nieuwsgierig misschien 🫢

Ja, het voelt als feast or famine: óf je bent 24/7 bij elkaar, óf je zit bijna 2000 km bij elkaar vandaan. Het is nogal een heftige manier om een prille liefde op te bouwen. We hebben er heel veel zin in, maar omdat we wel verstandige vijftigers zijn, hebben we ook een veiligheidspal ingebouwd. Hij komt met zijn eigen auto en een tent, en verblijft in principe op een camping hier in de buurt. Zo halen we een beetje de druk eraf en blijft alles mogelijk: van twee weken bij mij thuis, tot af en toe een dagje of een dagdeel alleen, tot ieder zijns weegs gaan. Dat laatste verwachten we natuurlijk niet, maar daar moeten we voor alle zekerheid ook rekening mee houden. We hebben elkaar natuurlijk slechts drie dagen meegemaakt (los van tientallen uren videobellen).
Mus schreef:
29-06-2025 11:14
Ja, het voelt als feast or famine: óf je bent 24/7 bij elkaar, óf je zit bijna 2000 km bij elkaar vandaan. Het is nogal een heftige manier om een prille liefde op te bouwen. We hebben er heel veel zin in, maar omdat we wel verstandige vijftigers zijn, hebben we ook een veiligheidspal ingebouwd. Hij komt met zijn eigen auto en een tent, en verblijft in principe op een camping hier in de buurt. Zo halen we een beetje de druk eraf en blijft alles mogelijk: van twee weken bij mij thuis, tot af en toe een dagje of een dagdeel alleen, tot ieder zijns weegs gaan. Dat laatste verwachten we natuurlijk niet, maar daar moeten we voor alle zekerheid ook rekening mee houden. We hebben elkaar natuurlijk slechts drie dagen meegemaakt (los van tientallen uren videobellen).
Ik vind het ontzettend leuk te lezen allemaal hoe jullie hiermee omgaan. Het klinkt erg goed allemaal, je moet wel echt gek op elkaar zijn om zo creatief te denken én het geduld op te brengen om te wachten.
Én het kan werken: mijn ex-man en ik woonden ruim 2000km bij elkaar vandaan, dus herken veel in wat je schrijft. Behalve het videobellen: destijds was het de sms en soms bij momenten van onderweg zijn dan ook nog geen bereik 😅
Attraverso, heel veel plezier vandaag. Wat een heerlijk weer voor een heerlijke date met een heerlijke man 😉😍
Mus schreef:
29-06-2025 11:14
Dat doen jullie goed!
Mus, wat hebben jullie dat goed geregeld. Zo kun je alle kanten op idd en geen druk van 24/7 samen móeten zijn.
Hier iets rustiger maar nog steeds niet helemaal genormaliseerd. Alles wat jullie schrijven zit wat in denk ik. Het was ook een intense date dus dat zal o.a. effect hebben gehad. Het voelt tegenstrijdig ook omdat ik hem graag weer wil zien en het aan de andere kant weer onrust brengt. Bindingsangst zou denk ik ook kunnen meespelen. Tegelijk zorgen maken of hij mij wel leuk genoeg gaat vinden. Allemaal dat soort dingen.
idd_ wijzigde dit bericht op 29-06-2025 19:22
32.43% gewijzigd
Hmm lastig Idd_

Heeft hij al op een tweede date aangestuurd?
Je zou kunnen aangeven dat je het rustig aan wil doen misschien dat dat jou ook een beetje rust geeft..

Hoelang ben je al single?
Peertjes schreef:
29-06-2025 11:22
Ik vind het ontzettend leuk te lezen allemaal hoe jullie hiermee omgaan. Het klinkt erg goed allemaal, je moet wel echt gek op elkaar zijn om zo creatief te denken én het geduld op te brengen om te wachten.
Én het kan werken: mijn ex-man en ik woonden ruim 2000km bij elkaar vandaan, dus herken veel in wat je schrijft. Behalve het videobellen: destijds was het de sms en soms bij momenten van onderweg zijn dan ook nog geen bereik 😅

Ik vind jouw reactie ook leuk om te lezen :)

Ja, ik denk ook dat het kan werken, zolang er perspectief is op uiteindelijk steeds meer bij elkaar kunnen zijn of bij elkaar in de buurt kunnen wonen. En ja, we zijn inderdaad nogal gek op elkaar. Het lijkt wel alsof we het beste in elkaar naar boven halen. Maar ik ben me ook wel bewust van het gevaar van idealiseren. Juist door die afstand kun je ook een plaatje in je hoofd gaan vormen dat niet meer helemaal klopt met de werkelijkheid. Ik ben dus ook gewoon nieuwsgierig hoe het straks gaat zijn. Hij gaat mij dan wat meer meemaken in mijn dagelijks leven natuurlijk.
En ja, inderdaad lastig @idd, om dit een beetje te ontrafelen. En uiteindelijk ook voor hem natuurlijk. Ik denk dat het vrij vaak voorkomt dat mensen gaan daten terwijl ze er eigenlijk nog niet aan toe zijn. Hopelijk lukt het je om wat meer inzicht te krijgen.
Mijn date heeft een Mimalitje gedaan...
Leuke date van meerdere uren, was erg aangenaam maar afgesloten met 'erg gezellige date maar geen klik'...

Verlies nemen en door...
Attraverso schreef:
29-06-2025 18:27
Leuke date van meerdere uren, was erg aangenaam maar afgesloten met 'erg gezellige date maar geen klik'...

Verlies nemen en door...
Een Mimalitje🙈😅..

Jammer maar misschien komt hij er ook nog op terug😉

Viel het uiteindelijk wel mee met hoe je er tegenaan keek vanwege zijn werk?
Mimali schreef:
29-06-2025 18:45
Een Mimalitje🙈😅..

Jammer maar misschien komt hij er ook nog op terug😉

Viel het uiteindelijk wel mee met hoe je er tegenaan keek vanwege zijn werk?
Denk niet dat hij op een forum zit waar ze hem daartoe zullen overtuigen ;-)

Ja, toch wel, kwam eerst heel erg koel en afstandelijk over maar ontdooide na een uurtje of zo en werd nog erg gezellig, vroeg nog om iets te gaan eten, babbelde honderduit... En dan dat einde. Had het eerlijk gezegd niet verwacht.
Attraverso schreef:
29-06-2025 18:51
Denk niet dat hij op een forum zit waar ze hem daartoe zullen overtuigen ;-)

Ja, toch wel, kwam eerst heel erg koel en afstandelijk over maar ontdooide na een uurtje of zo en werd nog erg gezellig, vroeg nog om iets te gaan eten, babbelde honderduit... En dan dat einde. Had het eerlijk gezegd niet verwacht.
Die kans is wel klein ja..
Mede dankzij jullie heb ik toch wel de stap gezet denk ik, het heeft me iig aan het denken gezet..

Dat is dan wel ff een tegenvaller..
Hij weet niet wat hij laat lopen 😉
Mimali schreef:
29-06-2025 18:57
Hij weet niet wat hij laat lopen 😉
Dat is lief... met die gedachte troosten we onszelf dan he 😉
Attraverso schreef:
29-06-2025 18:27

Verlies nemen en door...

Ah shit, @Attra... Tref je een keer een leuke man...
Hè jammer Attraverso!
Attraverso schreef:
29-06-2025 19:01
Dat is lief... met die gedachte troosten we onszelf dan he 😉
Zo is het💪
Ahhh wat ontzettend zuur Attraverso! Zijn verlies hoor! Ook voor jou komt er wel iemand voorbij die jou wél wil en ziet hoe leuk je bent <3 De mijne komt ook niet ter paard maar is nog onderweg op een slak😜
Mus en Mimali, ja erg lastig. Ik wil ook niet dat hij last gaat krijgen van mijn gedoe. Hij heeft aan het einde van de date al aangestuurd op een volgende keer afspreken. Niets concreets nog, komende dagen is hij ook druk.
Ik ben bijna 8 jaar single.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven