Contact tix.nl

30-06-2025 13:24 8 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik probeer een mens aan de telefoon te krijgen bij tix.nl
Meerdere telefoonnummers gevonden maar bij alle word er verwezen naar een contactformulier online. Hierbij kom ik er niet uit.
Iemand nog een ander idee?
Al gekeken of het antwoord op je vraag niet hier tussen staat? https://help.tix.nl/nl/support/home Of dat het te regelen valt in je account?

Ik zie ook staan:
Heb je een bestaande boeking? Bel dan het telefoonnummer dat je vindt op je boekingsbevestiging (lokaal tarief)

Algemeen informatienummer
Voor algemene informatie bel je naar ons Tix.nl algemeen informatienummer: 0900-8801 (70 ct p/m, max. €35,-);
DronkenAardbei schreef:
30-06-2025 13:33
Al gekeken of het antwoord op je vraag niet hier tussen staat? https://help.tix.nl/nl/support/home Of dat het te regelen valt in je account?

Ik zie ook staan:
Heb je een bestaande boeking? Bel dan het telefoonnummer dat je vindt op je boekingsbevestiging (lokaal tarief)

Algemeen informatienummer
Voor algemene informatie bel je naar ons Tix.nl algemeen informatienummer: 0900-8801 (70 ct p/m, max. €35,-);

Helaas kom ik er online niet uit en de telefoonnummers worden niet opgenomen
Je kunt mailen naar info@tix.nl
Maar verwacht geen snelle reactie.
Waarom lukt het contactformulier niet?

Het is dus een goedkopere optie om een algemene vraag via het contactformulier te versturen. Dat vind je op de site via de menu-optie Contact. Je kunt ook een e-mail sturen naar info@tix.nl, maar op de site staat vermeld dat je dan gemiddeld 8 weken moet wachten op een reactie. Het is dus beter om gebruik te maken van het contactformulier.

Als je al hebt geboekt is het een goed idee om bij een vraag of probleem te bellen met het telefoonnummer dat op je boekingsbevestiging staat vermeld. Dat nummer bel je tegen lokaal tarief en je wordt er extra snel geholpen.
annie2 schreef:
30-06-2025 14:52
Helaas kom ik er online niet uit en de telefoonnummers worden niet opgenomen
Dat klinkt niet best..
Er wordt dan altijd gepoogd om binnen maximaal twee weken een inhoudelijke reactie te geven op je klacht. Tix is echter niet aangesloten bij de ANVR zodat er geen onafhankelijke klachtencommissie is waar je jouw bezwaren kunt melden.

De Nederlandstalig klantenservice van Tix is op werkdagen geopend van 9.00 tot 17.30 en dan bereikbaar op telefoonnummer 0900 – 8801. Dit kost 70 cent per minuut tot een maximum van € 35,-.

Het is dus een goedkopere optie om een algemene vraag via het contactformulier te versturen. Dat vind je op de site via de menu-optie Contact. Je kunt ook een e-mail sturen naar info@tix.nl, maar op de site staat vermeld dat je dan gemiddeld 8 weken moet wachten op een reactie. Het is dus beter om gebruik te maken van het contactformulier.

Dit klinkt allemaal niet best
Online zie ik bij radar wel klachten over geen tot amper bereikbaarheid, recent maar ook de laatste paar jaar.

In 2021 staat er zelfs een aantal keer dat nummer dat ze communiceren van een ander ( wel vliegtickets, dus ook raar) bedrijf en dat ze niets met Tix.nl te maken hebben.

Problemen met tickets en dan vooral niet bereikbaar zijn om klachten af te handelen of te helpen met issues.
De bereikbaarheid van dergelijke organisaties is echt een ramp.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven